8 najhorších a dvaja dobrí blogeri – december 2008
Written by Adam Batrflaj   
Thursday, 15 January 2009 02:00

Tento text je pokračovaním seriálu. Možno by ste si chceli prečítať jeho prechádzajúce časti, skôr ako sa do neho pustíte:

             >   10 najhorších blogerov (júl 2008) / 4.8. 2008
             >  10 najhorších blogerov (august 2008) / 1.9. 2008
             > 10 najhorších blogerov (september 2008) / 5.10. 2008
             > 7 najhorších a 3 najlepší blogeri (október 2008) / 5.10. 2008
             > 9 najhorších a jeden najlepší bloger (november 2008) / 1.11. 2008




{mosgoogle right}Ospravedlňujem sa, trvalo to troška dlhšie kým som po náročných Vianociach spracoval decembrovú várku príšerných blogerov vyvážených aspoň dvoma výbornými. Ale na vine sú aj samotní blogeri, obdobie tesne pred Vianocami a pred zavedením Eura ich totiž prinútilo k masovému písaniu vcelku bezprecedentného množstva hrozitánskych článkov, takže finálny výber bol dosť komplikovaný.


Výstup je ako vždy čisto subjektívny a nič nezaručujúci, pri každom jednom z nich, a dúfam, že najmä pri tých dobrých, sa v prvom rade musíte presvedčiť sami.

Tu je teda posledných 8 najhorších a dvaja veľmi dobrí blogeri, na akých sa mi v minulom roku podarilo natrafiť.


8. Sokrates bloguje
mockor.blog.sme.sk
Priatelia, zastavili ste sa už niekedy, aby ste si uprostred svojho uponáhľaného života položili základné otázky siahajúce až k samotnej podstate vašej ničotnej existencie? Ondro Močkor sa veru zastavil a svedomito si položil. A keď už mal položené, málilo sa mu len tak nechať na kope a šup s tým všetkým na blog. Teraz to má už pekne zhrnuté a keď bude potrebovať hĺbkou svojich mozgových pnutí ohúriť nejakú užívateľku pokecu, môže priamo pastovať. Alebo si to vytlačí na praktický malý formát a vezme ako prvú intelektuálnu pomoc priamo na rande so zádumčivou študentkou pedagogiky prvého stupňa ZŠ. A keď bude atmosféra správne vygradovaná, nakloní sa k jej jemnúčko ochlpenému ušku a vyriekne "Kto si? Vieš o tom, kto si herec?". A to by bolo, aby do hodiny víťazoslávne neomočil!

Inak, super čapica, kámo!



7. Blog Ježiškovi
lenkahrivnakova.blog.sme.sk
Nádherný dôkaz toho, že založenie blogu sa za posledné roky stalo proste príliš ľahkým a tým pádom aj čoraz mocnejšou zbraňou hromadného zamorovania internetu v rukách čoraz slaboduchejších jedincov. Nič iné, ako jedno veľké "PREČO?" vykríknuté do neba v zúfalej pozícii vojaka z plagátu k filmu Čata sa na ten text ani povedať nedá. Milá moja Lenka, ty sa začni tuho modliť, aby si Ježiškov starostlivý otec náhodou neprečítal tento paškvil, čo si adresovala jeho synovi, lebo ak hej, tak uvalí svoju pomstu na teba a ty spoznáš, že meno jeho je Boh (o parte sfetovaných negrov s letlampami a kliešťami ani nehovorím)


6. Fotografoman
jozefjavurek.blog.sme.sk
Neviem poriadne písať a neviem ani poriadne fotiť, zistil jedného dňa pán Javurek a keďže mu hneď bolo jasné, že taka úžasná zhoda oboch faktorov sa už tak skoro nemusí opakovať, založil si blog, aby na ňom zviditeľnil svoje fotografie. Táto objavná reportáž z Pezinskej baby je v podstate ešte veľmi milosrdnou ukážkou z tvorby, pretože jediný kus textu, čo obsahuje, je prevzatý z inej stránky, takže autor sa blamuje len nudnými a zlými fotografiami. Kto vie, či už pre túto fotografickú obdobu grafomanie existuje nejaké pekné odborné slovo, ale asi by malo. Len na smečkárskom blogu je takýchto hlušinu produkujúcich Javurkov ako hadov, akurát tento je k tomu ešte aj VIP.


5. Grcblog, aké trefné!
subova.blog.sme.sk
Pani Šubová je niečo ako talizman širšieho finále tejto rubriky. Doteraz som minimálne jeden jej aktuálny blog bral do úvahy pri každom rebríčku, ale bohužiaľ, je natoľko neschopnou blogerkou, že ešte aj tie svoje moralisticko-patetické prírodné katastrofy, čo vypúšťa nedokáže napísať dostatočne výrazne, aby sa dostala medzi špičku tých najhorších. Podarilo sa jej to až teraz, aj keď možno, je v tom z mojej strany istý súcit a zlé svedomie, že som jej mučivému umeniu zatiaľ nedopral ani tú trochu svetskej slávy. Ak si ale prečítate tento jej, chvalabohu, kratučký útvar, určite uznáte, že svoje miesto si zaslúži. A okrem toho vás čítanie na púhych desiatich riadkoch obohatí nielen o tri trojbodky a jednu štvorbodku, ale aj o výrazy „grctelevízia" a „grcčasopisok", čím sa Zuzka stáva oficiálnym maskotom výrazu „grcblog" - dokonalého to vystihnutia jej vlastnej tvorby.

{mosgoogle right}
4. Inšpirácii sa medze nekladú
jaroslavbjaloncik.blog.sme.sk
Takmer rok vydržal Jaroslav neblogovať. Radostný to svet. Pomaly už na svoj blog aj zabudol, ale očividne nebol bez neho šťastný. Zhrýzal sa neurčitými pocitmi nesplnenej povinnosti, keď tu zrazu sa ho pred Vianocami nejaká inžinierka spýtala "Ešte blogujete?". Jaro to pochopil ako výzvu, aj keď to pokojne mohlo byť myslené v štýle "Stále ešte toľko slopete?". Promptne blog napísal. V jeho úvode zhrnul, že keď nie je o čom, tak by sa písať nemalo, ale vzápätí zistil, že má trocha času a dopísal ešte jeden odstavec, ktorý ukončil vetou "Neviem, načo som písal celý ten dlhý odsek". Nazval to  Helou Helou:) a spokojne vypustil do sveta. Akože, vždy mi bolo jasné že mizerní blogeri píšu za každú cenu, ale teraz sa po prvýkrát podarilo jasne zaznamenať myšlienkový proces, ktorý ich k tomu vedie. Unikátna laboratórna myš, škoda že ju na konci experimentu nemožno len tak dekapitovať a hodiť medzi ostatný odpad.


3. Kristove dievky útočia
O blogujúcich ženách na materskej už bola reč pred pár mesiacmi (a dnes Šubová ako ďalší dôkaz). Je však ešte jedna sociálna skupina, ktorá každým jedným svojim hlúpym textom posúva tento svet do náruče samotného Diabla - Kristove dievky. Prečo si zrazu tieto nositeľky krepsilonových blúzok s ramennými vypchávkami á la Dominik Hašek nevystačia s obvyklým spevom, tancom a počúvaním farárskeho balastu v kruhu podobne postihnutých a derú sa húfne blogovať, to nevedno. Čo však vedno a vidno sú katastrofálne dôsledky. Dva príklady za mnohé.

Unikátna dievka Kristova, čo potrebuje hneď tri mená, aby dokázali zachytiť jej výnimočnosť, Mária Dudová-Bašistová. Dokáže mystifikovať, že  jej nejaký mládenec ponúkol sex, následne rozvinúť brisknú polemiku o tom, či si zachovať panenstvo až do manželstva (nevyzerá, že by musela dennodenne odolávať pokušeniu) a zaklincovať to ale fakt že brilantným zamyslením nad rozdielom medzi poslaním papierovej pohľadnice aj mailu. Pochopiteľne, všetko v jedinečnej štylistike a so zmyslom pre stručnosť a pointu.

To taká Zuzana Hollá má v rámci prezentácie vlastného sociálneho handicapu ešte aj postranné úlohy. Šíri Slovo kade chodí a neštíti sa ani internetu. Tento brilantne vyargumentovaný článok ubezpečuje, že"...netrpíš sám, je s tebou Pán..." a tiež, že "...Ježiš počuje a chápe." Tomu, že počuje sa dá veriť, ale napriek jeho bájnym schopnostiam, pochybujem že dokáže pochopiť takú zbierku chujovín, akú mu tunak Zuzka v pravidlených intervaloch servíruje.


2. Analytik na speede
topinka.blog.sme.sk
Keby sme na prvom mieste tento mesiac zhodou okolností nemali takého mimoriadneho a nespochybniteľného víťaza, bol by jasným favoritom na titul najhoršieho blogera Jaro Topinka. Áno, po nejakom čase konečne blog tak hrôzostrašne zlý, až je nakoniec svojim spôsobom vlastne vynikajúci. Jedinečný štýl a ohromná zábava sledovať autorove myšlienkové pochody. Aj keď téma Eura je fádna a prefláknutá, predsa len dostala celkom nový rozmer. Myslím, že televízni analytici, ktorí štandardne tliachajú len o málo menej ako Topinka, sa môžu začať strachovať o prácu. Predsa len, môže Mesežnikov tárať koľko chce, takú vetu akou Jaro začal svoj článok dokopy v živote nedá:

"Všetci sa boja, i ja sa bojím. Boja sa všetci a pritom i tí, čo sa boja, podaktorí z nich sa tešia"

A áno, aj zvyšok textu je rovnako divoká jazda.

{mosgoogle right}
1. Zúfalosť mesiaca, ak nie roka
kristova.blog.sme.sk
Toto je troška kuriózna situácia, pretože najhorší tohtomesačný blogový článok si vlastne neprečítate. Zúfalá Katka Kristová, ktorá sa podeň v decembri hrdo podpísala ho totiž zo svojho blogu medzičasom stiahla. Kým sa tak ale stalo, uplynulo pár týždňov a v diskusii pribudlo niekoľko desiatok kruto usvedčujúcich príspevkov. Katuša totiž celý článok kompletne ukradla, dalo by sa povedať že až ujebala, od tohto českého autora. Vzala jeho text, veľmi neobratne ho od slova do slova preložila do niečoho pripomínajúceho slovenčinu a švacla pod to svoje ctené meno. Prečo to spravila, na to nech odpovedia experti s patričnou špecializáciou, ale musela v tom byť neuveriteľne silná motivácia. Možno si len chcela poistiť svoju účasť v tomto rebríčku, čo však bolo, vzhľadom ku kvalite jej ostatných textov, ktoré bohužiaľ zatiaľ nestiahla, očividným prípadom vykopávania dokorán otvorených dverí.


A teraz konečne dva dobré blogy, vďaka za ne.

Blog o počasí
marekkucera.blog.sme.sk
Mladý chalanisko bloguje výhradne o počasí. To vyzerá ako zarobené na slušný priekak, ale opak je pravdou. Marek sa meteorológii venuje, ide do hĺbky a aj keď som mal miestami dojem, že snáď tie veci opisuje priamo z Iľkových príhovorov v rádiu, nakoniec sa ukáže že toho ponúka oveľa viac, ako bežné spravodajstvo na túto tému. Škoda, že literárne sa viac nesnaží, alebo že neskúša popularizovať meteorológiu ako zaujímavú vedu, ale na to možno časom ešte príde. Už teraz to je užitočné ranné čítanie.


O všetkom sa dá dobre písať
chren.blog.sme.sk
Článok na blogu, ktorý je vtipný, kultivovane napísaný a ešte o niečom originálnom, čo ešte neprebehlo všetkými bežnými médiami. Pravdepodobnosť jeho výskytu je minimálna, ale občas sa zadarí. Tento je zákernostiach úrokových sadzieb v prípade medzigalaktického obchodu, ku ktorýmu možno ľudstvo jedného dňa dospeje. Absurdná téma, ale vedecky poňatá a tým pádom zábavné čítanie.


Toľko na uzavretie minulého roka. Vitajte v tom novom.



 

 

 

Komentárov
Pridať Nový
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
Please input the anti-spam code that you can read in the image.
 
Adam Batrflaj 10-02-2009 07:27:12
dockate sa. tento tyzden.
Nina 10-02-2009 04:54:10
cakame, cakame...
navrh: Jan Hruby
f 07-02-2009 11:36:32
http://janhruby.blog.sme.sk/
tiez nem zle
Evee 06-02-2009 20:47:09
http://zboraiova.blog.sme.sk/c/180977/A- dnes-su-to-fusakle.html
odhliadnuc od
gramatickych chyb musim uznat, ze dotycna pani svoju od srdca nasratu trilogiu s
nazvom "A dnes su to..."
naozaj prepracovala do he
kedy
kuk 05-02-2009 14:45:46
bude dalsi rebricek?
pre rootera
pandzab 21-01-2009 22:55:42
nie je petr novy ako petr novy:
http://novy.blog.sme.sk/c/
83182
/chichixixilolol.html
sa cudujem subovej, ze tu vyskakuje
zelena 21-01-2009 19:54:57
teraz ukazala pravu tvar, inak raz som s nou citala na sme rozhovor, no bolo mi
na grc pri niektorych jej nazoroch. Prijat kritiku nedokaze, staci si citat jej
diskusne prispevky na blogu
napad
P. O. Temkin 21-01-2009 13:50:24
Podla mna by nebolo od veci doplnit rebricek o paralelnu hitparadu venovanu
kolonke "O mne", respektive tym textom, ktore maju blizsie popisat o com
konkretny SMEblog vlastne je. Namatkou vyberam:

Beata l
to Martina_M
zuza 20-01-2009 16:10:58
>cudujem sa tym blogerom, ktori tu pridu bojovat, pretoze len zivia tuto rubriku
a diskusiu.

To je fakt, ale najzabavnejsie je to, ze najviac tu vyskakuju
prave ti blogeri, ktori si myslia, ze pisat vedia a ze ich blogy na smecku maju
vysoku uroven.
Ved ak si o sebe myslim, ze som dobry, tak nebudem urazenecky a
detinsky vypisovat, ze -vy ste este horsi, tak nemate pravo kritizovat- a
podobne ptakoviny. Tym sa zhadzuju este viac.
A potom su tu este zufalci co ,
ktori napisu -urobili ste mi fantasticu sluzbu, stupol mi pocet
navstevnosti na trojnasobok!. :D
blogy na sme.sk - cajicek
rooter 10-02-2009 07:24:04
ale dajte si tohto fesaka :]

http://petrnovy.blog.idnes.cz/c/

65867/Jsem-genialni-a-nemam-to-s-obycejn ymi
-lidmi-snadne.html
hm..
Martina_M 20-01-2009 11:10:24
na zaciatku tejto serie som sa celkom dobre pobavila, ale momentalne mi to
pripada uz len ako snaha o zosmiesnenie konkurencie /sme.blog/ a byt dost nasilu
vtipny.
je dost slovenskych blogov, ktore by si tu zasluzili byt spomenute,
spomeniem len ten pravdacky, ktory je uz dizajnovo katastrofa, aj so smajlikmi a
verbalnou hnackou niektorych autorov - zaujimave, tieto tu nie su, len
sme.blog.
cudujem sa tym blogerom, ktori tu pridu bojovat, pretoze len zivia
tuto rubriku a diskusiu.
Go go Adam
ankidou 20-01-2009 06:31:33
Nepocuvaj kuvicie hlasy :))
to je vzdy takato sranda
rosamunde pulcherova 19-01-2009 23:59:45
alebo len teraz v tomto dieli ab pichol do osej hniezdy? :]
pre f5
gretchen 19-01-2009 21:03:37
blog.sme iba citam, tak ako citam blog.sk i mnoho inych anonymnych blogov a
jedno, co velmi, ale velmi neznasam je zosmiesnovanie inych, bez nastavenia si
zrkadla samem sebe. A presne to Bartfaj robi - zosmiesnuje, preto som si
dovolila jeho clanok okomentovat sposobom, aky mu prinalezi.
f5 19-01-2009 20:22:33
ten moj prispevok patril gretchenovi.
f5 19-01-2009 20:20:14
kazdopadne - podla teba, podla mna - kazdopadne nemas pravdu.
podla
jesitneho stylu vratit batrflajovi pecku do nosa ta typujem na blogera sme. na
rozdiel od batrflaja postrada tvoj paskvilcek tah a vtip.
2a2o 19-01-2009 17:13:13
gretchen: nic objektivne neexistuje
cele toto hodnotenie sme.blogov a sme.blogerov
gretchen 19-01-2009 15:21:38
je jedna trapna provokacia a neschopnost autora najst si temy, o ktorych by
vedel putavo pisat. Svedci o tom fakt, ze od augusta 2008 do konca roka resp. do
15 januara 2009 dokazal vypotit iba tri clanky s inou, ako blogerskou,
tematikou a to vravi za vsetko. Je velky rozdiel medzi kritikou a
zosmiesnovanim. Ale ak autor chce, aby sa jeho kritika vzala aspon trochu
objektivne a nie len ako bulvarny pocin, tak by mal doplnit svoj kazdomesacny
vyber najhorsich blogov a blogerov o jedno specialne a trvale jedenaste miesto s
nazvom Batrflajove zdrby, lebo svojou kvalitou rozhodne patri medzi poprednych
najhorsich. Sebazaradenim sa do rebricka najhorsich blogerov by dal blogerskemu
svetu najavo svoju serioznost, i to, ze jeho objektivita mieri i do vlastnych
radov. Kazdopadne tam pan Batrflaj patri.
Gorthaur 18-01-2009 23:45:51
ami: pravej ci lavej?
pre ami
ach jaj 18-01-2009 18:14:31
neviem, s akymi vzormi. ja nepisem vela, len zle:-)
pre ach jaj
ami 18-01-2009 18:01:20
neprehanas to s tymi vzormi ?:)
pre ami
ach jaj 18-01-2009 17:56:59
Prepac, nevsimol som si tie uvodzovky.
Ved nabuduce v tomto vybere budem aj
ja:-)
pre ach jajkaveho/jajkavu
ami 18-01-2009 17:20:27
nestras !
To nebol moj text.
Ten v uvodzovkach citovany splodila len a len
spanila Jarmilka.
i?no, "prave ti, co nevedia pisat, si o sebe myslia, ze
pisu najlepsie, ale svet ich nepochopil".
A pisu o to usilovnejsie, aby nam
to vyte
pre Gorthaura
ami 18-01-2009 17:10:23
odkazem Jarmilke ...
to matushiq
vrecusko 18-01-2009 16:50:41
Dobre vystihnute, len k jednemu mam pripomienku:
>K sposobu akym subova
diskutuje pod tymto clankom a tvojej kritiky nan, len tolko, ze minimalne
rovnakeho grcvyjadrovania pouzivas v clanku prehojne aj ty...

V tomto pripade
nie je az tak podstatne akym sposobom je Batrflajova kritika na blogerov
napisana. O tom si moze utvorit kazdy svoj vlastny nazor.
e
pre ami
ach jaj 18-01-2009 15:00:41
"...Medzi nami blogermi - ti, co neviete pisat, by ste sa nad sebou mali
fakt konecne zamysliet. Naco tvorit internetovu hlusinu a umarat sa tri urovne
pod Branom Mojsejom?". To myslis vazne? Ved prave ti, co nevedia pisat, si o
sebe myslia, ze pisu najlepsie, ale svet ich nepochopil:-)
Gorthaur 18-01-2009 13:36:47
podme "sa zamysliet"... nemozem z tej frazy :-D jak v 90210,
"nechces sa o tom porozpravat"?
AA 18-01-2009 12:37:21
Vidim, ze aj Boris P. Burger ma na sme.sk 17-tisic prispevkov za 3 roky - a
rovnako ako u elisabeth som si u neho vsimol totalnu neschopnost zdrzat sa
reakcie, nezriedka kvazisofistikovanej, ale vo vela prispevkov akurat
demonstrujucej nezvladnute ego. Skoda, lebo v pripade Subovej som si pomyslel,
ze je jej zaradenie do rebricka trochu nefer, bohuzial vstupom do tunajsej
"diskusie" potvrdila, ze na Batrflajovom verdikte nieco predsalen bude.
Krv! Krv! Chceme vidiet krv!
Marvinn 18-01-2009 12:20:23
Znovu tolko vybudenych vasni vdiskusii... Super! To je na Humne pre mna
najzaujimavejsie: ako si vieme skakat po krku, krvilacne, nemilosrdne - aj z
tych najsmiesnejsich, nazanedbatelnejsich dovodov. Jeden clovek zverejnuje svoje
osobne nazory na blogy - a inym sa kvoli tomu asi ruca svet! No ale co cakat od
sveta, ktorym uz roky hybu medaily a peniaze rozdavane z pozostalostneho fondu
vynalezcu vybusniny rovnako ako anketa 5800 clenov americkeho filmarskeho
zvazu...
ahoj, Adam, a co blog Jarmilky Mikusovie ?
ami 10-02-2009 07:25:57
s vysoko kreativnou kopiou nadpisu Tvojho clanku ?

http://jarmilamikusova.blog.sme.sk
/c
/153767/Blogeri-ludia-ktori-pochovali-pi sanie.html
"
Matushiq
Hossa na vysostiach 18-01-2009 09:58:25
vynikajuco si to vystihol
par sukromnych subjektivnych postrehov
matushiq 18-01-2009 00:34:40
Plne respektujem cely text ako subjektivny sukromny pocin se vsim vsudy, a v
rovnakom duchu pridavam svoj koment v ponuknutej moznosti diskutovat
:)
.
Vyjadrujem sa k bodu "subova", pretoze jedinu z uvedenych citam
pravidelne.
.
K "patetickosti" jej pisania:
dla slovniku cudzich
slov: pateticky styl reci = slavnostni, nadneseny, obradny, honosny. pateticky,
patheticky >> vasnivy, vzrusivy, nadseny, citove
a este odkaz pre riaditelstvo
meriu 17-01-2009 19:08:32
stale ste si neopravili tie styly - vo firefoxe mi text vybieha von zo stranky a
v IE mam v diskusii pismenka velkosti 3 mm;

to sa snad na takejto stranke da
vyladit, nie? nie ste sice profesionalny portal, ale toto je slabe aj na
amaterov
som sklamany
meriu 17-01-2009 19:06:23
adamko,
tak som sa snazil zaujat tvoju pozornost a zase nic;-)
inak, kazi sa
to tu, ani tie dva "objavy" nie su bohvieco, ani tych 8 uboziakov nie su
nejake extra kusky, najlepsie su asi fakt len adamove intermezza, hoci to na mna
posobi zbytocne arogantne;
Adela,
brennesssel 17-01-2009 14:17:42
predpokladam, ze si na Sme zaregistrovana. Bud tak dobra, posli mi kratku
spravu. Mne sa nechce prekarat takto verejne. Zelam Ti pekny vikend.
pre brennesssel
Adela Cvikova 17-01-2009 13:12:08
Kebyze by si bola ticho, bolo by to pre teba prospesnejsie, tak ako aj pre
Subovu na Humne. Cim dalej, tym viac na seba upozornujes a zavadzas.
Keby si
napisala, ze ta ta poznamka voci B. Burgerovi mrzi, alebo ze ju beries spat, tak
uz cusim, dalo by sa pochopit to, ale taketo vykrucacky su detinske.

Som
si to schvalne presla este raz. O akej predohre to basnis? V diskusii k clanku
Zivot pred novembrom, to bola tvoja prva (!) reakcia a hned na B. Burgera.
Tu
dohru citovat uz nebudem kvoli priestoru, nie kvoli nehoraznemu zneuzitiu. :D

Precitaj si to sama a zamysli sa nad tym, ako "nevinne" to skoncilo.
:D

Takze pekny den a vsetko dobre.
(skoncila som nevinne, takze je vseto
ok)
guglielmo
Adam Batrflaj 16-01-2009 22:15:55
neuveritelne ta kristova:-))
ale da sa predpokladat, ze v ociach borisa paria,
alebo subovej aj toto patri k tomu najlepsimu, co internet ponuka. predsa len,
blogerska solidarita, to je previt.
pre Adelu
brennesssel 16-01-2009 22:09:46
K tomu citovanemu prispevku snad uz len tolko, ze mal predohru aj dohru. Nepaci
sa mi, ze ho zneuzivas na propagaciu a podfarbenie Tvojich nazorov. U Borisa si
nic zehlit nemusim. Nepoznam ho osobne, takze mi moze byt jedno, co si v
konecnom dosledku o mne mysli.
Odjakziva som neznasala a ani necitala knizne
kritiky. Jej autori su pre mna paraziti, ktori sami nic hodnotne nevyprodukovali
a prizivuju sa na praci inych. Do tej istej kategorie by som zaradila aj autora
tohto clanku a nasledne vsetkych, ktori mu tlieskaju. Mam dojem, ze tu narazili
na seba na jednej strane diskuteri (pravdepodobne stredna generacia), ktori uz v
zivote nieco dokazali a na druhej strane ti, ktori sa v zivote este len snazia
nieco dokazat a trenuju to nekonstruktivne v diskusiach.
P. S. Bud si ista, ze
si za svojimi nazormi stojim, ale tie sa na zaklade novych skusenosti
permanentne vyvijaju.Zelam aj Tebe neobmedzeny dusevny vyvoj ;-)
Adela
ach jaj 16-01-2009 21:52:00
mas pravdu, niekedy clovek v zapale povie pravdu, ktoru ani nechcel vyslovit a
potom ho to mrzi. Tak je to aj s brennesssel. Napisala, co si mysli.
...,ze ide o zenu
guglielmo 16-01-2009 21:50:45
mal zniet nadpis, ale neberie tolko znakov. Sorry
Vitaz je drzy zlodej (doslova, lebo neverim, d
guglielmo 17-01-2009 20:17:25
Pozrite si reakcie diskutera copy, ktory jej tvorbu trochu podrobil
skumaniu:
http://blog.sme.sk/diskusie/1
357114/1
/8648865/Vianoce-sa-blizia.htm
l#8648865

http://blog.sme.sk/diskusie
/1353777/1
/8648828/Sen-I.html#8648828



http://blog.sme.sk/diskusie/1302316/1
/
8648806/Miluj-ma-ironicky.html#864880
6

http://blog.sme.sk/diskusie/1299500
/1
/8648794/Chudoba-a-hlad.html#8648794


http://blog.sme.sk/diskusie/1356104/
1
/8648766/Ked-mame-problem-dame
-si-p oharik.html#8648766

A tu je premia:
diskusia k vitaznemu clanku :)
http://blog.sme.sk/diskusie/dpl/8648
909
/Moje-milenky.html

juchu!
ondatra 16-01-2009 20:52:42
moja kandidatka je na tretom mieste! :D
pre brennesssel
Adela Cvikova 16-01-2009 20:40:31
Mila brennesssel,
ja som netvrdila, ze mu popustili nervy v debate s tebou
na Sme. Napisala som - "Tu mu nervy popustili." Tu = na Humne. Aj so
Subovou.

Ze nevinne prekaranie sa? Ze nehorazne zneuzitie prispevku? Ze
vytrhnutie z kontextu?
Za to, ze sa ti podarilo vystihnut jeho myslenie a
spravanie, za to sa hanbit nemusis. To sa obcas v zapale debaty stava, ze clovek
povie pravdu a potom ho to mrzi. Ale spat sa to vziat neda. Ved jasnacka,
nechces si Boriska pohnevat, tak si to tu zehlis a teraz to hrajes na nevinne
prekaranie.
Co ta mrziet moze, je to ze si nevies stat za svojim nazorom,
alebo si priznat, ze si bola nasrdena nanho a povedala si mu natvrdo, co si o
nom myslis. Vytrhnute z kontextu to nebolo, bola to ucelena myslienka (skrateny
opis jeho stylu na blogu).

Druhykrat si dobre rozmysli, co o kom napises,
aby si nemusela znova hovorit o nehoraznom zneuziti prispevku, ak si ta niekto
dovoli takto nehorazne citovat. :D
azazelo 16-01-2009 19:00:27
Adamovi

nie je cas skoncit s touto rubrikou? Myslim, ze svoj ucel splnila.


A nevidim jediny dovod aby sem kazdy mesiac chodili na spanile jazdy ti
svihaci zo sme-mnohoblogu.
kriza
pandzab 16-01-2009 18:13:28
ocividne postihla uz aj humno, ked ponuka pisanie autorom typu lubomir nemes. kl
Adam
andy 16-01-2009 17:29:43
dobra volba, hadam to zoberie.
andy 16-01-2009 17:28:35
smotanka je uz klasika, ten zaver je brilantny :-) malokedy sa mi stane, ze
niekto tak dokonale vystihne moj pocit z niecoho. Erike to nandal aj za mna :-D
Laco 16-01-2009 17:24:51
Jasne, ze poznam. Ta tvar sa mi nezmazatelne zapisala do RAM-ky pri clanku
http://lubomirnemes.blog.sme.sk/c/166835 /Pozeral-som-Smotanku.html
andy
Adam Batrflaj 16-01-2009 17:19:23
lubo nemes je fajn. mne, aj ostatnym tu, sa paci a nedavno sme mu ponukli, ci by
nechcel obcas pisat pre humno. cakame na jeho odpoved, lebo na blogoch,
zahrabaneho medzi kopou Subovych ho je skoda.
to Laco
andy 16-01-2009 17:11:46
precitaj si blog, vazne, v zasade neriesi nic vazne, ale ten styl je vyborny.
aspon pre mna.
to Andy
Laco 16-01-2009 17:05:41
Diky za tip. Asi som od neho nic necital, nevedel som, ze to je on. Dick Riddick
je v diskusiach aj moj oblubenec.
otazka to AB
andy 16-01-2009 16:34:54
zaujimal by ma Tvoj nazor na jedneho blogera na sme (nemam pocit, ze by si ho
spominal doteraz v rebrickoch, ak ano tak beriem spat) - Lubo Nemes alias dick
riddick. Osobne ho rad citam, velmi trefny a vtipny, javi sa, ze ma dost
nacitane a napozerane.
lol
rosamunde pulcherova 16-01-2009 12:03:40
Alias elisabeth
Pocet reakcii 16883
Datum registracie 23.10.2005
16:27
_________________________________

17k prispevkov za ~3 roky, to je
priblizne 15 prispevkov do diskusie kazdy den. kazdy kazducky den. o com to moze
byt? to uz je na lekara imo.
eliszabeth subova
hura 16-01-2009 09:47:35
naozaj tazko povedat, co je od nej stupidnejsie, ci clanky alebo chorobne
navykove diskusie..je zalostne pozerat, co s niektorymi ludmi internet
urobi...
Get a life, girl!
Cele smfblog VIP je festival trapnosti...aj ked si
boris paris mysli, ze je to to najlepsie na svete ;-)
diskusia
nikto 16-01-2009 07:40:46
niekedy tak rozmyslam, ci sa tesim viac na diskusiu alebo tento rebricek...

v
tomto pripade asi na diskusiu

citam aj adama aj zuzanu, ich styl pisania mi
vyhovuje aj ked je rozdielny, co vsak maju/mate spolocne je neschopnost slusne
diskutovat niekedy, tam kde vam koncia argumenty, pouzivate aroganciu, v tom ste
obaja rovnaki, tu by ste sa mohli ucit od borisa, aj ked s jeho moralistickym
pristupom nie vzdy suhlasim, ale diskutovat vie

re: vip
nie su vipkari a
zbytok sveta, su vipkari a "vipkari", su ludia a "ludia"... kto
chce pointu tam najde
re: Adela
brennesssel 16-01-2009 00:37:18
Mila Adela, ten prispevok, ktory si citovala, som Borisovi napisala ja. Vobec
nie je pravda, ze mu popustili potom nervy, ani sa so Zuzanou do mna nepustili.
Vytrhla si ten prispevok z kontextu, zabudla uviest, ze sa jednalo z mojej
strany o nevinne prekaranie sa. Borisa si ako diskutera vazim, aj ked nie sme
stale rovnakeho nazoru a s nazormi Elisabeth v diskusiach sa stotoznujem na 99
%.
Toto tvoje zneuzitie mojho prispevku je doslova nehorazne.
Analytik na speede
addam 16-01-2009 00:00:39
Ten je skvely :))
ale chalan ma v profile: "l portovec v lese na
hubach"
takze lysohlavky a ziaden speed :)
Adela Cvikova 15-01-2009 22:50:20
Subova: ...asi tiez z miestnej uderky dysgrafikov, ktora zda sa zavidi, ze nie
je VIP - to je uroven...fakt suteren.

:D
Zavidiet? To slovko najcastejsie
pouzivaju ti, ktori si naivne myslia, ze im je co zavidiet. Nie som blogerka, a
aj keby som bola, cele VIP mi je ukradnute, vsak je to trapne, najma ak tam
hviezdia osoby s takym suterenovym slovnikom a paranoickym myslenim. To je skor
na polutovanie.

Radsej takato tazka (:D) dysgraficka , ako jesitna
neuroticka eliSabeth. :D
Vincent 15-01-2009 22:49:43
vraj parta sfetovanych negrov s led lampami, sme se pobavili :-)
PicoBello 15-01-2009 21:16:16
to boris: tu sme diskutovali, tak to inam prenasat nebudem. dovidenia
teda.

to elisabeth: kde v prvych reakciach si sa snazila "diskutovat"
(o kritike)? uprimne: ja byt tebou, schvalne na demonstraciu toho, ze mi to je
jedno, ani sem do diskusie nezavadim .. lebo potom to je o tej husi :)
Pani Subova
Valentina 15-01-2009 21:13:03
teda, uznavam, v tejto diskusii bodujete. Vy by ste zvladli aj politiku.
Necitite, ze prisla chvila postupit od blogu na vyssiu uroven sebarealizacie?
xorxee
subova 15-01-2009 20:39:26
Nie, od Paula Coelho som este nic necitala.
Oblubenych autorov som spominala
na blogu, ale kedze humno zvladlo akurat jeden clanok o bulvare, tak asi nic....
Matej 15-01-2009 20:37:04
Lizzy, samozrejme, VIP-kari nemaju potrebu sa po suterenoch vlacit...
hm
subova 15-01-2009 20:35:13
ja som sa snazila v tejto "diskusii" diskutovat - o kritike, ale ako
vidiet nie je s kym. Zda sa, ze humno kritiku netoleruje a diskutovat nevie.
Takze este nizsia uroven ako sme dufali. Skoda. A volam sa eliSabeth - to pre
Adelu Cvikovu - asi tiez z miestnej uderky dysgrafikov, ktora zda sa zavidi, ze
nie je VIP - to je uroven...fakt suteren.
hovorit striebro...
Adela Cvikova 15-01-2009 20:27:05
Zuza Subova, alias Elizabeth, v tunajsej diskusii prska, smeje sa (akoze),
cuduje sa, uraza sa, nervicky pracuju, znova prska, potom je akoby uz v pohode a
znova sa akoze ironicky sklabi.
Heh, zeby trafena...?

Co ste si to tu na
Humne vlastne dovolili? Viete o tom, ze ona je VIP blogerka? A takyto su
nedotknutelni a nekritizovatelni!
Heh, aka je to VIP blogerka dokazuje aj
tunajsimi inteligentnymi reakciami. Podobne nesurodo, nevyberane a tenzne
reaguje aj na oponentov pod svojimi blogmi.

VIPaci su na blogu Sme za
hviezdy. Teda, aby bolo jasne, oni sami robia zo seba hviezdy a nedaju na seba
dopustit, "celebrity". Subovu okamzite prisiel branit dalsi VIPak Boris
Burger, majuci poziciu akehosi nedotknutelneho svateho muza.
Jednej z
debatujucich na blogu Sme to uz nedalo a Parisovi napisala:
{Velmi casto si u
teba vsimam tendenciu sedenia na dvoch stolickach, kazdemu vyhoviet, s nikym sa
nehadat...tvoje nazory su casto ako spongia: bez jasnych kontur...a
masochisticke sklony mas tiez...a este by som ta oznacila ako devotneho...}
Tu
mu nervy popustili (ktovie preco :D),
vylial vedro spiny, aj spolu so Subovou.
Aspon je realnejsi pohlad na ich VIPacke vnutro.

...mlcat zlato.
otazka na madam subovu
xorxee 15-01-2009 19:56:14
aky je vas oblubeny autor? nemyslim kamarata blogera, skor literarne?
toto by
ma fakt velmi zaujimalo. coelho?
krasne reakcie
xorxee 15-01-2009 19:53:50
ci adam "...ma na nieco viac, ako na ukojenie najtmavsich nasich stranok /
skodoradosti zamindrakovanych?"?
jasne, napriklad sa mu dost dobre dari
pobavit nas, co mame dobry vkus, co - to nacitane a vieme rozlisit kvalitne od
zleho, ked "tazi z nasich nizkych pudov".
jaj, trafene husi, zase ste
zagagali. stavil by som sa, ze niekomu sa tu na tvari objavila aj slzicka
spravodliveho rozhorcenia. dojemne.
a ano, viem, ze som arogantny. a som s tym
spokojny.
re: bartflaj
subova 15-01-2009 18:55:46
rada kurz navstivim, ked pojdes so mnou. Aj ked tiez vobec nie si moj typ, ale
pisat tiez nevies. A ty dokonca ani citat. Ja rada posuniem niekam beznadejnych
kritikov, ked lepsi nie su. P.s. tiez sa na tebe bavim - dokonca vyborne.
Ty brdo
anonym 15-01-2009 18:42:48
Kamos ma upozornil na tento clanok a myslim si, ze 1 miesto najhorsich stranok
na internete by si zasluzilo humno.sk. Taku zbierku priblblych zlatanin som este
necital. Idem vynadat kamosovi, ze mi poslal link na takyto internetovi
paskvil... ROFL, toto je co za stranka?
A vy vazne pytate peniaze na podporu
tejto latriny? Ste sa s konom zrazili? Vam moze peniaze poslat iba ak trupik...
no nic. Stane sa, ze clovek aj na zle stranky zabludi...
subova
Adam Batrflaj 15-01-2009 18:26:34
To je to posledne, co by som chcel - posuvat beznadejnych blogerov niekam
dopredu. Ja sa pisanim bavim, ak chcete konstruktivnu kritiku navstivte kurzy
pisania, tam su za to plateni.
mne nevadi, ze som tu:
subova 15-01-2009 18:17:44
re riaditel zemegule: no to uz vyzeralo, ze sa ucis kritizovat: "pise zle -
obsahovo i formalne" ok, to vyzera ako kritika - aj ked taka "si
skareda" - uznavam, nemusim sa ti pacit.
re picobello - vies, ze ma to
vobec neberie?
ja nepisem na blog preto, aby ste makli v kolenach a je mi dost
jedno kolko ludi ma cita a kolkym sa to nepaci.
Len som cakala nieco ako
konstruktivnu kritiku - a tu - po precitani jedneho nepochopeneho clanocku
vykrik do tmy "zena na materskej citajuca bulvar"
bohuzial, myslela
som, ze humno kritizuje to, co precitalo. Ocividne nie. Mala som tento pocit uz
vtedy, ked tiez ocividne po precitani jedneho clanku inych blogerov vznikli
"obsedantne blogy o detoch" a podobne, ze kritika cita vzdy JEDEN
clanok, teraz sa to len potvrdilo.
Skoda, lebo kvalitna kritika posuva autorov
dopredu.
riaditel zemegule 15-01-2009 17:15:50
zbohom Boris, budeme na teba spominat!
Ahoj, Pico Bello
borisparis 15-01-2009 17:11:40
Ale ano, myslim to vazne. Jasne, ze sa mozem mylit. Nemyli sa iba AB. ;-)
Ale
keby aj tak bolo, ako si myslis Ty, nic to nemeni na tom, ze v tychto svojich
sumaroch tazi z nizkych pudov. Aky je rozdiel medzi bulvarom a tymto?
A
definitivne opustam tuto stranku. Ak mi chces odpisat, prosim, vies
kam.
Dakujem.
Boris
to boris
PicoBello 15-01-2009 16:57:34
"Aj keby si utekal s Humnom oproti, nedozenies ho, pretoze obcas sa na nom
najdu naozaj dobre clanky, ktore tu najdem velmi zriedkavo."

toto nemozes
velmi mysliet vazne.

este snad k tvojmu predoslemu prispevku: "clovek ...
ma na nieco viac, ako na ukojenie najtmavsich nasich stranok / skodoradosti
zamindrakovanych?"

podla mna, ano. adam pisat vie. pozri si jeho dva-tri
clanky co tu ma a nie su rebrickom blogov.
Batrflaj, Subova: 1 : 1
Valentina 15-01-2009 16:21:26
Neviem, ako Subova pise, nechcelo sa mi behat celym blogom. Ale nech by pisala
akokolvek dobre, komentarmi k tomuto clanku ma o svojich kvalitach
nepresvedcila. Skoda.

Batrflajov rebricek mal pre nu dnes jednu celkom iste
pozitivnu vec: neocakavane stupla navstevnost jej blogu ;)
Adam:
borisparis 15-01-2009 16:21:21
Ok, ved to som napisal, nemusi sa ti pacit, ale za akym inym ucelom pises takto
ironicky a dehonestujuco, ak nie kvoli tomu, aby si "sklizel" potlesk
zamindrakovanych? Ved je to jedno... Ale toto je diskusia, konecne som tu, aj
ked posledny raz. Napokon, ziznivych citatelov budes mat vzdy dost. Ozyvam sa
iba preto, ze sa mi nepaci (napriek niektorym dobrym postrehom) ironicky utok na
blog Sme. Aj keby si utekal s Humnom oproti, nedozenies ho, pretoze obcas sa na
nom najdu naozaj dobre clanky, ktore tu najdem velmi zriedkavo. Subjetivny
nazor. Rob ako chces. Mne sa iba nepaci ponizovanie. Vecna kritika je OK.
Zosmiesnovanie je o nicom. Maj sa.
marna snaha
Adam Batrflaj 15-01-2009 15:48:38
podla mojho subjektivneho nazoru, Subova pise zle. Formalne aj obsahovo. Preto
tu, v mojom subjektivnom rebricku je. Bodka.
PicoBello 15-01-2009 15:34:09
elisabeth, najhorsie reakcie na batrflajove rebricky su tie co si predviedla, si
myslim.
Laco,
borisparis 15-01-2009 15:25:24
ved pan anonymny ( ja viem kto to je) sa vyjadruje k celemu jej blogu, takze
dobre: nemusi sa mu pacit, to je v poriadku, otazne je, ze clovek, ktoremu sa
nepaci jeden z najlepsich blogov, a ktory ho podrobi sarkastickej kritike, ma na
nieco viac, ako na ukojenie najtmavsich nasich stranok / skodoradosti
zamindrakovanych?
p.s.
subova 15-01-2009 15:23:36
co mozno cakat od cloveka, ktory "zaradi" staru zensku medzi "zeny
na materskej" podla fotky :D akurat to, ze nevie citat - preluskal 15
riadkov a napisal kritiku :DD
preco?
subova 15-01-2009 15:20:48
Aj kritizovat sa treba naucit - tak sa uci....mozno sa casom nauci aj rozumiet
pisanemu textu a podobne. Len pekne pokracujte. Mozno casom uvidime ozajstnu
kvalitnu kritiku podporenu schopnostou porozumiet obsahu, poznanim literarnej
formy a podobne.
Kritika je tiez literarna forma - a tak ako sa treba ucit
pisat, treba sa ucit aj kritizovat. Co chceme od parmesacneho kritickeho embrya?
Ved on vyrastie - my budeme lepsie pisat, on sa nauci kritizovat :D
Laco 15-01-2009 15:16:02
Tak, tak, Boris. A co chces od ludi, ktori absolutne nepochopili ani kratucky
clanok kolegyne l ubovej?
Batrflajko : Asi ma opat neuverejnis,
borisparis 15-01-2009 15:09:53
minule si to urobil dva razy.
Dufaj, ze potesis skodoradostnikov, ved vacsina
z tych, ktori sa na tvoj sumar tesia, su partia zakomplexovanych. Zial.
Opat,
minimalne so Subovou, uder do prazdna. Boxera to celkom vycerpa, ale teba nie.
Opakujem, aj ked ocenujem, ze si zmiernil slovnik, cudujem sa, ze sem pise Anka
Vlckova.
hura
subova 15-01-2009 14:25:01
od zaciatku existencie tohto uzasneho rebricka som tuzila, aby si ma
riaditelstvo zemegule vsimlo. Hura, uz je to tu. Takze konecne si grckritici
vsimli moj grcblog. Grcam blahom
Dobry vyber
Mike888 15-01-2009 14:22:17
Kristove dievky, hehe, tak tie boduju vzdy.
mne sa Basistova paci
Valentina 15-01-2009 13:19:07
Aj Dudova. Ja viem, a ona tiez priznava, ze aj naivita je dar Bozi, a uprimne ju
obdivujem, ze sa jej podarilo zachovat vonkajsiu aj vnutornu cistotu do takeho
pozehnaneho veku vysokoskolacky. e
2a2o 15-01-2009 13:11:05
ta Subova je dost nechutna s tym "Neee, ty neeejsi iiin... Ceeelebrita"
- uplne ju vidim ako to hovori, nie; nie je na tom nic vtipne, je to iba lacne
predvadzanie sa
moj postreh
nikto 15-01-2009 12:40:23
kristovu som si vsimla v diskusiach, jej argumentacne schopnosti sa vymykaju
vsetkemu, jej prispevky som sa neodvazila citat... ostatnych nepoznam,


vynimkou je subova, ktora prave tieto kratke prispevky ma zvycajne
mimoriadne trefne, tento uvedeny velmi nevysiel

odporucanie na novych autorov
ma velmi nenadchlo, ale nie vsetci sme rovnaka krvna skupina

alenka sabuchova
pise fajn pocitovky na svoj vek, avsak ja preferujem vacsi nadhlad miernu ironiu
a stipku sarkazmu
adam, si hovado
xorxee 15-01-2009 11:58:45
takto bezbozne pisat o veriacich spoluobciankach, urcite skoncis v pekle. aj ked
ony sa vo svojej patetickej posratosti urcite pomodlia aj za teba aspasu tvojej
temnej sarkastickej, ale vecnej duse.
inak, bohovsky vyber, pri "Pane
Jezisu, pomahaj mi, Presvata Bohorodicka, ochranuj ma!"e
PicoBello 15-01-2009 11:57:52
mne sa najviac paci bjaloncik. neni o com :))
Laco 15-01-2009 11:56:52
S kritikou Javurka si to prehnal, Adame. Poznam jeho fotoreportaze, snazi sa
oboznamovat inych s novymi kutmi Slovenska, ktore sa domorodcom mozu zdat ako
"objavne". Nesnazi sa o umelecke fotky, ale o dokumentarne.
Swarley,
spin_doctor 15-01-2009 11:38:44
zabudol si na uplne novy literarny prvok v jeho texte - svoj clanok zakoncil
pozdravom "Zdar." :-D
topinka
Swarley 15-01-2009 10:27:54
topinka je uzasny!"Kupujte nove penazenky alebo platte kartou, moja rada na
koniec."
:)
lula 15-01-2009 10:11:12
obcas si subovu precitam a nevadi mi. ma lepsie aj horsie clanky. teda blogy. a
na materskej nie je. tusim robi na detske onkologii.
super
rotoprd 15-01-2009 09:41:50
Ako vzdy, vyborne napisany vyber. Ale mam jednu pripomienku Adam, na buduce si
odkladaj kopie clankov horucich kandidatov rebricka, aby sa nestalo to co teraz,
ze sa nemozeme potesit vitaznym podanim pani Kristovej.
Gorthaur 15-01-2009 09:34:21
kristove dievky su vazne brutalne, rehotal som sa, az mi slzy tiekli... mohli by
si k tomu blogovaniu trosku prisvietit:

http://farm1.static.flick
r.com/218/
487879723_17759ca5f1.jpg?v=0
Jedna slecna dobre pise
Nina 15-01-2009 07:18:21
Neviem, ci ste zaregistrovali Alenu Sabuchovu, celkom dobre pise. Take fajn
pocitove je to.
Ziadam upenlivo o pridanie to dalsieho dielu:
hura 15-01-2009 03:03:58
e

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."