10 najhorších blogerov (september 2008) PDF Print E-mail
User Rating: / 34
PoorBest 
Written by Adam Batrflaj   
Monday, 06 October 2008 00:30

Tento text je pokračovaním seriálu. Možno by ste si chceli prečítať jeho prechádzajúce časti, skôr ako sa do neho pustíte:


             >   10 najhorších blogerov (júl 2008) / 4.8. 2008
             >  10 najhorších blogerov (august 2008) / 1.9. 2008

 

 

{mosgoogle right}Zisťujem, že najväčšou hrozbou pre túto rubriku nie sú urazení blogeri a už vôbec nie to, že by časom zlí prestali písať a nebolo by koho zaradiť do výberu. Najväčšou hrozbou je skutočnosť, že ľudia čo nevedia písať a zahlcujú svojimi nepodarkami verejné blogoviská, nedokážu byť originálni a svojskí ani len v spôsobe akým to robia. Ako som po troch mesiacoch zistil, vždy keď narazím na nového zlého blogera, už existuje niekoľko jemu podobných. Furt dookola to isté: kradnutie obsahu, písanie o nudnom živote, blogovanie o ničom a za každú cenu, verejné blogovanie ako čudná náhrada súkromného telefonátu a tak ďalej, samozrejme všetko remeselne nezvládnuté.

Zo zoznamu, ktorý mi na konci septembra ostal, som sa preto snažil vybrať čo najviac blogerských pokleskov, aké sa v tomto rebríčku ešte neobjavili. Nepodarilo sa mi to na sto percent, ale snáď si v tohtomesačnom obludáriu nájdete aj pár kúskov z vám zatiaľ neznámych druhov.

Tiež som si povedal, že nebudem nikoho dávať do rebríčka viackrát po sebe, aj keby tam svojimi konkrétnymi výplodmi v aktuálnom mesiaci patril (a hneď som aj spravil jednu malú výnimku). A na otázku, prečo sú všetci vybratí len z blogov Sme odpovedám, že preto, lebo iné hromadné blogy ako Sme sa už ani nepokúšam čítať. Po pár pohľadoch napríklad na blogy na pravda.sk mi došlo, že je to už výrazne za hranicou, po ktorú som ochotný ísť v rámci vytvárania tohto rebríčka.

Všetky ostatné prípadné otázky týkajúce sa legimitity tohto rebríčka a kecov o tom, že každý má právo písať už boli zodpovedané minule a predminule, takže sa s nimi už nemusí nikto zaoberať. Hocikedy môžete stlačiť Alt a F4, pamätajte na to.

Tu je mojich subjektívnych 10 najhorších blogerov za september 2008:


10. Ahoj, volám sa Milan a práve som sa vyliahol z vajíčka
milanblasko.blog.sme.sk
Najstaršia, ale fakt že najstaršia zo série urban legends o žiarovke, ktorú si niekto dal do úst a všetkom nepravdepodobnom, čo nasledovalo. V tomto prípade uvedená ako nový článok na blogu Milana Blaška. To všetko v roku 2008, v čase keď ju už spracovali v desiatkách filmov a mailom ju dostali aj ľudia, čo mail nemajú. Aká veľká musí byť túžba blogovať, že prekoná aj schopnosť odlíšiť, ktorá príhoda sa stala a o ktorej som len kdesi počul a už vtedy mi povedali, že je to blbosť? A vôbec, čo to sú za ľudia, čo sa vlastným menom podpisujú pod podobné veci?

9. A tento už ste počuli?
michalvrba.blog.sme.sk
Ach áno, starí dobrí zlodeji obsahu, čo sa rozhodli, že blogovať treba, aj keď jediné tri klávesy ktoré vedia stačiť sú Ctrt, „c" a „v". Čo by robili prevádzkovatelia blogov bez takýchto ľudí? Asi by mali svoje blogoviská plné pôvodných, neukradnutých článkov od ľudí, čo by nimi chceli a aj vedeli niečo povedať. Bŕŕŕ, odporná predstava, o čom by som potom písal?

8. „Blesk" je moje druhé meno. To prvé je „Originálny"
valasek.blog.sme.sk
Snažím sa občas vžiť do premýšľania zlého blogera, keď zistí že už dávno nič nenapísal a niečo zákerné v jeho vnútri mu vraví, že by napriek všetkému mal. Mám dojem, že v tomto prípade viem, čo sa tam odohrávalo. Najskôr vyskočila téma: iPhone, lebo to je klikaná téma. Potom mal vyskočiť originálny názor, ale nevyskočil, lebo asi nebol. Ale článok musí byť a tak tento pán Valášek zobral obrázok iPhonu, k tomu leták od operátora, manuálne z neho prepísal všetky vlastnosti telefónu, nakoniec položil fiktívnym čitateľom otázku, aký je ich názor na iPhone a tým pádom stvoril ďalší úžasne zbytočný blog. A najlepšie je, že sa mu to všetko podarilo asi mesiac po tom, čo boli diskusie okolo iPhone aktuálne. Asi si to celé potreboval starostlivo premyslieť.

7. Dnes sa zasa nič nestalo
julianabelakova.blog.sme.sk
{mosgoogle right}Slečna Juliana jedného všedného dňa vstala, išla do práce tou istou cestou ako vždy, v práci  robila tú istú prácu ako vždy, potom išla domov tým istým spojom ako vždy, tam ju ako vždy čakala korytnačka, ktorá sa jej ani tentoraz nerozbehla šialenou rýchlosťou v ústrety a nakoniec, ako vždy, išla autorka spať. Len tentoraz o tom celom napísala článok na svoj blog. Zachraňuje ju jedine veta „Práca a s ľuďmi je náročná, no zaujímavá" a nádej, že podobné výlevy tak skoro nebude opakovať.

6. Výstavný kus zlého písania
viktorstrba.blog.sme.sk
Jedna vec je, že tento chlapec si mýli blog s kostolnou kazateľnicou. To ale nie je to, čo ho robí výnimočným. Blogujúcich farárov je viacero (trebárs tento pán Flamík) a vždy to je strašlivo nudné, neoriginálne a furt rovnako usoplené a ufňukané čítanie bez názoru a pridanej hodnoty. Do tohto rebríčka by patrili všetci blogujúci farári, ktorých poznám, našťastie ich články sa väčšinou dajú odlíšiť už na základe nadpisov a nikto teda na ne zbytočne nekliká v dobrej viere, že by sa mohol niečo dozvedieť. Viktor ale aj v rámci žánru vyhráva svojou štylistikou. Normálne by som si myslel, že je to blogujúci byrokrat odniekiaľ zo Živnostenského úradu, pretože používa presne také byrokratické vety, akými sa vyjadrujú nesvojprávni úradnici. Ale nie je to byrokrat, akurát proste nevie písať, čo v kombinácii s tým, že píše, dáva dokopy takéto exkluzívne súvetia: „Chvíľkami som nevedel či mi tento môj plán vôbec vyjde, nakoľko viacerí moji známy si už na ten čas naplánovali niečo iné, alebo sa necítili na turistiku." Len vysviacka na literárny talent očividne nestačí.

5. Jeden za všetkých, všetkým pre jedného
kristinajanikova.blog.sme.sk
Kristínka píše o svojich pochybnostiach z prvého školského dňa. Márnotratne bľaboce, ale robí to preto, aby jej priateľ a pán Boh vedeli, že ich má napriek neistote z nového prostredia rada. Všetko by bolo v poriadku, keby nakoniec celý text nevypublikovala na verejné blogovisko. Milá Kristínka, možno si na internete nová, ale ak chceš niečo povedať len obmedzenému počtu osôb, tak existuje email, alebo ICQ, alebo Gtalk, alebo pošta na azete a všetky tieto komunikačné spôsoby ti zaručia, že tvoju správu dostane presne ten komu je určená - v tomto prípade tvoj priateľ. Netreba kvôli nemu hneď písať verejný článok a obťažovať svojimi neutrasenými pochodmi stovky až tisíce ďalších ľudí. A Boh, predpokladám, tiež nevyžaduje aby si mu svoje pocity oznamovala týmto spôsobom. Tak už to prosím ťa nerob, lebo kto už by chcel chodiť s mizernou blogerkou. A Bohu takým blogom renomé tiež zrovna nevylepšuješ.

4. Máme deti, radujte sa!
machyniaková.blog.sme.sk
tischlerová.blog.sme.sk
scobak.blog.sme.sk
{mosgoogle right}Narodenie dieťaťa je bezpochyby skvelá vec. Rodičia si ho fotia, aby si zapamätali každý moment jeho prvých dní, týždňov a mesiacov, fotia keď mu narastie prvý mliečny klovák, fotia na dovolenke, fotia na prechádzke, fotia keď sa kúpe.....proste fotia ako japonskí turisti. Ale prečo, vy uchyláci, musíte tie fotky okamžite dávať na verejnosť ako blog? Internet je plný fotosajtov, ktoré sa trasú, aby ste si tam zriadili privátne galérie a v tichu posielali linky rodine a známym, ale nie - vy musíte tie svoje deti dávať na najverejnejšiu stránku slovenského internetu, nech všetci na svete vidia. Nechcel by som byť v koži decka čo o desať rokov zistí, že maminka a tatinko odmalička vešali jeho fotky na blog linkovaný z titulky sme.sk. A nechcem byť ani v koži náhodneho browsujúceho, čo zasa klikol na úplnú blbosť s fotkami niekoho detí, pretože ten niekto natoľko túži blogovať, že verejne vystavená nahota jeho potomkov sa mu vidí ako ideálny prostriedok. Až sa budete nesvojprávne pomočovať v domove dôchodcov a vaše deti o tom spravia blog s fotkami, to bude karma!

3. Vesnický idiot
dobrovodsky.blog.sme.sk
Áno, dedinskí idioti boli v minulosti najpolárnejšími občanmi dediny. A bolo im jedno, prečo, hlavne že im ľudia občas venovali pozornosť. Dobrovodský to mal nahnuté už v prvých dvoch vydania tohto rebríčka, ale vždy som si vravel, že tie jeho narcistné hovadiny snáď spejú k zásadnému odhaleniu, a že nakoniec to bude sranda. Dúfal som, že je to nejaká hra s čitateľom, z ktorej sa vykľuje pointa. Ale nie je, nič sa nevykľulo. Čistý záprdok. Psychické poruchy pretavené do blogov nie sú ani len smiešne, akurát zaberajú priestor niekomu, kto možno vie písať a má o čom, lenže kvôli týmto hromadne produkovaným výlevom jediného šialeného blogera si ich všimne menej ľudí. Možno Dobrovodský je zábavný ako narcistný performer kdesi v zafajčenom bare, keď už sú všetci opití, ale ako bloger ťažká, zle napísaná a nevtipná nuda.

2. Žena, matka, manželka, dcéra a zúfalá grafomanka
katrinakova.blog.sme.sk
Grafomania, aká sa len tak nevidí! Plytká, bez zmyslu pre humor a schopnosť písať aspoň na úrovni základnej školy. Zato však s dôrazom na detailný opis osobných prežitkov a so schopnosťou pohovoriť o každom prde aspoň na dve normostrany (navyše patrí aj do zoznamu rodinných paparazzov na 4. mieste). A ako bonus, článok o tom, že pani Katriňákovej sa nepáči, že musí vedieť šoférovať auto so všetkým, čo k tomu patrí, aj keď ona plánuje jazdiť len jednu trasu stále dookola. Byť to na mne, ja by som jej to vlastne dovolil. Dovolil by som jej čokoľvek, len ak sľúbi, že už sa nikdy nepriblíži k internetu.

1. Unikátny článok, len čo je pravda
jakubcova.blog.sme.sk
Blogujúca učiteľka Hrdličková - víťazka z minulého mesiaca - našla v septembri dôstojnú nástupkyňu. Zuzka Jakubčová si prečítala článok očividne myslený ako vtip, ale jej riadiaca sústava vytúžila šancu úderne zablogovať a spustila boj za napravenie tohto zlého, nehodného, zákerného a cynického sveta. Rovnaká absencia zmyslu pre čokoľvek, a rovnaká neschopnosť formulovať svoje myšlienky do zrozumiteľných, či nebodaj  súvislých viet. Tentoraz okorenené množstvom pseudointelektuálskych trojbodiek a úžasnou úvodnou vetou: "Práve dnes mi na internete došiel e-mail". Je to skoro také vtipné, ako keď Homer Simpson kedysi povedal "Marge, to jsi věděla, že internet je už i v počítači?" V pomyselnej súťaži o vetu mesiaca by inak Zuzke patrilo aj druhé miesto. V tom istom článku dokázala napísať aj toto: "Je to otrasný článok, ktorý pozastavuje morálku". Veru, všeličo by malo byť pozastavené.

Dovidenia v novembri.



 

Komentárov
Pridať Nový
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
Please input the anti-spam code that you can read in the image.
 
no tak to ste necitali este moj blog...
ja ja ja ja 04-11-2008 20:31:01
ale chvala bohu nie som na sme:-)))
hmm
meriu 26-10-2008 03:57:16
sakra sakra a ja mam tak malo casu a chuti blogovat, aby som sa dostal do tejto
elitnej zostavy :-)
tip na oktober
equinox 25-10-2008 15:17:03
http://j0han.blog.pravda.sk/detail.html?
a=6e86eae37998e48731d646c1e137a5ab

Tr apne, hlupe a take stare, ze ked som to
pocul prvykrat, ste som ani nevedel co to znamena...
+ / -
popar 21-10-2008 18:45:29
Neviem sa ubranit dojmu, ze internet je preplneny roznymi srackami na to, aby
bolo potrebne na vsetky reagovat. Niektore blogy si to zasluzia, a aj na humne
sa pekne zadiera. Ale od toho tie blogy su, nie? Kazdy si moze slobodne
zanadavat nakoho len chce. Len nie vzdy sa dotycni neboja podpisat pravym menom
a niekedy to tazko rozpoznat.
novy kandidat/kandidati
azazelo 21-10-2008 04:23:16
neraz blogersku latku podliezaju aj nasi slovutni pani
umelci:

http://www.sme.sk/c/4134743/v znik-sveta-v-mojej-kupelni.html

To
uz pomaly aj dorotka v tyzdni pise zmysluplnejsie.
Veronike: zbohom
malibu 20-10-2008 22:31:30
>..ak nas chces ochranit pred tou nekvalitou valiacou sa z blog.sme, robis
presne opacnu vec - upozornujes na nu.

Presne, upozornuje nas na nekvalitu a
tym nas chrani, aby sme sa tam uz viac nepozreli. No jasne, po precitani sa tam
pozrie skoro kazdy, ze co to je za pristipkara, ale odteraz viem, koho citat
nebudem.

>klopu ti kazdy den na dvere chlapi s pistolami a nutia ta sadnut za
komp a citat vsetky tie zle blogy?

Obrazne povedane - ano, klopali, ale teraz
uz nebudu. Chvalabohu.
Tak teda - zbohom tebe, aj im.
jaj, aha...jasne
polomka 20-10-2008 18:30:48
ospravedlnujem sa. cela tato diskusia, tento clanok, sme blog a diskusie v nom a
o nom su take strasne zmysluplne, ze nedajboze tuto uzasnu zmysluplnost narusit!
;-) akoby 95% celej internetovej komunikacie nebol len nezmyselny sum...
Off topic
bara 20-10-2008 16:00:03
Mif a Polomka
obaja ste pripadmi pre psychiatra. Male decka v skolke vedu
zmysluplnejsie dialogy. Trepete od veci, len zbytocne spamujete. Obaja ste
chudaci, riesite si tu svoje osobne problemy, ktore nikoho nezajimaju, len
zasierate diskusiu nic nehovoriacimi kydmi. Vymente si telefonne cisla, alebo
si dajte stretko a tam si to premna zamna aj rozdajte. Akym sposobom, to uz je
na vas :-)))
little Tommyboy
polomka 19-10-2008 18:33:49
Jaj, Tommyboy, svet nefunguje podla psychopatickych predstav. Nasiel som si ta,
ked si mal tu smolu, ze si nieco dristal v diskusii pri clanku, ktory ma
zaujimal. Klikol som si na teba, aby som zistil, ci aj ostatne tvoje prispevky
su rovnakej kvality - a nepotreboval som k tomu citat ostatne diskusie, ktore
tam vedies - takze nemam prehlad o tvojich partneroch. Al kvalita a kvantita
tvojich prispevkov by boli skvelym materialom pre zacinajucich psychiatrov. Skus
onaniu - namaha ruky je zhruba rovnaka ako pri 30 smeblogovych prispevkoch denne
a osoh bude ovela vacsi.
abigail
mif 19-10-2008 17:20:06
si sa teraz chytila. vies, kto je tommy 44, ale netusis, kto je abigail.
zabavne. aj ja viem, kto je lasica, ale neviem, kto je satinsky.
ja viem, mila
abigail, pamat uz nesluzi.
cmuk
to little Tommyboy = mlf
polomka 19-10-2008 16:57:51
slabe, slabe, takto nikoho nepresvedcis, tomik
ale je celkom zabavne sledovat,
ako si sam fandis - a potvrdzuje to diagnozu
a mimochodom, ani ja netusim, kto
je abigail
azazelo
mif 19-10-2008 13:27:51
neuveris, ale ano.
a nebolo to az take zanietene, pretoze ak si si nevsimol, v
mojom osobnom zhodnoteni tommyho padli aj privlastky, ktore by on sam o sebe asi
len tazko napisal. nie som jeho fanaticky obdivovatel, reagoval som len na to,
ze bol oznaceny za hlupaka a debila, co si nemyslim.
okrem toho, spolu s
picobellom sa spolu zamyslate nad tym, ci je to ten bandido zo stationu. podla
mna je to na 99,99% on.
ten jeho styl je totiz nezamenitelny. a ako si si
mohol vsimnut, vzdy sa bez problemov hlasil k svojmu nicku a svoje nazory si
vedel obhajit sam, aj ked islo o sakra silnych protivnikov. to si si ty, stary
stationista, nemohol nevsimnut. vidis nejaky rozumny dovod, preco by sa tu mal
pretvarovat pod nejakou inou identitou?
okrem toho, neviem, neviem, ci by sem
vobec zavital, tento portal nie je jeho krvna skupina, si myslim.
azazelo 19-10-2008 11:34:36
2 mif

Netusim kto je polomka a abigail, ale zaujalo ma ako zanietene si
obhajoval toho tommyho. To len tak nezistne, z cireho obdivu ku jeho
diskuterskym schopnostiam?
polomka - abigail
mif 19-10-2008 10:01:46
mila abigail, nepomohlo ti ani predstieranie, ze si muz, tvoje paranoidne
konstrukcie ta usvedcili, tvoja identita je odhalena. nestaci ti to, co robis na
smecku, tak si prisla tie tvoje chorobne halucinacie ponukat aj sem.
ozaj,
nezajdeme na kavicku?
Mily Tommy
polomka 19-10-2008 01:04:03
Ja viem, ze s psychopatom sa neda bavit, pisem len kvoli tomu, aby to bolo jasne
aj ostatnym. Na rozdavanie s niekym ozajstnym nemas, preto je cely tvoj zivot
obmedzeny na internet. A tento tvoj naozaj ubohy pokus tvarit sa ako svoj
vlastny priaznivec a obhajca je naozaj pateticky. Si ozajstny bohatier, ktory si
potrebuje svoje ego hladkat "argumentacnymi" bojmi so sliepockami - lebo
jednoducho na viacej nemas a este aj s vacsinou sliepociek vyhravas len vo
vlastnej fantazii, pretoze ta po par emailoch prekuknu a ignoruju. Zvysok su
rovnaki internetovi psychopati a psychopatky, ktori maju cas a energiu na
desiatky hlupych a nic nehovoriacich prispevkov denne. ani neviem, co je horsie
- tie kopy zbytocnych pismn co produkuju blogeri alebo tie este vacsie kopy co
produkujeme v diskusiach ;-)
V kazdom pripade sa nechaj vysetrit, tommy - mif,
u teba je to uz choroba.
polomkaovi -evidentne zavadzas.
mif 18-10-2008 15:38:54
jaaaj, tak ty si muz (aj teba pozyval na kavicku?)? to meni situaciu a len
potvrdzuje to, co som uz napisal.
mylis sa a zavadzas.
tommy44 nikdy nemeni
svoju retoriku a styl. nema problem si to rozdat s kymkolvek, aj keby sa ho
pokusal zahnat do kuta ten najvacsi borec. vzdy to je typicka jeho reakcia, to
uz dokazal viackrat a pri inych cavoch, ako si ty. takze nechapem, o com
blabolis, ked pises, ze sa chytil. ak (!) sa nahodou dozvie o tom, ze je tu
rozoberany, potom uvidis tu jeho reakciu a okamzite spoznas, ze si sa
mylil.

nevsimol som si, ze by zacinal s lichotenim a po naslednom odmietnuti
sa zacal mstit. ak sa mu niekoho nazor nepozdava (a je jedno ci je to muz, zena)
tne priamo do ziveho a _argumentuje_, na rozdiel od teba.

mozno aj naozaj
niekoho pozyval na kavicku a argumentacne zlikvidovane sliepocky sa spojili a
zacali z neho robit uchylaka a psychopata. neviem, aka je pravda, k tomu by sa
vsak mal vyjadrit on.

moze byt uchylak, moze byt psychopat, neviem nepoznam
ho. urcite vsak nie je hlupak a to je velky rozdiel.
to, ze kazdy obcas trepne
hlupost, je celkom normalne. velka vacsina jeho prispevkov je k veci a dost
podrobne vyargumentovana. logicky vyargumentovana.

ja som reagoval len na tu
tvoju nominaciu:
"Tolko hluposti, co ten vyprodukuje by stacilo aj na
stredne velku dedinu."

zatial hluposti produkujes len ty. bez argumentov.
to azazelo
PicoBello 17-10-2008 15:05:26
myslim, ze ano.
azazelo 17-10-2008 10:31:50
zeby to bol tommybadido zo station?
Tommyboy
polomka 16-10-2008 22:28:05
Hehe, cakal som, kedy sa chyti ;-) Ja som este nejaky argument od tommyho
necital (pravda, kto ma cas citat tisice blbosti), pretoze on ziadne nepouziva.
vstko su to jeho "nazory" ziskane dlhodobou onaniou a mnozstvom
neuspesnych pokusov pozyvat autorky blogov na "kavicku", Postup je uplne
presny
1./ lichotive diskusne prispevky na blogu
2./ pozvanie na kavicku ci
pripadne priamo na eroticke hratky
3./ "natieranie jak z velkej knihy",
ked sa mu objekty tuzby vysmeju
a kedze ich bolo za tie roky nemalo, stava sa
nam s tomika pomalicky psychopat jak vysity...

Takze tak, mily tommy ;-) Ony
si to tie dievcatka totiz medzi sebou rozpravaju - a nechcel by som byt v jeho
kozi ;-)
doporucujem
oh my God 15-10-2008 22:25:16
do dalsej serie doporucujem beatu pistekovu z magmagu, take lajna sa len tak
niekde nenajdu, je mi to velmi velmi luto, ze musim bonzovat
polomka
mif 15-10-2008 17:58:52
ty si istoiste jedna z tych postihnutych, ktorym to tomy natrel jak z velkej
knihy.
debil? omyl, je az prilis chytry, skuseny a vyrecny. iste, je samoluby,
supersebavedomy, ironicky, sarkasticky, pozer, trochu exhibicionista, trochu
jesitak, trochu provokater, trochu sprostak. mozno aj sexualny maniak. ale nie
hlupak, alebo debil. velakrat ma pravdu a castokrat mu daju pod tarchou
argumentov za pravdu aj zenske, co s nim sprvoti nesuhlasili. tie, ktore si
nechcu uznat, ze pravdu nemaju, tie najvacsie jesitacky, tie ho potom castuju
tak ako ty, polomka.
Velmi uzitocna praca
polomka 15-10-2008 16:04:53
Proti hluposti sa musi bojovat, aj ked je to beznadejne. A okrem zoznamu uplne
debilnych blogerov by mal byt aj zoznam uplnych debilov diskuterov. Mam
nominaciu: tommy44. Tolko hluposti, co ten vyprodukuje by stacilo aj na stredne
velku dedinu.
dovi
Veronika 15-10-2008 15:25:12
fuj, ale mi je z vas zle. prvy rebricek bol este ako-tak zaujimavy, ale s kazdym
dalsim clankom mam pocit hnusu nad batrflajom. mas nejaky dekret na to, ze ty
pisat vies? podla tvojho clanku som si to totiz nevsimla.
si otrasne naduty,
nadradeny, trpiaci predstavou o vlastnej dokonalosti. a pritom sa bojis pisat
pod vlastnym menom. vtipne.
a nie, nie som jedna z rebricka. len mi je
niektorych odtial luto. a co, ked niekde napise o svojom dietati alebo o svojom
dni? klopu ti kazdy den na dvere chlapi s pistolami a nutia ta sadnut za komp a
citat vsetky tie zle blogy?
naco vlastne tieto clanky pises? ak nas chces
ochranit pred tou nekvalitou valiacou sa z blog.sme, robis presne opacnu vec -
upozornujes na nu. diky moc, tymto clankom s humnom koncim a nezachrani to uz
ani ondrejicek.
"objektivny" r. dyda
jozef nestich 12-10-2008 14:36:45
robert dyda je administratorom na blogu sme. kazdy bloger aj diskuter ma
pridelenu tzv. karmu, tj. - jeho hodnotenie ostatnymi ucastnikmi diskusii. kazdy
moze komukolvek klikat na plusko, alebo minusko. v starom systeme bola stupnica
0,1 az 5, pricom 5 bolo maximum plusovej karmy.

v nedavnej dobe sa menila
technicka a graficka uprava v diskusiach sme. po tychto zmenach nastala
precudesna zmena aj v karmach blogerov a diskuterov, ktori boli voci r. dydovi
evidentne servilni. v starom systeme mali karmu na najnizsich hodnotach, ale v
novom systeme (0 - 100) zazracne figurovali s maximalnym poctom plusovych bodov.
naopak, niektorym nelojalnym klesla karma s vysokych hodnot v starom systeme, na
nizke cisla v novom. na poburene reakcie dotknutych, neprisla odpoved ziadna,
alebo len zvasty o technickych problemoch. zaujimave, ze tie technicke problemy
sa cistou nahodou prejavili tak, ako je to opisane vyssie.

preco o tom pisem?
ked uz sa v takto nepodstatnych veciach robia cachre machre, co sa v tomto
"objektivnom" platku deje s podstatnymi...
pan dyda nechape,
modre z chleba 12-10-2008 13:23:35
pretoze jemu sa vytvory tych autorov zdaju dobre, preco inak by ich daval na
titulnu stranu blogu? aj nedavno v diskusii obhajoval tu spominaneho
dobrovodskeho. jemu sa to proste paci. to preto sa na smeblogu tazko hlada jeden
dobry clanok. pan dyda totiz nerozlisuje.
humnistom
azazelo 11-10-2008 22:29:27
MMCH:

Ako vlastne funguju tie mackatka
Koniec >> a aky maju ucel?

Lebo
kliknut sa da len na "2 ezalej > Koniec >>". Mozno sa mylim, alebo
nerozumiem niecomu vo vasom redakcnom systeme, ale pripada mi to ako vytah, co
by fungoval iba jednym smerom.
Kajo 11-10-2008 19:30:59
:-)
stylistickej
R. Dydovi
Kajo 11-10-2008 19:29:07
Suhlas s Azazelom.
Neexistuje tam ziadna spodna ciara z hladiska urovne
obsahovej, informacnej, zabavnej, poucnej... z hladiska urovne stilistickej,
alebo gramatickej ( u niektorych jedincov je to uz trestne stihatelne), skratka
nijakej. Pisat tam moze ktokolvek. S prepacenim - aj uplny debil.
Ina vec su
diskusie. Tam uz admin zasahuje len taky fukot.

Obhajoba Sme, ze ide o akesi
dennicky, neobstoji. Ak si niekto vytvori/zalozi svoju sukromnu stranku/portal,
nech si tam sukromne vypisuje co mu chuti. Ak to zaujme podobnych slaboduchych
grafomanov, nech sa paci.
Tu vsak ide o oficialnu stranku Sme, ktora by mala
mat aku - taku uroven a nemala by takymto sposobom podcenovat svojich citatelov,
ale zaroven dehonestovat samych seba.

Pan Dyda, nikto nevyzaduje, aby vsetci
pisali ako majstri sveta, ale stipku sudnosti z Vasej strany by na skodu nebolo.
2 Robert Dyda
azazelo 11-10-2008 10:14:45
Motivacia a ciel? Podla mna strucne poukazanie na bahno slovenskeho internetu.


Bohuzial, na rozdiel od situacie ked sme-l bola vlajkova lod slovenskeho
internetu, domena sme.sk dnes pre mna predstavuje najma
-chrapunske diskusie a

-blogy povacsine uplne bez myslienky a pisane ludmi co mali zo slohu 4-ky.


Co si myslite vy? Su blogy a diskusie na sme dostojnym nasledovnikom sme-l?
Karol 09-10-2008 17:17:39
Nikto nic, ziadna odpoved panu Dydovi, tak skusim svoj pohlad.
Motivacia a
ciel su, podla mna, take iste, ako aj na inych podobnych portaloch, cize zabavit
sa, rozptylit sa, pokecat si, pohadat sa, ale aj ziskavat vedomosti a poznatky
(pokial ovsem nejake su :D). Ale aj moznost, ako sa vyvarovat vate a
tliachaninam. A samozrejme, s umyslom pritiahnut nejakych klikacov, co je celkom
logicke.
Niekde je viac zabavy, inde menej, niekde tliachanie o nicom,
niekde zaujimave postrehy. Napriklad tu na Humne je to take vyrovnane, z kazdeho
rozka troska, na rozdiel od Sme, kde tej vaty v blogoch je obrovske mnozstvo.


Toto su ale len moje sukromne postrehy,
okrem toho, uz to tu bolo viac
krat dopodrobna popisovane a rozoberane v clankoch i diskusiach. Staci klilnut a
nahliadnut. :D
Otazka pre riaditela zemegule a Adama Batrflaja
Robert Dyda 09-10-2008 16:14:17
Chcem sa spytat aka je motivacia a ciel tychto prehladov ?
10 naj
ach boze 09-10-2008 15:44:39
Tiez sa prihovaram aj za rebricek 10 najlepsich. Aj subjektivny lepsi ako nic.
Adam, Adam
Petrepo 08-10-2008 18:39:32
l
1 miesto
baqq 08-10-2008 11:04:22
nemyslim, ze ten clanok na ktory reagovala bol "ocividne mysleny ako
vtip" zvlast podla toho na akej stranke je... ten clanok je proste
marketingovy balast... nicim sa nelisiaci od 10 tipov pre zarucene zvacsenie
prirodzenia a podobne... :) tym nechcem polemizovat so zhodnotenim daneho
blogu,... lebo vyznam tej reakcie je fakt dost mimo :)
k mazaniu prispevkov
ado 08-10-2008 10:49:59
ja osobne som tiez za v pripade, ze dotycny uz nevie co od dobroty. neviem, kto
tam mal poznamku, ze sa vraciame do cias komunizmu. nie je to tak priatelu.
internet uz zacina byt preplneni a napriklad na americkych spravodajskych
portaloch toto funguje uplne bezne. necenzuruje sa, ale mazu sa vsetky zbytocne,
nevecne a nezaujimave prispevky. Vsetko preto, aby este zostal dovod citat
diskusiu (a nepredierat sa milionmi zbytocnych textov)
noznicka 08-10-2008 07:25:52
presne toho som sa obavala, ze ak bude tento rebricek utocit na neskodnych
grafomanov, niekomu z nich rupne v bedni. pretoze vypisovanie spamov kadekomu uz
nie je uplne normalne chovanie.
scobak je sice grafoman, ale v podstate
neskodny, (aj ked otravny, vsakze). dobre, iste veci si sposobil sam, to je
pravda, ale podla mna si nezasluzi, ze o nom este stale pisete.
takze ja sa
prihovaram za zrusenie tohto rebricka a jeho nahradenie niecim inym od
batrflaja.
kocur
riaditel zemegule 08-10-2008 01:24:16
uvazujeme, v novom designe, na ktorom sa uz pracuje by mala byt aj registracia.
v tejto situacii my amateri nevieme so systemom spravit nic viac ako je s nim
spravene teraz. novy design uz robi profesionalny webdesigner.
kocur 08-10-2008 00:43:38
Anonymny 07. 10. 2008 16:46:26 som ja.

to: riaditel zemegule
Mohlo by to
nejako upozornit, ze clovez zabudol vypisat meno (ked uz nie je moznost
zapamatania (cookies)). BTW, nad login/password neuvazujete?

.
:-)
Sony 07-10-2008 21:55:43
Ale Tealc, no tak, pokoj, pokoj... :-)
Slubujem, ze uz ziadne minove polia
nebudu.
Ty si to tusim uz zacal vazne konzumovat. Neblazni. Zabava fici
dalej...
sony sony
Teal'c 07-10-2008 21:04:17
oh pasca medvedia nastavena v tvojom prispevku mi urvala nohu. ty si iny frajer,
cavo, mr proper a goodwater v jednej osobe. Aj ked mam skor pocit, ze ak ked ZH
je hus tak ty si proste vol. a nepomozes tomu ani ked tu cele minove pole
postavis
"scekovak" :-))
Sony 07-10-2008 20:57:16
Bravo, Mr. Tealc,
pasce boli nastavene dve, do jednej si sa chytil. :-))
Len
som si chcel overit, ci si naozaj magor bazirujuci na nepodstatnych
zalezitostiach (preklepy), alebo sa da s tebou diskutovat aj na inej urovni.

Opat si nesklamal, gratulujem. :-))
Dobre blogy
velryba 07-10-2008 20:12:29
A co takto tip na dobre blogy, aby sme sa nemuseli predierat hlusinou a pamatat
si tych, ktorych treba preskakovat, dajte typ na dobre blogy
spamer
buchta 07-10-2008 19:15:47
pridavam sa k Anonymnemu a v plnej miere suhlasim
je len jedna vec horsia ako
zly bloger -zly bloger, ktory spamuje.
a tento clovek ma drzost aj napriek
tomu, ze tym vsetkych nasral uz niekolkokrat, nasierat znovu (mne osobne prisli
2 vygrcky, 1 ospravdlnenie za spam ako reakcia na moj mail a nasledne hned dalsi
vygrcok...)-namiesto toho, zby sa zamyslel a prisiel na to, ze to nieco, co nie
je v poriadku, bude asi na jeho strane.
riaditel, ak si sa ho zbavil dokladne,
som ti len vdacna -a asi nebudem jedina
Anonymný 07-10-2008 18:46:26
to riaditel zemegule:
>viem, z vonku to nevyzera dobre

Naopak, vyzera to
velmi dobre. Po tom, co bol dotycny ikskrat sprdnuty za zbytocne pripevky na
humne, mal tu drzost, ze mi napisal siahodlhy a opat nic nehovoriaci grafomansky
vygrcok do mailu. A uviedol ho slovami:...'Omlouvam se vsem za spam. Neni to
slusne a nedela se to.'
Na to skutocne nemam slov, ale od jedu som az
zozelenel. Nech je akokolvek presvedceny o svojej zaujimavosti,
nepostradatelnosti a kompetentnosti vyjadrovat sa ku vsetkemu, toto je sila.
Sudim, ze nie je normalny.

.
nebojsa
riaditel zemegule 07-10-2008 18:04:19
dovody pre ktore to tu bolo dramaticke dnes uz nacisto pominuli. islo o to,
zbavit sa jedneho diskutera, ktory prenasal svoje nazory nie len sem ale aj
mailom do schranok nezainteresovanych osob atd.

viem, z vonku to nevyzera
dobre, ale nie je to take tragicke.
vazeny sudruh riaditel
Nebojsa 07-10-2008 17:58:45
cez obednu prestavku bola diskusia ina, ako je teraz. Pravdepodobne bude aj
tento prispevok zmazany. Len vam davam na vedomie, ze vase slova o dovodoch,
ktore vas viedli k zostaveniu "top10" dostali vaznu trhlinu a
nesposobili to diskuteri ale vy sami.
Nechavat iba prispevky, ktore sa vam
pozdavaju je kratkozrake a o chvilu stratite citanost, lebo to bude ako z
cias,ked sme museli vsetci pisat jednym perom a zdravit si Cest.
sony
Teal'c 07-10-2008 15:46:57
ah grafoman #2 :-)
si si vazne isty, ze slovo "scekovak" sa v
hovorovej veci pouziva ? :-)
a omyl nikoho nezachranujem, len je zabavne
sledovat ako sa tu kazdy mesiac domahate ZH, a Adam nie a nie vam to splnit. A
vas to tak hrozne hneva, ze kazdy mesiac ju tu v diskusii omielate.
tak sa
velmi hlboko ospravedlnujem, ze som si to dovoli skritizovat, ty moj drahy
"scekovak"
bolo mi potesenim ba priam narodnym sviatkom a lucim sa :-)
Sony 07-10-2008 15:38:36
Teal'c:
ejha, zrejme mame tu cest, bavit sa s obdivovatelom a ochrancom Z.H.

Inac, si celkom zabavny. :-)))

Sledujem, ze sa specialne zameriavas na
nepodstatne veci, tak sa prisposobim aj ja. :-)

V slove
"neoriginilne", to bol obycajny preklep, ale to sa Tebe, panovi
dokonalemu, asi este nestalo. :-)

Slovo "scekovak" sa v hovorovej
reci uz bezne pouziva, tak ako sa pouzivaju slova ako - vikend, dzez, a spusta
inych poslovencenych anglickych vyrazov.

Slovo "irelevantny" som
pouzil len preto, aby som slovo "nepodstatne" nenapisal dvakrat tesne po
sebe. Odhadujem, ze by si sa okamzite zameral aj na tento (ne)podstatny
prehresok v stylistike. :-))

--
Mily Telc, ak by boli este nejake
nejasnosti, obrat sa na Jise
kajo
riaditel zemegule 07-10-2008 15:21:46
v kauze scobakovej obergrafomanie bola pred hodinou prijata moznost cislo dva.
vsetky jeho dalsie komentare na humne ako takom budu mazane. jeho reci tuto
stranku nerobia lepsou, akurat zaberaju miesto. nestojime o neho ako o citatela
ani ako o diskutera.
upresnenie nicku
rony 07-10-2008 15:15:17
Ospravedlnujem sa, prispevok:

valasek - pre valasek |07. 10. 2008
07:35:00

mal byt podpisany ako rony :-) sposobil to stres z CAPTCHA :-)
velka prosba
Kajo 07-10-2008 15:03:55
To Adam B. + RZ,
co sa tyka Jirku Scobaka, pripajam sa ku Kocurovi -
/Mna
napriklad unavuju tvoje siahodlhe a nicnehovoriace komentare za kazdu cenu./
-
a prosim Vas, aby ste si prebehli tuto diskusiu. Jirka Scobak je evidentny
megagrafoman, naviac - nudny a otravny.
Mam dva navrhy, ako sa ho tu zbavit,
lebo to je cosi priserne, tie jeho vyplody:
1. vychvalte ho do nebies a napiste
mu hlboke ospravedlnenie, mozno mu stupne slava do hlavy a vrati sa medzi
ostatne blogerske elity na Sme
2. mazte kazdy jeden jeho prispevok, posilnite
tym mier a dusevny rozvoj nasej drahej, milovanej vlasti
sony
Teal'c 07-10-2008 14:59:35
boha jeho, tolko cudzich slov v jednom kratkom prispevku moj mozog nezvladol
:-)
neoriginilne
scekoval

prosim ak nechces vyzniet ako
husiak/husar/gunar roka prosim ta rozpravaj ako ti pusa narastla a cudzie slova
nechaj na ZH. ona ich vie aspon spravne napisat :)
( alebo si predtym ako ich
napises otvor slovnik )
moj nazor
Sony 07-10-2008 14:45:17
Teal'c:
>co tu je olympiada o najvacsie klise prirovnanie ? :-) ze upratovacka
z cernobylu :-))) ty si co si dal prosim ta ?
proste si originalny ako Blasko
:-)

l
zuzana hanzelova
ado 07-10-2008 11:13:57
precital som si diskusie a pozeram, ze to meno sa tu zacina viac a viac
objavovat. ja som ju do rebricka navrhoval uz pred mesiacom. skoda, ze sa
nedostala. mal som tu cest s nou nesuhlasit v jednej diskusii a to dievca je
hlupe. jednoducho hlupe. ziadne argumenty, len uskakovala od temy a potom ma
nazvala arogantnym neviem cim a povedala, ze so mnou nemieni diskutovat
pre Milan Blasko
rony 07-10-2008 09:57:40
Prosim ta, uz si precitaj cosi o Urban Legend :-)

Najprv trepes nieco o tom
ako sa to stalo tvojmu kamaratovi, potom ked ti ostatni v diskusii pripominaju,
ze ide o otrepanu mestsku historku, tak melies cosi o tom, ze "nie kazdy o
tom pocul a preto to zverejnujes" :-)

Pekne prosim, uz tu ziarovku
neobhajuj, nema to cenu.
karol - jirko
karol 07-10-2008 09:37:58
jirko neber to prosim moc vazne, ide cisto o moj subjektivny nazor - pisat
jednoducho nevies, co uz... ovela horsia je vsak tvoja neutichajuca tuzba
ospravedlnit seba a svoje vyplody. skus sa na to povzniest, zasmiat sa a nie
vypisovat trapne diskusne prispevky. dostavas sa tak na uroven ovela
podriemernejsich blogerov a to je smutne.
pre valasek
valasek 07-10-2008 09:35:00
Valasek, problem nie je v tom, ze by si nemohol nic napisat aj mesiac neskor,
problem je v tom, ze si nenapisal nic nove a v skutocnosti si cely obsah iba
prevzal z inych zdrojov :-) proste si len reprodukoval :-)

keby ta napadlo
nieco nove, co povedat, keby si cojaviem ten iphone kupil a chcel sprostredkovat
svoje vlastne dojmy, tak mas v tom nieco originalne :-)

Sam to nakoniec
pises: "Az potialto teda doslovna citacia parametrov - bez de
Noznicka:
Jirka Scobak 07-10-2008 03:59:07
Absolutne souhlasim. Jenze ja to "necpal" Vam. Dal jsem to na blog Sme,
kde to vetsine lidi zjevne nevadi.
Je nahota a "nahota". Ja povazuji
za nahotu, kdyz je videt vse. To bych na blog urcite nedal. Toto je podle me v
norme. Akceptuju, ze nemusi mit kazdy normu stejnou - ale argumentuji, ze tento
muj blog nebyl urcen ctenarum humna.
Nezblaznim se :). Humno je pro me takovy
socialni pruzkum toho, co se na webu da a co ne. Mam tu zle jmeno, ergo, nemam
co ztratit. Proc bych tu nemel byt?
Noznicka: Vazim si, ze pisete slusne,
neutocne a argumentujete.
noznicka 07-10-2008 03:34:01
pan scobak, pozrite sa na to takto:

ja si pamatam, ked som nemala deti, ako
ma sialene nudili kamarati, ktori mi vykladali o kazdom uspesne vykakanom
zemiakovom privarku ich ratolesti.
niekedy som naozaj nechapala, co je na tom
take uzasne, ked mi rocna dcera mojej kamaratky povie po polhodinovom
presviedcani, ze "kozicka meee" alebo ked si pozriem
dvestopatdesiatusiedmu fotoseriu dalsieho uspesne zvladnuteho dna ich rozkosneho
batolata.

navyse, ja osobne by som fotku svojho naheho dietata na internet
nedavala.

inak ale, pan scobak, podla mna sa uz vykaslite na humno, lebo vam
robi evidentne zle jeho citanie. take it easy, lebo sa zblaznite.
Tema DETI
Jirka Scobak 07-10-2008 02:42:00
Nasim prtatum (mame dvojcata), jsem za petapulmesice jejich zivota venoval 9
blogu, 6 verejnych a 3 soukrome. Pod temito blogy je celkem 68 diskusnich
prispevku od cizich lidi. Zadny neni o tom, ze je nevhodne na blog Sme
fotografie deti davat. Az na jeden (ktery polemizuje, jestli je vhodne krtit
lidi, kteri o krestu nemohou sami rozhodnout) jsou VSECHNY pozitivni. Kdyby byl
blog Sme mistem, kde na prvni blog o detech dostane autor negativni reakce, asi
bych tolik o prtatech nepsal. Jenze opak je pravdou. Je hodne lidi, kteri nam
drzi palce a zajimaji se, co noveho.

Z toho plyne:
1) Na blogu Sme je
vetsina lidi baby friendly.
2) Je tam nekolik desitek lidi, kteri se zajimaji
co je noveho (kdo by jinak klikal na karmu, a psal do diskuse?)

Dodavam, ze
blog jsem zakladal jako misto, na kterem pisu o sobe a na kterem se lide z
nekolika nezavislych skupin lidi (square, akvaristika, ostatni) dozvedi o
vecech, ktere me bavi. Nejak jsem nemel ambice zaujmout vic jinych lidi
(nemyslel jsem ani, ze se mi to podari). Jenze letos nekdy na jare se to
prehouplo a zjistil jsem, ze ke vsem skupinam, ktere mam, pribyla skupina nova
– lide na blogu Sme, kteri me berou a davaji najevo, ze mezi nimi jsem doma.
Proto v konecnem dusledku pisu blogy i pro ne. Davat fotografie do soukrome
galerie pak nema smysl, protoze bych stejne potreboval link na soukromou galerii
pro lidi na blogu odkomunikovat.

Adam tento blog vzal a upozornil na nej na
humne, ktere podle reakci:
1) Neni zdaleka tolik baby friendly jako blog
Sme.
2) Je tu dost lidi, kteri, kdyz autor rekne FUJ, zakrici bez premysleni
FUJ take.

Lide jsou ruzni a kazdy ma sve hranice jinde. Ja bych nenatacel
porod sve zeny na video, ale jsou lide, co to delaji. Nehovoril bych o
intimnostech, ale jsou lide, co to delaji. Stejne tak, jak dam fotky svych deti
na blog, ale jsou lide, co by to neudelali. Kazdy z nas ma sve vlastni hranice.
Po zverejneni Dite v kyblu II se ozval na interni konferenci blogeru hlas, ze
tento blog by na titulce Sme byt nemel. Admin nevidel duvod proc, ne, ani ja
nevidel duvod, uvedomil jsem si ale, ze jsou lide, kteri maji hranice jinde nez
ja. Napsal jsem na interni konferenci uvahu, ze sve blogovani na tema prtata
doopravdy mohu prehnat, chtel jsem vedet, kde jsou hranice zucastnenych a zadal
je o reakce (soukrome nebo na konferenci). Prislo jich par, vsechny byli
pozitivni. Presto si uvedomuji, ze i na blogu Sme muze byt par lidi, co az tak
baby friendly nejsou a maji vyhrady (jen mlci). Je logicke, ze lide na humne,
ktere se profiluje jako protipol hromadnemu blogovisku budou negativnejsi, bylo
by vsak fer vnimat blogy take z pohledu, pro koho byly vytvoreny. Ja nepsal blog
o prtatech pro ctenare humna, ale pro ctenare blogu Sme. To, ze se to Adam
rozhodl odprezentovat zde, je jeho osobni aktivita. Strcil blog vytvoreny pro
nekoho, nekam, kam nepatri. Je logicke, ze ctenari po jeho pobidce krici FUJ.
Luc de Vurde 06-10-2008 23:22:47
boli casy, ked som mal v superslabych blogoch na SME fakt prehlad a preplakal
som pri nich od smiechu nejednu hodinku, po par rokoch vsak uz nevladzem a
takyto vyber preto vitam. Objavom mesiaca je u mna jednoznacne Katrinakova,
ktora je naozaj bes a hroza.
azazelo 06-10-2008 21:31:33
2 stevo

Ilf a Petrov raz povdeali, ze ked sa napise pravda o zlej knihe (
teda sa napise ze je zla ), tak to nic nezmeni na mnozstve zlych knieziek co
zacnu vychadzat. Ked vsak v novinach vychvalia zlu knihu ako dobru, do roka tu
mame 5 krat viac zlych kniziek.

P.S. na to aby som mohol povedat ze je
polievka presolena ( cize kritizovat kuchara ) nepotrebujem vediet navarit ani
len caj (cize nieco vytvorit).
Stevo 06-10-2008 21:03:02
nie som bloger na sme, ale nepaci sa mi tento vas cynizmus a ponizovanie ludi,
ktori sa snazia uprimne pisat, co citia. kritizovat je ovela lahsie ako nieco
vytvorit. 99% clankov na humne je o kritizovani a zosmiesnovani, ale zrejme to
je to jedine, naco sa autori z humna zmozu.
Miro 06-10-2008 20:00:48
Neviem kto je Adam, ale zda sa, ze mnohym stupil na patu.
Teda, ako blogujuci
knaz by som sa asi mal citit dotknuty, ale nie som. Blogeri na sme.sk (sam k nim
patrim) sa niekedy citia ako miestne stars, takze kriticky pohlad ocenujem.
noznicka 06-10-2008 19:32:01
boze moj, ta katrinakova je fakt sila. ostatne radsej ani nejdem citat.
Fajne
bambusss 06-10-2008 17:59:47
Necital som vsetko, ale predstava, ze pani Katrinakova ma panvu a pouziva ju na
"sexualne hry", ma bude strasit poriadne dlho.
figuurka 06-10-2008 17:58:05
sledujuc diskusiu mi moj dopoludnajsi navrh pripada coraz opodstatnenejsi
;-)

ale zrusenie som si rozmyslel. ak tato kazdomesacna hitparada svojim
verejnym pranierovanim zabrani vypublikovaniu co i len jedneho debilneho textu
na nsme.sk, nech je tu natrvalo, ako maskot.
arci
Teal'c 06-10-2008 17:55:03
proste si originalny ako Blasko :-)
arci
Teal'c 06-10-2008 17:50:44
co tu je olympiada o najvacsie klise prirovnanie ? :-) ze upratovacka z
cernobylu :-))) ty si co si dal prosim ta ?
Tealc
arci 06-10-2008 17:37:41
_sledujem, ze tu niektori trpia asi komplexami zo Z.H. :-) relax
chlapci_

schvalne som tam hodil oko. no fasa. trosku objektivity by to chcelo
:o)
z tej moze mat komplex tak upratovacka z cernobylu. po vsetkych strankach.
azazelo 06-10-2008 17:08:32
perun hromovladny, to ma ten Blazko este nejake ostatne blogy?

p.s.
adam
to o 13:10 londynskeho casu si napisal velmi povabne. Ale priznam sa, nechcem
byt 201 clovekom co pojde okukovat tu znecistenu rohozku.
Nilbog 06-10-2008 17:06:43
kocur, uz viem kam mieris, chces Jirku zamestnat natolko, aby pisal sem
komentare a neblogoval... fuhh, drzim palce
Kocur:
Jirka Scobak 06-10-2008 17:03:11
Vyjadril jsem nazor, ktery mam na zaklade precteni teto diskuse.
Viz. tvuj
prispevek:
06. 10. 2008 11:29:10

P.S. Adam nenapsal, jestli povazuje i
ostatni blogy Milana Blaska za zle.
- kocur
karol 06-10-2008 17:02:07
mas u mna 1000 bodov za poslednu vetu :) niektori ludia fakt nevedia, kedy
prestat...
kocur 06-10-2008 16:52:08
to Jirka Scobak:
>ze toto tema uz vic z pravidelnych ctenaru humna unavuje a
radeji by neco jineho.

Bud taky laskavy a hovor len za seba, nezda sa mi, ze
by si bol urceny hovorcom pravidelnych citatelov.
Mna napriklad unavuju tvoje
siahodlhe a nicnehovoriace komentare za kazdu cenu.

.
Adame: Doopravdy si myslis ...
Jirka Scobak 06-10-2008 16:45:59
... ze temito blogy pritahnes na humno nove ctenare?
Nejsem mistr sveta, delam
chyby (a obcasna kritika mi jen prospeje). Myslim ale, ze tento blog (a cela
diskuse, ktera je pod nim), humnu karmu neprida.
Uprimne jsem byl presvedcen,
ze uz 10 najhorsich blogeru nenapises. Mylil jsem se. Myslim, ze sam citis, ze
toto tema uz vic z pravidelnych ctenaru humna unavuje a radeji by neco jineho.
Poslis, Jirko...
adam batrflaj 06-10-2008 16:32:18
az budem chciet pisat svoje clanky, tak ako by si ich napisal ty, dam na tvoje
rady.

dovtedy to budem robit podla seba.

ked som ta minuly mesiac daval
do zoznamu najhorsich blogerov, ani som netusil aku velku pravdu som v tom
popisku napisal.
K Milanovi:
Jirka Scobak 06-10-2008 16:22:08
Tento blog by mel nest jiny nazev: 10 Najhorsich blogov.

Posuzovat cloveka
podle jednoho jeho blogu je blbost. Prestoze je pravdou, ze Milan Blasko
popisuje neco, co sam nevymyslel, neni takovy kazdy jeho blog. Napriklad tato
uvaha:
http://milanblasko.blog.sme.sk/c/16205
8/Rasto-Zitny-mi-pomohol.html
je dobra (a je super, ze ji nekdo na Slovensku
vyslovil).

Proto by tento zebricek mel byt o blozich a ne o autorech.
kocur 06-10-2008 15:58:32
Poznamka: UL ziarovka v ustach je notoricky znama kazdemu, co sa pohybuje na
internete co len pol roka. A, doktorko, nehulakaj tu a chod si radsej citat
nieco o vysetrovani prostaty. Dufam, ze ini lekari venuju viac casu studiu, nez
vypisovaniu sprostosti na internete.

.
Mily hviezdny Adam,
Milan Blasko 06-10-2008 15:56:56
pises dve na tri. Na jednej strane kritizujes, ze neviem pisat, na druhej, ze
som niekomu nieco ukradol. Co teda kritizujes? :-)
Ale hlavne si mi neodpisal,
ake je Tvoje prave meno. Pod s kozou na trh. Za nickom je kazdy frajer, ale aj
zbabelec. Alebo sa bojis? A nevyhanaj ma. Ak si sa na to dal, tak bojuj :-)

Inak rad by som si precital, co si ty napisal. Mozno aj ini. Tak hod link.

PS Uz si mi zagratuloval k prvemu miestu na druhej strane rieky?
blasko blasko
Teal'c 06-10-2008 15:56:02
ty si hrozny trulo.este zacni pisat so zapnutym caps-lockom nech maju tvoje
slova na Adama Batrflaja este zdrvujucejsi ucinok.

a sledujem, ze tu niektori
trpia asi komplexami zo Z.H. :-) relax chlapci
Milan Blasko
adam batrflaj 06-10-2008 15:42:58
milan, uz s tym prestan. nic z toho, ako sa ma tu budes pokusat osobne urazit ta
pisat nenauci, ani tvoj blog nespravi lepsim. k porovnaniu 5 vs 200 som sa uz
vyjadril v minulom prispevku.

pribeh o ziarovke, aj keby ho nikto nepoznal, v
prvom rade nie je tvojim dusevnym vlastnictvom. sprosto si ho niekomu ukradol.
dobrovodsky
frko 06-10-2008 15:36:44
sa len potesi, ze si ho sem dal. ja ho sledujem uz dlhsie a je to fakt zle. ale
on to chudatko nechape a aj zaradenie do tohoto rebricka ho posmeli v pisani
tych trapnych blbosti :)
Mily hviezdny, neomylny Adam,
Milan Blasko 06-10-2008 15:36:43
az teraz som pochopil, ze si iba vulgarny, zakomplexovany fesino, ktory sa
zjavne v blogovani nedostal ani na priemer. To, ze ty poznas pribeh o ziarovke
neznamena, ze ho poznaju vsetci na svete. Posledne dni moj clanok citalo mozno 5
ludi denne, teraz 200. Tak to je viac este viac ako 500%. Este raz dik.
erik
mikka 06-10-2008 15:24:34
ten vychod to bude asi tvoj nazor, ze? a hnup ten, kto nevidi jeho univerzalnu
pravdivost priamo vyplyvajucu z toho, ze nazor pochadza od teba. tak sa bavkaj.
Kajo 06-10-2008 15:20:55
to adam batrflaj 06. 10. 2008 13:10:08

:-))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))

Brilantna odpoved! Perfekne!
mikka
erik 06-10-2008 15:15:32
iba tak. bavim sa na hnupoch, ktori sa donekonecna tocia v kruhu a nevedia najst
vychod. :-)))
Slimak 06-10-2008 15:11:50
to borisparis

O com tocis priatelu? Podla tvojho prispevku sa da usudit, ze
diskusiu si cital (dufam, ze aj predhovor autora k samotnym hodnoteniam
blogerov).
musel si si vsimnut prispevky
adam batrflaj 06. 10. 2008
08:43:43
AC 06. 10. 2008 09:09:46
Z. 06. 10. 2008 09:20:45
riaditel
zemegule 06. 10. 2008 10:23:43
kocur 06. 10. 2008 11:29:10
noznicka 06. 10.
2008 11:44:22

V tychto prispevkoch mas vysvetlene vsetky tvoje dilemy a
zaroven odpovede na ne, vratane skodoradosti. Citaj pozorne, ak trochu vies
uvazovat, najdes tam odpoved na vsetko.
Milan Blasko
adam batrflaj 06-10-2008 15:10:08
nuz a o 500% ludi viac teraz na vlastne oci pochopi, ze si numak, co opisuje
storocne fory a drzo ich vydava za svoju vlastnu tvorbu.

neuveritelne, z
coho sa ludia dokazu dnes tesit.
to ako keby si si nasral pred dvere a potom sa
tesil z toho ze hlasenie o hovne na tvojej rohozi bolo aj v mestskom rozhlase. o
500% viac ludi by sa na to prislo pozriet.
Mily Adam,
MilanBlasko 06-10-2008 15:06:11
DAKUJEM ZA UZASNU REKLAMU, MOJ CLANOK SI TERAZ CITA O 500% VIAC LUDI...SOM
TVOJIM DLZNIKOM.....DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKY
erik
mikka 06-10-2008 14:58:53
dzizas krajst, naco to tu potom vypisujes ???
erik 06-10-2008 14:47:14
este raz a pomaly:
>...takze sa s nimi uz NEMUSit nikto zaoberat.

nemusi,
ale moze.
ale sak dobre, kludne znova pomiesaj s fazulu s hrachom a mozes
znova preberat.
erik
mikka 06-10-2008 14:18:04
? neviem, co si chcel povedat. ze ked niekto niekedy nieco napise, tak to mam
dodrzat? lebo co?
Gorthaur 06-10-2008 14:15:07
jj, niektori blogeri by zrejme mohli skusit:

http://www.dsl.sk/article.php
?article=6428
Co su blogy?
borisparis 06-10-2008 14:11:59
Adam, neprikladas im (blogom) vacsiu dolezitost, nez si zasluzia? Nejde o
literaturu, aspon vacsina si to ani nenarokuje. Kazdy si predsa moze pisat o com
chce, co je a co nie je vyhovujuce, to si kazdy z citatelov selektuje sam. Okrem
toho, uprimne, pretoze Tvoj vyber je samozrejme subjektivny, je mi luto ludi,
ktori su citlivejsi, a najdu sa v tomto zozname, pretoze sa mu v ostatnom case
pridava urcita dolezitost... Co je trochu zvlastne, pre psychologa k
zamysleniu.... Citim skodoradost diskuterov. Nie vsetkych.. Ak som nedavno
napisal, ze by som sa tu nerad nasiel, myslel som to s rezervou, jasne, ze by ma
to nepotesilo, ale ani by som nesmutil. Mam rad priamu kritiku pisania, ale
pouzivam ju iba vtedy, ked citim, ze "oproti" mne sedi neuprimny,
mizerny clovek. Co som chcel vlastne povedat? :) : Je dobre, ze kritizujes
pisanie, ale kedze je to vzdy subjektivne, a Ty si prilis expresivny, napriklad
aj s tym idiotom, a kedze to posmeluje anonymov k skodoradosti, co je
neodpustitelny hriech :), alebo k povysovaniu sa ( to je este vacsi hriech:)
upustil by som od toho.
kocur 06-10-2008 14:08:49
>adam batrflaj 06. 10. 2008 12:01:13

:))

.
K Adamovi ...
Jirka Scobak 06-10-2008 14:06:33
... a pro normalni lidi:
aposteriorni znamena "vychazejici z praxe,
skusenosti"
xorxee:
Jirka Scobak 06-10-2008 14:04:00
Zebricek 10 NAJ dobrych blogu jsem skusil udelat tady:

http://scobak.blog.sme.sk/c/166015/Myc h-10-Nej-blogu.html

Vseobecne si ale
myslim, ze pozitivni zebricek je narocnejsi nez negativni:
1) Musis doopravdy
oduvodnit proc (spatne veci jsou mnohem zjevnejsi).
2) Nemuzes byt tak vtipny
(dobre veci jsou nudnejsi nez spatne - mnoho lidi dela negativni kritiku prave
proto, aby demonstrovalo svoji britkost a vtip). Kdo se pokousi byt vtipny pri
pozitivni kritice, sklouzne casto do trapnosti.

Pokud Adam Batrflaj bude
pokracoval v zebriccich, ktere pise, muze to byt zajimavy pruzkum. Zajimalo by
me, jak budou pravidelni ctenari humna reagovat na jedenecty, pripadne dvanacty
zebricek nejhorsich blogeru. Jestli jim to poleze usima nebo si zvyknou :).
analfabet
adam batrflaj 06-10-2008 14:01:13
myslim si, ze sa mylis v tvojom vyroku ohladom mojho apriorneho presvedcenia o
kvalite vlastneho pisania. Tu jednoznacne treba hovorit o presvedceni
aposteriornom. apriori by som fakt nemal sancu.
erik 06-10-2008 13:55:52
som si teda precital celu diskusiu. jedna poznamka pre mikka:
treba si pozorne
precitat aj to, co pise autor v clanku, nielen hodnotenie blogerov.
:-)

>Vsetky ostatne pripadne otazky tykajuce sa legimitity tohto rebricka a
kecov o tom, ze kazdy ma pravo pisat uz boli zodpovedane minule a predminule,
takze sa s nimi uz nemusi nikto zaoberat.
Hm
Analfabet 06-10-2008 13:54:44
najlepsie na tejto rubrike je, ze autor je apriorne presvedceny o tom, ze pisat
vie. Vynikajuce kriterium na hodnotenie inych. Bravo. A uz sa tesim na november,
lebo toto je naozaj velmi zaujimava tema- komentovat deti na pieskovisku.
z. hanzelova je naozaj zazrak
xorxee 06-10-2008 13:54:00
kvoli takym ako ona maju blondiny zle meno. ale aspon nespomina, kedy mola v
dany den na zachode a ako jej to slo. aj ked, aspon by to zadefinovalo jej
pisanie - o hovne. az som si spomenul na toho chlapika z californication -
"just a bunch of stupid people pseudo-communicating with a bunch of other
stupid people ".
blog/neblog
riaditel zemegule 06-10-2008 13:45:52
vidite, premyslal som cim nahradit terajsiu anketu a uz viem. sami budete moct
rozhodnut.
2 kocur
noznicka 06-10-2008 13:44:22
kocur, neboj, hadam nebude kazdy z tych blogerov taky trafeny, aby chodil niekam
diskutovat, kde ho nechcu. jedine ze by vsetci do jedneho boli masochisti.
Kajo 06-10-2008 13:44:15
Suhlasim s Kocurom.
Nimand, co pise o nicom, o nicom aj diskutuje. Dobre to
vyjadril/a aj AC ( 06. 10. 2008 09:09:46) :
/A tie diskusie! To nie su
diskusie, to su debatne kruzky o nicom. Doslova. Mlatenie prazdnej
slamy./

Takze, pan riaditel, skuste to este raz prehodnotit. Kvantita na ukor
kvality nie je ziadna vyhra. :-)
Element 06-10-2008 13:42:34
Nechajte, bavi.
to riaditel zemegule
kocur 06-10-2008 13:29:10
>a to ze sa v diskusii ti blogeri a ich priaznici obhajuju je v
poriadku.

Otazne vsak je, aky je ich prinos pre diskusie, nota bene ked ich
blogy tu vyhlasujeme za ubohy humus (s cim suhlasim). Za seba mozem povedat, ze
mi ich prispevky vacsinou lezu na nervy (kuvra, vyhybam sa ich blogom a vy mi
ich (pod zamienkou pranierovania) prinesiete sem!) a kludne sa bez nich
zaobidem. Nechcem, aby sa link na humno rozsiril v takejto komunite, nechcem mat
pod diskusiami kopec sena... Ale sral ma pes.

.
Anonymna 06-10-2008 13:26:46
Kukla som na tu Z. Hanzelovu. Tak to je fakt klenot!
guglielmo 06-10-2008 13:14:12
Nefunguju tu tagy, takze: http://malinovie.blog.sme.sk/c/166495/Iv
anco-mam-robit-Zdeno-ma-nechal.html
Moja jednotka za posledny
guglielmo 06-10-2008 13:10:04
mesiac asi usla tvojej pozornosti. Chlapik s pokazenou klavesnicou. < Ivan
Malinovie>
ano, ano, stary otec!
xorxee 06-10-2008 13:06:55
100% podpora nikoho napadu - adam toho ocividen prebrowsuje vela, tak by mohol v
ramci mesacneho hodnotenia dat aspon dva -tri tipy pozitivneho
charakteru.
niekto tu nedavno v ramci diskusie upozornil na annu vlckovu a
oplatilo sa nakliknut, aj ked som uz davno nad blogermi ako celkom zlomil
palicu.
co tak nova rubrika?
nikto 06-10-2008 12:42:30
vela sa tu popisalo o mizernych blogeroch a v zozname som osobne nenasla
niekoho, s koho uvedenim by som nesuhlasila, ale na druhej strane mozno by
naozaj stalo za to, vytvorit nieco na sposob "humno si vsimlo" a
uvedenie zopar linkov na dobre prispevky, aj keby to bolo subjektivne hodnotenie
jedneho autora :)
azazelo 06-10-2008 12:34:21
2 riaditelovi

Ano v porovnani z Adamym a inymi hromadnymi blogermi je to
napisane dobre, rozumne a dokonca aj vyargumentovane. Ale zas na druhej strane
- je to dostatocny dovod, aby sa tu raz mesacne pisalo o tom istom?
tato rubrika
riaditel zemegule 06-10-2008 12:23:43
ja by som to s tym rusenim tak tragicky nevidel. je to rozumne napisane a
vyargumentovane, humno uroven to nijako nepodliaza a ma to zmysel, preco to
rusit?

a to ze sa v diskusii ti blogeri a ich priaznici obhajuju je v
poriadku. keby mna tak ktosi ohovoril, tiez by som sa chcel branit:-)

mne to
vyhovuje, ako to je.
ohladne zrusenia
figuurka 06-10-2008 12:18:14
tiez by mi to tu moc nechybalo ale ked nic ine, zakazte k tomu aspon diskusiu.
nech si husicky gaagajuu na vlastnych blogoch, nie tu. a zostane to ako take
neme kazdomesacne memento ;-)
Z.
mikka 06-10-2008 11:52:14
ok, tak ty si vynimka. ak sa neurazis - jeden tip - zavolaj cloveka, co ti vypne
pushovanie blogov priamo na screen a oboznami ta aj s inymi strankami na nete -
caka ta vela prekvapeni (pssst - je tam aj porno zdarma ;-)
kua
xorxee 06-10-2008 11:48:27
tych preklepov....
ian 06-10-2008 11:47:05
"...fotia ked mu narastie prvy mliecny klovak.."

ROFL! :)
AC
zuzkulka 06-10-2008 11:44:36
mily AC, som rada, ze moje blogy sa ti tak velmi pacia :)))
pridavam sa
xorxee 06-10-2008 11:44:06
dnes som bol ochotny nakliknut namatkovo cca polovicu a mam vieru v cloveka ako
apriori inteligentneho jedinca na nule. niektori fakt nevedie, kde boh byva.
dobrowhatever - to je cisty exemplar, pri tom lekarovi v sustakoch mi skoro
vynechalo srdce takto poranu a prve miesto - no jo, aj taki tu su, len preco?
mozno by si mala dokladne zasexovat.
v movebri kazdopadne budem mat dilemu, ci
mam chut na masochizmus alebo nie.
kocur 06-10-2008 11:24:03
Suhlasim s Azazelom (06. 10. 2008 07:07:19), tymito clankami - hoci dobre
napisanymi - si to tu zahumusime. Musime?

.
Z. 06-10-2008 11:20:45
mikka:
"Ale vyskakovat na hostitelov..."

To si dost mimo, s tym
prirovnanim.
Ja som si zapol pocitac a to oni prichadzaju ku mne nie ja k nim,
vseobecne. To oni su mojim (niekedy aj nezelanym) hostom. Nie vzdy viem presne,
co ponukaju a co z toho je dobre a co je odpad. Velmi casto sa prave ten odpad
na mna hrnie najviac a casto musim pracne oddelovat zrno od pliev aj tam kde to
necakam.
AC 06-10-2008 11:09:46
blogy
"cast z nich je dobre napisana a daju sa citat aj ostatnym. tie
ktore su napisane vyslovene zle mali skoncit ako mail alebo
esemeska."

Presne:
Toto by malo byt vytesane v sekcii blogy - hlavne v
Sme. Pod dobrym clanko zvacsa byva aj dobra a poucna diskusia.
Zaujimave je,
ze pri zostavovani rebrickov blogerskych kapacit zostava zatial nepovsimnuta
jedna z najvacsich hviezd Sme - Zuzana Hanzelova. Hlavne pri jej blogoch by mal
byt horeuvedeny citat zvyrazneny polotucnym pismom. A tie diskusie! To nie su
diskusie, to su debatne kruzky o nicom. Doslova. Mlatenie prazdnej slamy. Uz
nikdy viac.
Samuso 06-10-2008 11:04:30
U mna vitazi c. 2, clanok o soferovani je traktatom natrvalo zatiahnutej brzdy.
V diskusii k tomuto clanku zaznelo: "lutujem tvoje dieta kvoli matke."
Pridavam sa.
Az to panu Batrflajovi nebude na pritaz, velmi by som privital
viac hviezdnych citatov za kazdeho laureata, nech viem, co si mam v tom mori
banalit vsimat.
mikka 06-10-2008 10:54:14
mozes sa stazovat, ze ti na party, kde si sa dostal zadarmo nechuti. ked to
robis vtipne - ok - aspon ja som sa zatial pri vsetkych rebrickoch bavil. Ale
vyskakovat na hostitelov aby vypadli, lebo sa rozpravaju s niekym inym, to je uz
trochu prijebane,nie?
heh
knour 06-10-2008 10:51:19
mikkla
tebe by tusim mali ruky pribit o stol aby si nedosiahol na klavesnicu.
aby nedoslo k omylu
adam batrflaj 06-10-2008 10:43:43
mikka: nie je to celkom tak. aby sa clovek dostal sem musi splnit jednu
podstatnu podmienku - velmi zle pisat. to, ci pise kamaratom, alebo vesia fotky
deti je uz len taky druhorady faktor, sluzi skor na jeho ukotvenie v ramci mojho
komentara. ale to zle pisanie (alebo zle fotenie v pripade fotiek deti, ktore su
zle aj ako len samotne fotky) je prvorade. vela blogov je urcenych len par ludom
a ja to viem. ale cast z nich je dobre napisana a daju sa citat aj ostatnym. tie
ktore su napisane vyslovene zle mali skoncit ako mail alebo esemeska. inak
koncia tu.
mikka 06-10-2008 10:38:05
ma si niekto skumat ktore blogoviska su viac alebo menej verejne? Kvoli tebe?
Pozna sme, ide na sme. A kritizovat ho, ze to robi zle, to je samozrejme tvoje
pravo, ale ty nekritizujes, ze je to zle, ale ze je to urcene pre kamaratov a
nie pre teba a prikazujes niekomu, co moze alebo nemoze robit. Z akeho dovodu?
ty mas nejaku povinnost citat niekoho blog? get a life.
adam batrflaj 06-10-2008 10:31:34
valasek: iste mozes informovat o com chces, ale to by si musel byt schopny dat
svojim informaciam aspon nejaku pridanu hodnotu a vediet aspon troska pisat, aby
si to mohol nazvat blogom. inak len prepisujes tlacove spravy a si prede
mikka 06-10-2008 10:21:56
neviem kde si autor precital, ze blog ako nieco co si moze precitat kazdyu je
kazxdemu aj urcene. Blogy vsade boli a su v prvom rade sukromnym dennikom, ktoy
chcem zdielat so znamymi. A nebudem im posielat maily. Potom bolo zopar
investigativnych a neskor zabavnych celebrity bloggers a ku nam a najviac na sme
to uz dorazilo ako verejna prezentacia a pisanie pre vsetkych. Je blbost brat to
tak.
AC 06-10-2008 10:19:49
Akejsi Mone sa tu furt cosi nelubi. Hlavna vec, ze v ines diskusii na Humne
napise, ze sem bude chodit menej castejsie. Asi tam zabudla napisat
"akoze" castejsie. :-))
Este sa mi zda, ze by to mohla byt trafena hus
z vybranej "elity" blogerov. To by tak zodpovedalo jej prispevkom. :-))
Vyyyborne
Eulalia 06-10-2008 10:02:28
a navyse mi to usetrilo kopec casu, ktory by som mohla zabit pri nejakom
blogovani. Po tychto TOPkach sa o to veru pokusat nebudem, az taka slavna zase
byt nemusim. (Aj ked - nasa korytnacka sa zvykla pohybovat sialenou rychlostou,
naozaj. Tak to by som uz mohla, nejaky maly, kratky? :-D)
Sklamal si ma
Dobrovodsky 06-10-2008 09:35:46
Cely cas som sa snazil dostat sa sem do rebricka ako TOP 1 a ty si ma umiestnil
na 3 miesto?
Ja som predsa spicka! Tento rebricek ma sklamal... Odchadzam
pisat uz iba zmysluplne clanky... :(
A dakujem za reklamu
!!!!!!!!!!!
Navstevujte moj blog!
tvoja kmotra 06-10-2008 09:24:53
link na 6. mieste nastastie nefunguje
azazelo 06-10-2008 09:07:19
>Az sa budete nesvojpravne pomocovat v domove dochodcov a vase deti o tom
spravia
>blog s fotkami, to bude karma!

to je vydarene.

zaujimave ze
medzi blogermi je daleko vacsi pomer zien ako medzi pocitacovo gramotnymi.


Ale v podstate sa prihovaram za zrusenie tejto rubriky. Po troch dieloch
musi byt predsa kazdemu jasne, co su hromadni blogeri zac. Jedine co dalsie
predlzovanie rubriky sposobi, ze sem mesiac co mesiac budu prenikt na svoje
spanile jazdy zhrdeni blogeri. Cize uverejnovat to tu nadalej je ako mavat
cervenou handrou pred bykom.
masaker :-)
z00m 06-10-2008 09:07:00
vyborne, dalsi do zoznamu ignore :-)
to valasek
knour 06-10-2008 09:02:23
"Nevazis si ani krasne narodenie dietatka" to je iny klinec do rakvy
lol
knour 06-10-2008 09:00:03
prvy mliecny klovak,
a dobrovodsky az treti, to ma velmo zarmucuje
Pekne
Mike 06-10-2008 08:58:23
Myslim, ze to prve miesto je ozaj zasluzene. Aj vesnicky idiot bol dobry :-D
snad
nic v zlom 06-10-2008 08:22:57
Ja by som bol len rad, keby ma niekto upozornoval na jazykove zlozvyky, ktore
som pochytil ani neviem kde.:-)

KSSJ pise:
snad cast., vhodnejsie azda,
hadam, mozno, vari, nebodaj
Si zaujimavy aj s tvojimi recenziami
valasek 06-10-2008 07:29:06
Nevazis si ani krasne narodenie dietatka - preco by o tom na blogu nemohli pisat
? Myslis si, aky si ty stale aktualny - preco by som nemohol verejnosti povedat
o iPhone aj vtedy, ked uz prve diskusie utichli, ved operatori ho budu nukat
urcite este nejaky ten mesiac ? Celkovo si naozaj len maselna mucha, co sa
prizivuje na tom, co naslahaju ini, mily Batrflaj !
spin_doctor 06-10-2008 02:30:41
"Snazim sa obcas vzit do premyslania zleho blogera, ked zisti ze uz davno
nic nenapisal a nieco zakerne v jeho vnutri mu vravi, ze by napriek vsetkemu
mal."

Tato veta ich vsetkych vystihuje asi najlepsie. Inak, neviem aky
bol povodny zamer, ale mna citanie tychto vyplodov uz skor zarmucuje ako
zabava...
Nechapem
Mona 06-10-2008 01:16:33
Furt vytrubujete, ze nie ste blog, ale publikujete clanky typicke pre blogy =
internetove dennicky plne subjektivnych pocitov.

Akoze... myslite si, ze daky
netovy magazin by publikoval clanky o tom, ze Ondrejicek nema rad Desmod, alebo
ze milion tristo tisic blogov na Slovensku, ktore maju zmysel iba pre ich
autorov strasne nasieraju Batrflaja?

Uf, uf. Idete dolu vodou.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."