Stop testovaniu drog na Merčiakovi! PDF Print E-mail
User Rating: / 248
PoorBest 
Written by Rado Ondřejíček   
Sunday, 06 September 2009 21:55

 

 

Marcel Merčiak /zdroj: www.stv.skMarcel Merčiak je očividne dobre vychovaný, vzdelaný, slušný a decentne pôsobiaci mladý muž. Ešte aj na futbal, kde dodržiavanie etikety nie je dnes už až tak prísne kontrolované, chodí vo vyžehlenej košeli a fešáckom tmavom obleku vhodne doplnenom vkusnou ružovkastou kravatou. Skrátka elegán, miernej, skôr konzervatívnej povahy, úctivého vystupovania a pokojného, kultivovaného verbálneho prejavu.

Živí sa neľahkým chlebíčkom televízneho športového komentátora. Neustále sleduje dianie vo svete futbalu, aby nás potom počas dní D, keď nastane bitka o priazeň vrtkavej futbalovej šťasteny, oboznamoval s dianím medzi svätyňami na zelených kobercoch, ušliapaných udatnými modernými gladiátormi, čo im v hrudiach bije kus toho futbalového srdiečka. Svoju prácu vykonáva zodpovedne, so všetkým pátosom prináležiacim človeku, ktorý pred národom zastupuje takú váženú a dôležitú inštitúciu ako je trojjediná Slovenská televízia.

O to hrozivejšie je zistiť, že aj profesionál takéhoto formátu sa môže stať obeťou nečistých praktík zákernej narkomafistickej loby. Jej bossovia sa v honbe za neustále novými narkotikami nezastavia absolútne pred ničím a to, že Marcel Merčiak je jednou z ich najvýznamnejších ničnetušiach obetí sa dá zistiť vždy, keď sa futbalový pámbožko zmiluje a umožní našim reprezentantom dať gól.


Dovtedy normálne komentujúci občan, vo všetkých charakteristikách vyhovujúci obrazu štandardne triezveho Marcela Merčiaka, sa zrazu zmení na horkokrvného umasteného Brazílčana argentínskeho pôvodu, komentujúceho piatu minútu nadstaveného času v zápase dvoch znepriatelených faviel, čo v eufórii zo vstrelého gólu popustí uzdu svojho latinskoamerického temperamentu, máva farebnými slipami, jediným zázračným pohybom vytrhnutými spopod ošatenia vydeseného spolukomentátora, divoko skáče okolo slinami pretekajúceho mikrofónu a revúc z plného hrdla „gól“ si so všetkou vrodenou i vypestovanou nepríčetnosťou vydrapuje chlpy spoza fľakatého, slnkom vyťahaného tielka kanárikovitých farieb. Tento stav, kvôli ktorému sa pani Merčiaková už nejeden raz strachovala o duševné zdravie svojho syna, našťastie trvá len niekoľko krátkych sekúnd. Nech ho spôsobuje čokoľvek, účinok odoznieva s opätovným rozohratím lopty, poprípade, ešte skôr, hneď so žltou kartou pre Hamšíka aj s jeho putovnou výstavkou prác Stredného odborného učilišťa tetovačského v Banskej Bystrici.

Vtedy už je Marcel Merčiak opäť sám sebou a pokračuje vo vecnom komentovaní, akoby si ani nevšimol krajne neprirodzenej premeny, ktorá sa s jeho osobnosťou pred malou chvíľou udiala. To len diváci doma pri obrazovkách cítia v tom dozvuku niečo hrozivo podivného, akoby vám za chrbtom stál Václav Bevelagua a spomienky naberú živú bolestnosť, len čo sa slovenskej zbornej znova zadarí a na Marcela zasa sadne ten zrádnik, navlas rovnaký, ako pri prvom góle. Bojím sa pomyslieť, čo by nastalo, ak by sme v takom dôležitom zápase dali viac gólov, ako by to ťažko skúšané telo jedného z prvej stovky našich najlepších majstrov športovej vravy zvládlo, keď už po druhom bolo zrejmé, že mu toľké šoky nerobia dobre na hlasivkách, nehovoriac o tom, že v jednom momente začal čosi mlieť po východniarsky, čo je jednak bez titulkov proti jazykovému zákonu a jednak jasným príznakom hroziaceho mozgového poškodenia. Ale zistiť maximálnu znesiteľnú dávku, i to môže byť jeden z cynických zámerov oných tajomných zlých ľudí stojacich v pozadí celého neľudského experimentu.

Odpoveď na otázku, ako sa neznáma droga ku Merčiakovi dostáva a ako je mu aplikovaná, tak aby sa jej hysterická extáza (akože nenápadne) prejavovala vždy len po strelení gólu, ostáva záhadou len dovtedy, kým sa človek nezapočúva do prejavu Merčiakovho spolukomentátora zastupujúceho odbornú futbalovú obec. Bez debaty, on je tou piraňou nasadenou do rybníka, samozrejme za pomoci významných úplatkov naprieč celou štruktúrou STV, od najvyššieho vedenia, cez športovú redakciu až po posledného technika, vo vlastnom konečníku pašujúceho testované vzorky do útrob dokonale zabezpečeného štadióna.

Práve prejav spolukomentujúceho Lešického je slabým miestom v celom pláne, ako v praxi uveriť účinky nových drog pred ich uvedením na kľúčové trhy v Dúbravke a vo Vrakuni. Nikto, kto ten zápas aspoň jedným krátkozrakým okom aj pozerá, nemôže uveriť, že ho tam posadili pre jeho schopnosť priniesť vecné, prínosné a rozumne formulované postrehy k prebiehajúcemu zápasu. Lešický hrá s nimi, to je jasné už z toho, ako sa vždy po góle odmlčí, pretože musí zmerať Merčiakov tep, dilatáciu zreničiek, zvýšenie potenie pokožky a ďalšie dôležité údaje, ktoré zapisuje do prineseného formulára, zatiaľ čo Marcel zovretý v ťažkom tešiacom sa kŕči s vycerenými zubami a divoko rozvibrovanou uvulou bojuje o svoj holý život. Tiež si všimnite, že vždy krátko po góle dáva Lešický ešte viac od cesty, ako normálne.

Vzhľadom k tomu, že repre to momentálne celkom ide a počet strelených gólov je pre zdravie Marcela Merčiaka mimoriadne nebezpečný, vyzývam k okamžitému zastaveniu akýchkoľvek ďalších pokusov na jeho osobe. Okrem toho to v tej televízii vyzerá fakt divne. Ak tie nové štofy naozaj potrebujete testovať na niekom priamo v obraze, pokračujte s Evou Mázikovou tak ako doteraz, ale Merčiakovi už dajte pokoj. Nechcete hádam, aby sa na prenosy z JAR vrátil Mryglot?




P.S. A keďže som človek moderných technológií znalý, hneď som aj ustanovil skupinu na Facebooku. Môžete sa do nej pridať.





pošli na vybrali.sme.sk
Share on Facebook

 

Súvisiace články

 

Komentárov
Pridať Nový
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
Please input the anti-spam code that you can read in the image.
 
Aj môj názor..
yanick 13-06-2010 16:25:27
Niekoľko pozitívnych hodnotení Merčiaka je objektívne správnych.. Pravda
ale je, že okrem chvíľami kultivovaného komentovania, futbalu viac škodí..
Tiež si po chvíli prepnem na ČT alebo už som raz aj na madarov, hoci
nerozumiem po maďarsky.. Merčiak v kuse hučí do toho, každú chvíľu
vyrušuje, dozvieme sa, že toto je štvrtý aut, kým spper kopal 3, že tohto
hráča babička tento týždeň nedostala menzes, že v ptremier league
debutoval 25.teho septembra 2002,. a potom od 1.októbra 2003 hral za
nittingham, že od 12.februára do 15.mája bol zranený.. množstvo neustále
vyrušujúcich zbytočných faktov.. z jeho prejavu cítiť, že sa v tom
vyžíva, teda sú to narcistické prejavy, nie snaha myslieť trochu aj na
divákov v pozadí, a čo ich zaujíma a čo nezaujíma.. Nevadilo by to, keby
to nebola ôslovenská STV", teda nie jeho, ale všetkých, ktorí
pozerajú.. Príliš veľa reakcií svedčiacich o tom, že ľudia prepínajú
na ČT, je najlepším signálom toho, že to nie je úplne v poriadku. A čo je
ďalšia zlá vec, všetci tí začínajúci komentátori sa po ňom opičia,
tiež sa pokúšajú v kuse niečo chrliť.. Výsledok? Komentátor (Hlavena?) v
20tej minúte zápasu Grécko-Korea už hodnotí, že Grécko hrá najslabší
futbal na MS, v 60tej minúte Slovinsko - Alžír už hodnotí, že
"uvidíme ďalšiu remízu MS".. Ako to môže trepať 30 minút pred
koncom??? Merčiakova škola - neustále niečo hovoriť ..hoci aj 2 na 3..
Menej by bolo viac, pokojnejšie, so schopnosťou predstaviť si diváka a
snažiť sa komentovať tak, aby neprepol na ČT.. Toľko názor.
o ničom
patas64 13-03-2010 20:22:00
To,že tam reve ako zviera,je len bodka za jeho ubohym komentovanim,vdaka nemu
pozeram futbal radšej na čT,alebo ked sa neda tak stlmím zvuk na TV,A
POčUVAM komentovanie z rádia.Som zvedavy ako sa tam takéto talenty
dostali.Verim tomu,že veľa slovákov robí to isté čo ja.
Merciak
Wolf 27-02-2010 01:47:38
AdamS, nerobis nahodou (tak ako ja) v STV? Merciakovu povahu si vystihol priam
dokonale.
Na margo.
okcif 26-02-2010 11:16:01
Trošku som preletel túto diskusiu. Teda páni. Mať tak vaše starosti a
prezidentov plat.
Inak sa komentuje futbal,ako povedzme sv.omša.

Keď,tušim Bahrajn vyradil Saud.Arábiu účsti na MS. Tak reportérov
gooooooooooooool trval 4,5min a v Bahrajne to nikomu nevadilo.
majovi
rado ondřejíček 24-02-2010 14:25:54
tak ako ty očividne nesúhlasíš s mojim názorom, nesúhlasím ani ja s
tvojim. dovoľujem si navrhnúť, aby sme si obaja svoje názory ponechali a
viac sa v tom nerýpali.

ale predsa, čo si myslel tým slovom
"kopírované", keď si vravel o mojich exhibičných táraninách?
tv
majo 24-02-2010 13:07:32
Milý Rado. Ja som prečítal tvoje stanovisko,dúfam ,že aj Ty prečitaš
moje:

Podľa môjho názoru Merčiak komentuje s najmenším množstvom
chýb,má veľmi dobrú pamäť,hovorí výstižne k veci,je najlepší vo
všetkých aspektoch zo všetkých doterajších komentátorov v
Česko-Slovensku (aj vr. Poláka).Jeho informovanosť, odbornosť a
profesionalita taká vysoká ,že u nás min 20 rokov ho nedobehne
nikto.
Budme radi ,že ho máme.

Ak si mysliš ,že tak dobre vieš
kritizovat ,tak skús to ty komentovať a potom cele Slovensko zistí ,že čo
si zač.

Že mu závidiš ,to sa nedá pochopiť ,lebo tvoje kopirované
hlupé exibičné taraniny hovoria iba o niečom chorobnom v tvojej povahe.
Možno, lekár by Ti pomohol
skvele Rado
Andrej Onufer 21-02-2010 16:52:14
Cau Rado, dlho som od teba nič nečítal, naposledy kedysi pred štyrmi rokmi,
ale vidno, že s tvojho ironického humoru nič neubudlo. Po muzike si sa tak
dostal k športu. Drž sa a teším sa na ďalší článok, tvoj bývalý
spolužiak z filozofie na UK Andrej.
Dobrý článok,
AdamS 28-01-2010 21:54:43
ale všetko je naopak. Merčiak nie je slušný mladý muž. Je to primitív a
hulvát s veľkou zásobou nadávok. Jeho hysterické záchvaty sú v STV
povestné a je len otázkou času, kedy ho niekto natočí a zavesí na
internet, aby sa národ pobavil. Otázka teda znie, kto a ako mu na štadión
pašuje ukľudňujúce prostriedky, keď dokáže - až na malé záchvatíky -
vydržať v kľude celý zápas.
Hans 22-01-2010 15:14:10
Mily Rado,
so vsetkou ctou, clanok je to vskutku ubohy, lebo ten claovek si
robi svoju pracu skvele, a ze do komentovania zapoji aj emocie (mozno trochu
vyumelkovane, ale kazdopadne to da v sporte istu stavu), je to fajn. Nie je to
komentovanie sachu, ani vernisaz. Pamatam si niekolko clankov, este aj vitazstve
na MS v hokeji, ktore svojou ubohostou predcili aj tento.
Respektujem, kazdy
ma pravo na nazor, pokial je vyjadreny slusne, len sa mi zda prizemne sa navazat
do Merciaka tymto sposobom... skor sa mi zda clanok ako liecenie si vlastnych
komplexov.
co mryglot,
mejla 07-12-2009 10:40:56
ale Miro Michalech, to by bola sranda!
suhlasim s nesuhlasom
specialista 11-11-2009 17:28:10
Merciak je svojsky komentator, ktory je profesional ale zaroven Slovak, ktory
nenechava srdce v satni ale berie si ho zo sebou na zapas.. A vobec mi nevadi
jeho radost po gole - mozno preto ze su to okamihy ked aj ja skacem a velebim tu
nasu "favelu" :D
nesuhlasim
guny 03-11-2009 19:55:18
prečpáč ale nesúhlasím s tebou, myslím si, že Marcel Merčiak je v
súčasnosti jeden z najlepších komentátorov a tá jeho prehnaná radosť ?
to sú emócie a emócie patria k športu, ak to nechápeš ? tak si vypni zvuk
:D
LOL 26-10-2009 18:28:53
Tak to ozaj neviem čo by ste chceli. Aby komentoval suchým hlasom akoby ani
naši nehrali ? LOL Síce to trochu preháňa pri tých góloch ale stále
lepšie ako zbytok slovenských komentátorov. Prečo napríklad autor
nekritizuje komentátora ktorý v nedeľu komentoval zápas Liverpool - Man Utd
? Ten povedal toľko drístov za jeden zápas koľko povie Merčiak dokopy za 15
:D napr.: na rozcvičujúceho sa G.Nevilla povie, že domáca legenda / hralo sa
v liverpoole / , fans Man.Utd začali hádzaď tie nafuk. lopty a on: domáci
fanúšikovia sú nepoučiteľní !!! , keď striedal M.Škrteľ poznamenal, že
je to prvé striedanie Liverpoolu / predtým striedal Ngog /, keď VDS s
námahou vyrazí strelu tvrdí, že žiadný problem pre brankára, najviac ma
pobavilo keď nevedel povedať čo rozhodca odpískal :D - a to sú perličky
ktoré som si len zapamätal - Merčiak síce pri góle vrieska ale počas
zápasu aspoň / väčšinou / podáva kvalitnejšie informácie ako ostatný
slov. komentátori. PS: autorovi odporúčam zhliadnuť úroveň komentovania na
takom huste.sk a bude rád, že máme aspoň Merčiaka :D
Súhlas
Milan 25-10-2009 15:50:24
Plne súhlasím s Filipom. Naši komentátori by mali povinne navštevovať kurz
komentovania u. p. Karola Poláka! Tie ich žvásty sa niekedy nedajú
počúvať a znervózňuje ma to. Keď mám tú možnosť, tak komentovanie
prepnem na čechov. O priebehu zápasu a jeho dianí neodkomentujú za celý
zápas ani %. Robte s tým niečo, kto môže!!!!!!!!!!!
pivovi
rado ondřejíček 23-10-2009 10:16:49
ó áno, cítim sa tak hrozne strápnený a mesiac som čakal kým sa nájde
niekto, kto mi to takto na rovinu povie.
pivo 23-10-2009 09:28:50
Rado ,ked si pri tych drogach asi na nich riadne ficis ked pises takéto
bláboly.Uplne si sa týmto strápnil, nie je to ani vtipne,nema to myslienku a
v prvom rade je to riadne od veci.
maskahaus 19-10-2009 18:31:15
aj tak nie je nad Niňaja :)
ja mam rad Merciaka
yes 17-10-2009 22:04:21
van kerekere ensansi afrika, keraka!!!!! :)

clanok perfektny!
Merčiak + Hlavena - čo nás ešte čaká ?
Petar Popangelov 15-10-2009 09:49:36
Parafrázujúc komisaře Ledvinu z Adéla ještě nevečeřela, sa pýtam - Co
mně tady ještě čeká...?
Flip, presne si to pomenoval. Včera to bolo zo
strany komentátorov Merčiaka a Hlavenu (alebo ako sa volá ten mladý)doslova
katastrofálne. Záverečný Merčiakov výlev by si zaslúžil urýchlené
vyšetrenie u docenta Chocholouška. A tie pozápasové rozhovory-nerozhovory
Hlavenu s hráčmi a trénermi.... to bol vrchol neprofesionality a doslova
niečo odporné. Veď ten idiotko usmrkaný nevie ani normálne artikulovať a
akási zručnosť v tvorbe jednoduchých pohotových otázok mu je úplne
cudzia, o mávaní mamičke počas telefonovania v priamom prenose našej
slávnej verejnoprávnej telky ani nehovorím. To je hnus. Mirko Tomášik
(vtedy pred rokmi som si myslel, že nič horšie už nemôže byť) sa oproti
tomuto stáva spätne veľkou hviezdou s mikrofónom.

Včera po zápase
bolo v prehľade našich zápasov v kvalifikácii vidieť najviac priepastný
rozdiel v komentovaní v opakovačke gólov zo zápasu s Čechmi. Naše góly
boli so slovenským (Merčiakovým) komentárom a české s českým
(Bosákovým)komentárom. To je tak očividný rozdiel, že sú zbytočné
ďalšie moje vypisovačky.

A čo je najhoršie?

1. týchto dementov
platíme našimi koncesionárskymi poplatkami

2. obvykle nie je možnosť
sledovať zápas s iným komentátorom, alebo bez komentára (našťastie, Česi
budú prenášať väčšinu zápasov MS a hádam aj naše, to ma napĺňa
optimizmom).
komentovanie
Flip 09-10-2009 12:46:29
:) pekný článoček. Ale je to ešte horšie, ako píšeš.
Slovenskí
futbaloví komentátori sa vyznačujú tým, že:
1. absolútne nerozumejú
futbalu. Netušia čo a prečo sa na ihrisku deje, nuž vykladajú kadečo. (Ak
si niekto na internete zoženie mraky info typu "kde včera raňajkoval
stredný útočník" ešte neznamená, že je odborník). Nerozoznajú chyby
rozhodcu, o taktike nič netušia, takže o nej radšej nehovoria.
2. keďže
nemajú čo povedať, vyrovnávajú to expresívnymi prehnanými výrazmi. Aj
tá najobyčajnejšia vec je pre nich "fantastická" a
"úžasná". Pre zdôraznenie pritom vyrevúvajú.
3. Nevedia po
slovensky. Počas jedného zápasu som narátal aj 10-15 prehreškov proti
jazyku.
4. Sú neobjektívni. Okato nadržujú.
5.Ich úroveň proti českým
komentátorom je o 2 triedy nižšie, oproti nemeckým o 3.

Odporúčam
prečítať si rozhovor s Karolom Polákom v ktorejsi sobotňajšej Pravde cca
pred 4-6 týždňami. Považuje dnešných komentátorov za tragických. Vrelo s
ním súhlasím.
Ja mám rád šport - nemám rád Merčiaka
Petar Popangelov 09-10-2009 09:03:05
Šport mám rád, ale Merčiaka nemusím. To sa hádam nevylučuje. Rozhodne
nepatrím medzi tých, čo pozerajú futbal len teraz, keď máme šancu na
postup. Šport a špeciálne futbal pozerám často (kedy sa len dá), a preto
môžem trochu ohodnotiť kvalitu nejakého komentárora. Že Merčiak časom
zblbol je každému súdnemu človeku jasné. To nie je o emóciách pri
komentovaní, alebo o revaní "góóól", ale o duševnej poruche,
ktorú z jeho komentovania počujem. S hrôzou čakám, čo predvedie teraz
proti Slovinsku. Tomu, kto to v Merčiakovom komentári nepočuje, doporučujem
zohnať si nejaký starší ním komentovaný zápas cca spred 8-10 rokov a
porovnať ho so súčasným komentárom. To nie je vývin ale degenerácia. Je
to niečo podobné, ako keď sa hlásateľka televíznych novín, po pár rokoch
praxe začne pri tom xichtiť ako Jolana Voldánová (pritom je to profíčka a
vcelku pekná baba).

Marcela je škoda, vyzeral ako talent, ale teraz je
slabší ako Viktor Blažek so Slávom Jurkom (z novasportu)dohromady. To je čo
povedať. Slabší už je asi len Vašek "Trotl" Tittelbach z Novy.


Ak niekto viete, kde náš zápas budú dávať okrem STV, hoci aj s fínskym
komentárom, dajte vedieť. Ďakujem.
vyborne
komentator 08-10-2009 15:28:42
toto moze napisat len slovak, a samozrejme technologii znaly, co cely den nic
ine nerobi len sedi na facebooku a klika na> libi se mi>, ze lenke se honi
hlavou> som nejaka vykolajena dneska>.
akoze, ty uz radsej sa nezamyslaj, a
nepis taketo clanky o merciakovi.
to je akoze zle, ze sa tesi z golu?, je to
zle, ked porozprava aj o hracoch, o ich rodinach, o ich vykonoch?
ja v tom
nevidim nic zle, prave naopak, nech len krici, kolko chce, ved tak to ma byt. po
rokoch neuspechov je tu konecne uspech, tak kto by sa netesil. ty si len pekne
skontroluj skupinku na facebooku, aby si mal statistiku, kolkym ludom sa to paci
a kolko je k tomu komentarov. tolko teda odo mna.
manny 06-10-2009 17:20:13
kamilsan, mas pravdu. Ked takym znudenym citlivkam, ako Rado Ondrejicek alebo
Petar Popangelov vadi zapal pre sport u komentatora, nech si stisia zvuk.
Najlepsie ale spravia, ked si prepnu na Fashion tv, tam budu mat strucny,
pokojny komentar diania na mole :)
Ako moze niekomu vadit fandenie komentatora
v pripade reprezentacie?!? Mne je to ukradnute, ci sa Nemcuri raduju alebo
neraduju, v nasich koncinach sa v TV vzdy v hokeji aj vo futbale reprezentantom
fandilo a fandit bude, suchari sa s tym budu musiet zmierit.
Merčiak - fanúšik
kamilsan 06-10-2009 13:01:15
Tento článok je úplne hlúpy, pokiaľ to písal človek, ktorý má rád
šport. Mám ale pocit, že toto písal človek, ktorý o športe a emóciách v
ňom nevie nič a ak vôbec pozerá nejaký šport, tak možno tak curling a
podobne nudné druhy športov. Dlhé roky sme tu mali komentátorov, ktorý 90
minút komentovali jedným a tým istým spôsobom, nedávali na sebe poznať
žiadne emócie. Konečne je tu komentátor, ktorý dáva jasne najavo svoju
radosť - veď i fanúšikovia pri televízoroch, či už v domácnostiach,
alebo v pub-och si pri góle našich reprezentantov idú priam vykričať
hrdlo....tak prečo by to nemal robiť on, mal by len sucho poznamenať, že sme
práve dali gól?.....keď sme boli majstrami sveta v hokeji, tak takéto
prejavy radosti u komentátorov nikomu nevadili.
Merčiak?
Petar Popangelov 06-10-2009 09:57:38
Merčiak bol možno dobrým komentátorom v časoch keď robil sparinga takým
"esám" ako boli Mirkovia Michalech a Tomášik. Medzi takými dementmi
on vyzeral ako svetlý prísľub, že do budúcna sa hádam pri sledovaní
športu nenas*rieme ako obvykle. Bohužiaľ, zostalo len pri prísľube. Keď sa
z neho po odchode uvedených blbov stal futbalový komentátor No.1 v STV,
úplne plynule prevzal všetky neduhy spomínaných pánov a stal sa z neho
jeden uslintaný somár, ktorý dookola trepe naučené frázy (krásny
futbalový moment, mali by sme...., bolo by dobré...) a v prípade, ak sa
našim farbám darí priblížiť sa k bránke súpera, zvyšuje intenzitu
svojho hlasu až do hrdelného neprirodzeného ryku, a to aj keď na ihrisku sa
v tom čase ešte nič nedeje. Kedysi sme sa smiali, aký je ten Záruba blbec,
keď pri góle jačí ako zmyslov zbavený a teraz to máme aj u nás. Hrôza.
Je to utrpenie a márne čakám, kedy sa bude dať prepnúť zvuk tak, že budem
počuť len ruchy z ihriska. Zápas SR-ČR som musel pozerať na ČT2, lebo som
nechcel od jedu rozkopať svoj relatívne nový a obľúbený televízor. Ja
osobne od komentátora chcem počuť predovšetkým mená futbalistov okolo
lopty. Nepotrebujem od komentátora počuť žiadne kecy, čo by kto mal robiť,
čo by sudca mal alebo nemal pískať, ani to, že ktosi uniká po krídle a už
vôbec nie, že po ľavom krídle. Takisto prehnané fanúšikovanie (je to
jedno či slovanu, alebo reprezentácii) je úplne nechutné, takpovediac až
servilné.
Všetko vidím a o tom, čo by kto mal urobiť si spravím obraz
sám. Na to, aby sa komentátor púšťal do nejakých priebežných hodnotení
alebo zábavných vsuviek, treba mať trochu talent (Marcel je bohužiaľ v
tomto smere bez talentu), jednoducho nie je každý komentátor ako Bosák.
Zároveň by si mal komentátor uvedomiť, že on nie je hlavná postava
zápasu, to je veľký prešlap nielen komentátorov ale aj moderátorov
rôznych pseudo zábavných programov. Doporučujem MM trochu posledovať iné
televízie, napríklad Nemci na SAT1 komentujú futbal úplne v kľude,
uvádzajú mená hráčov a veľmi veľmi stručne komentujú dianie na ihrisku.
A pritom tam dávajú z ligy majstrov len futbal, kde hrá minimálne 1 nemecké
mužstvo. Tak to má byť!
manny 30-09-2009 11:51:56
GeeeLPee, napisal si to velmi presne, ten clanok pisala nejaka slecinka, co o
sporte nema ani sajnu a futbal videla z rychliku pri trati :) Merciak je konecne
spravny komentator v STV, ktory tam roky chybal.
blbost na entu
GeeeLPee 26-09-2009 19:52:57
Uplne hovadiny trepes. Ked som kukal ten futbal tak som ho ani raz nepocul
hulakat kedze som ja krical s rodinou este hlasnejsie a dlhsie co je podla mna
normalne pre kazdeho odusevneneho fanusika ktory miluje futbal a fandi nasej
repre presne aj ako pan merciak. Cize uplne suhlasim s prezivanim jeho emocii...
Toto mohol napisat len nejaky absolutny antifanusik a pocitacova kocka, radsej
chod zase hrat wow alebo cs a futbal nechaj pre ozajstnych chlapov. Diki moc
Merciak - jediny normalny komentator
Romi 18-09-2009 11:17:27
Kazdy normalny futbalovy fanusik v tejto situacii preziva goly reprezentacie
rovnako. Je ubohe, ze nejakym tajtrlikom teraz zacnu vadit oslavy nasich golov a
zacnu o tom pisat blogy a zakladat skupiny na facebooku. Rado Ondrejicek,
vylesti si okuliare, naprav si kockovanu koselu a spytaj sa maminy ci jej mozes
ist pomahat s pecenim, ale nevypisuj somariny na internete. Je mi z teba trapne.
super
misxo 13-09-2009 23:37:48
Citil som sa dost trapne, ked som tie zahrane emocie pocul na vlastne usi a som
rad, ze nie som sam. Mal som taky ten pocit, ako ked sa z neviem akeho dovodu
hanbim sam pred sebou. Cely clanok som dufal, ze nezabudnes na Mareka, som rad,
ze si nezabudol.
rag
Laco 13-09-2009 13:22:41
Ten studeny cumak, to beriem, nie je to vhodne vystihujuce. Chcel som tym len
vyjadrit Merciakovu hlasovu ´neintonaciu´.

"...napätie v jeho hlase
napovedá, že on ten zápas aj ozaj vnútorne prežíva..."

Ano, prave to
neustale ostinato v jeho hlase je neprijemne ( a nielen pre mna, ako citam, aj
pocuvam ine nazory), az znervoznujuce.
Zapas s Irskom som pozeral na CT, ale
nedalo mi, ak uz sa bavime o Merciakovi, a pozrel som sa na to ako komentoval
nas prvy gol. Ako by som ti to... proste, na mna posobi rusivo, jeho sposob
komentovania mi nerobi dobre, je mi vyslovene
neprijemny.
http://korzar.sme.sk/c/50115
12/fantazia-severne-irsko-slovensko-02-0 1.html
To vzdy pritomne napatie v jeho
hlase, ked takmer neustale ostava na jednom uziapanom tone (a to nemyslim na
vykrik goool, ale na nasledny koment) ma len utvrdilo v tom, ze som urobil
dobre, ked som si vybral ineho komentatora. :-)
rag 12-09-2009 20:32:02
Laco: a čo ak to napätie v jeho hlase napovedá, že on ten zápas aj ozaj
vnútorne prežíva, ale snaží sa ovládať, lebo napr.pri boji o loptu v
strede ihriska sa už vôbec "nepatrí" (v stredoeurópskom prostredí)
zvyšovať hlas :) Ja som si totiž nejakú kŕčovitosť nevšimol. A že je
studený čumák, to už je úplná blbosť. Ty si nepočul v posledom období
napr.nejakých českých futbalových komentátorov? Sú odborne na výške, o
to sa nejedná, ale sú to typické studené čumáky.
Dlhé roky, po
Polákovom odchode, sme v našich TV počuli buď naozaj kŕčovitých
komentátorov, ktorých plynulosť reči pripomínala preskakujúcu LP-platňu,
alebo to boli takí, ktorých očividne futbal nebavil a vedeli o ňom menej ako
Laurinec. A ja som rád, že tu máme konečne komentátora so solídnymi
znalosťami aj prehľadom a ktorý dokáže v zápase aj prejaviť radosť,
najmä keď sa jedná o možno ďalšie desaťročia neopakovateľnú šancu
byť na MS.
rag
Laco 12-09-2009 10:20:15
Ty, a tebe podobni vobec nepostrehli a absolutne nepochopili o co kraca.
Ak by
takto teatralne pri gole ziapal, ako zmyslov zbaveny, napr. Gabo Zelenay
(politika v tomto pripade ide bokom), bolo by to uplne v poriadku, pretoze on
tie emocie neskryval pocas akehokolvek zapasu. Prezival kazdy zapas naplno, bol
zivelny, na nic sa nehral, obcas to aj prestrelil, ale mal prehlad, bol vtipny,
pohotovy, komentoval maximalne uvolnene. Aj ked niekomu jeho styl nemusel
vyhovovat, spontanne prejavy boli unho uplne prirodzene, pretoze on spontanny
bol. Nehral sa na uhladeneho, superprofesionalneho komentatora bez emocii, ako
Merciak.
Merciak je monotonne strnuly, citit neustale napatie a neuvolnenost,
bez akehokolvek temperamentu. Skratka - studeny cumak.
Dobre to vystihol
Maco:
"...celý ten jeho
komentár je dosť kŕčovitý, neprirodzený,
žiadna snaha o pobavenie diváka..." snaha o akoze distingvovany
prejav, s
naslednym odtrhnutim sa z retaze, s neludskym revom Tarzana, pri strelenom gole.

Btw, ak by slo o finale majsrovstiev sveta, tak mu to odpustim. :-))

Podla
mna v clanku neslo o kritiku jeho technickej pripravenosti a erudicie, ale
neadekvatnu reakcie pri gole, vzladom na jeho fadny a nemastno-neslany prejav
pocas zapasu, z emocneho hladiska.
rag 12-09-2009 04:06:49
Úplne presne to vystihol fan. Normálni fanúšikovia futbalu všade na svete
nevnímajú, či komentátor kričí pri góle viac, či menej, lebo predsa
kričia s ním! Ale trtko, ktorý sa k pozeraniu futbalu dostane iba vtedy, keď
mu to tam prepne jeho manželka (lebo ide o zápas, ktorý pozerá celé
Slovensko), ide tu na druhý deň vypisovať, ako hu strašne iritoval
komentátor, lebo si dovolil zápas aj prežívať!
pralyn 11-09-2009 23:44:17
Trápne...konečne nejaký komentátor, čo futbal prežíva tak ako
fanúšikovia a niekto si z toho bude robiť žarty. Osobne ma veľmi potešilo,
keď kričal "goooool", inak keby ste si niekedy zapli slovenský
rozhlas, tam to prežívajú ešte viac a je to fajn :P
zas nejaky filozof..
kiko 11-09-2009 22:18:27
Ondrejicek,Ondrejicek...slaboduchy pokus a humor..konecne ma aj Slovensko
sikovneho moderatora a ty nezatazuj svojimi kydmi okolie..si len prehnane
vtipny,alebo sa o to snazis,ale radsej teda pozeraj krasokorculovanie,pripadne
sachy,ked nechaped,co su emocie..Marcel,komentuj ako doteraz,tresime sa na tvoje
bonmoty..a pan Odrejcik si najde snad aj nejaku poctivu pracu,kde sa bude moct
odreagovat..
vali 10-09-2009 23:22:35
RO, vdaka :) skvely a zabavny text.
jaro 10-09-2009 19:46:38
pekne verbalne cvicenie, ale nie je skoda energie? ze komentator krici gol
napodobnujuc juhomarickych kolegov - to nie je tema. desmod hej, to bola tema,
lebo sa tvaria ze robia pop, ale v skutocnosti robia odpad. komentator robi
show, je si toho vedomi a nijak to ani nemaskuje.
gol
fan 10-09-2009 19:36:29
ze ja ho nikdy nepocujem kricat "Gooool"
to bude asi tym, ze kricim s
nim :p
Maco
Laco 10-09-2009 15:21:49
>Komentár Marcela Merčiaka je
niekedy tak slizko uhladený... kŕčovitý,
neprirodzený

Suhlasim, mam podobne pocity. Okrem toho je maximalne tenzny,
citit z neho neuvolnenost. Ta jeho intonacia hlasu je stale napnuta akoby bol v
neustalom strese. Ako keby bol na konkurze na komentatora a za nim stoji komisia
odbornikov a profesionalov, a on sa trasie aby ho stoj co stoj vyhral.
A ak to
ma byt akoze snaha o akesi udrzanie napatia atmosfery, tak je to je uplne zle,
neprirodzene, neprofesionalne.
Ja ho prave kvoli tomu nemozem pocuvat. Radsej
prepnem na CT. Chcem si zapas uzit v prijemnej domacej atmosfere, nie v
neustalom umelom napati, ktore vytvara moderatorov afektovany hlas. Ale zaroven
sa snazi tvarit zdrzanlivo a profesionalne. A potom pride gol a nasledny
Tarzanov rev. Povedzme, ze prirodzene by to bolo ako tak vtedy, ak by taky
streleny (zato ze je streleny gol, nemusi byt aj on) bol pocas celeho zapasu,
podobne ako juhoamericki komentatori, co je u nich prirodzene a pri ich
temperamente normalne.
Skoro kazdy zapas ma svoj prirodzeny vyvin - stupa,
graduje, vrcholi, klesa, opat stupa, a tak podobne a dokola. Merciak je vsak
ako neuroticky verklik (sice nabity spustou informacii, co je jeho plus) s
monotonnou intenzitou. Ale pri gole zacne ziapat ako kolotocarske reproduktory.
Z extremu do extremu.
Na porovnanie 2
Sisa 10-09-2009 13:53:05
v tom linku treba zmazat tu medzeru pri konci a pojde to. :)
Na porovnanie
Sisa 10-09-2009 13:51:20
Myslim, ze na tohto komentatora nema ani Merčiak. Zapas Paraguaj : Argentína.
http://www.youtube.com/watch?v=6tjFU3NGe Nw
Trefné...
Maco 10-09-2009 13:18:52
Už dávno som sa tak dobre nepobavil !
Samoška, je to v prvom rade veľmi
dobrý fór, ale niečo na tom pravdy bude. Komentár Marcela Merčiaka je
niekedy tak slizko uhladený, že musí prísť zákonite šok ako pri uši
drásajúcom reve Tarzana, čo chce vlastne svetu oznámiť, kto je tu teraz
pánom. Nie opice, levy /hráči, ale on sám.
Závidí tak trochu hráčom,
že on sám do vienka ten der nedostal? To sa k jeho navonok distingvovanému
prejavu nehodí. Navyše sa nemôžem zbaviť dojmu, že celý ten jeho
komentár je dosť kŕčovitý, neprirodzený, žiadna snaha o pobavenie diváka
trefnou hláškou do vlastných radov. Talent od Boha nedostal, má ale snahu v
každom momente priniesť nejakú informáciu,nielen komentovať ako sa lopta
posúva, to treba oceniť. Preto je dnes najlepší komentátor v STV, ostatní
mu veľmi nekonkurujú.
Poučenie pre Marcela: skús byť trochu normálny a
rozvážny. Inak nám pripadáš ako nechcená reklama v prestávke slabého
filmu, ktorá zobudí a ešte viac znechutí...
Taras 10-09-2009 13:11:48
Futbal v slovenskej telke som nevidel ani nepamätám, ale dnes som si pozrel
zostrihy na youtube a musím povedať, že Merčiak ručí jak strelený jeleň
až z toho bolia uši. Pochopím to tak raz za kvalifikačný cyklus keď dáme
v nastavenom čase gól a zabezpečíme si tak v poslednej chvíli
postup.
-
Čapka som mal síce vždy radšej ako Bosáka, ale tie jeho
hlášky sú nezabudnuteľné. "To byl pane zákrok! Tak ten bych nepřál
ani nejlepšímu příteli mé ženy!"
bratislavčanovi
rado ondřejíček 10-09-2009 10:17:44
áno, bosák profesionál. jeho komentovanie prvého českého nemalo ani
tretinu z toho afektu ako merčiakove góly a keď si pozrieš aj zvyšné tri,
tak vidíš jasne ten rozdiel. bosák komentuje pred ľudí, merčiak strháva
pozornosť na seba a na svoje nezmyselné, neuveriteľné vrieskanie.

a včera
s írmi to bolo ešte o kus horšie, a aj ten jurkemik tam bol ešte
zbytočnejší ako lešický.
Bosak profesional?
bratislavcan 10-09-2009 09:25:52
Ad: Bosak
Odporucam pozriet si Bosakov komentar k 1. ceskemu golu v sobotnajsom
zapase so Slovenskom. Pobavilo ma to ale urcite by som netvrdil, ze toto je
prejav spickoveho komentatora.
http://www.youtube.com/watc h?v=WWVm13FzxFw

Ad:
Smerciak
Ano, je pri streleni golu premotivovany ale inak ma celkom slusny
prehlad o hracoch, prinesie zakulisne informacie a pocas zapasu sa nenudim.
Zatial co pri Bosakovi su caste sekvencie, kde len vymenuva mena hracov, ktory
su prave pri lopte.

Inak, samotny fejton o testovani drog ma pobavil :)
:))))
mato 09-09-2009 22:54:10
rado perfektny text, hned som sa aj pridal do skupiny :)))
Ách bóže.
činčila 09-09-2009 20:19:50
Keď tak pozerám na niektoré z posledných reakcií, zisťujem, že nielen
náš pán premiér nevie, čo je to humor. Aj medzi futbalovými fanúškovcami
má veľa prenasledovateľov.

Naozaj je také ťažké, vedieť si zo seba
urobiť srandu?
pre skt
rado ondřejíček 09-09-2009 18:52:37
ňiňajova neschopnosť ešte nerobí z merčiaka špičkového
komentátora.

merčiak používa tie najhoršie komentátorské klišé, nie je
ani troška vtipný a okrem toho má tieto neprirodzené výbuchy. nie je to
veru špičkový komentátor typu jaromíra bosáka.
Trápny Ondrejíček
SKT 09-09-2009 18:07:14
Nie aby bol rád, že Slovensko má špičkového komentátora pre futbal
(stačí sa len pozrieť na tú tragédiu, ktorú si musíme vytrpieť pri
hokejových prenosoch: NIŇAJ!).

Merčiak je perfektný, presne ako má byť.
Závistlivý bezvýznamný blogger sa môže dať spláchnuť.
Element 09-09-2009 16:01:46
Že "emócie v športe"

A že kto je tu buzna :))
.
PicoBello 09-09-2009 15:12:45
heh, vidim, ze pospolita slovac ma zmysel pre satiru :/
Rado, nezabudni...
Milan Valo 09-09-2009 12:43:53
Rado, o mesiac hráme so Slovinskom. Za mikrofónom bude opäť Merčiak, možno
nastúpi aj Kokot a naše mužstvo možno opäť strelí gól. No to bude srandy
do popuku. Určite si to nenechaj ujsť. Ale hlavne o tom nezabudni znova
napísať nejaký "vtipný" text. Taká príležitosť sa už opakovať
nebude. To by fakt bola škoda nevyužiť.
blablo
majormajor 09-09-2009 08:23:23
je to ubohosť ale na slovensku po slovensky
autor je úbožiak
rag 09-09-2009 03:19:45
to tak vyzerá, keď sa nejaká buzna dostane náhodou k sledovaniu športového
prenosu. Čože sú to za blázni, keď sa naháňajú za kusom kože?? A prečo
ten reportér tak reve? Presne ako moja babička.
Keď nerozumiem, čo
znamenajú emócie v športe, tak o tom nepíšem, pán distingvovaný!!!
Bobó
osemnoha 08-09-2009 20:34:58
na CNN davaju prenosy futbalovych zapasov?
nejak som si nevsimol...ty profik.
Merciak je super!
dvere do kredenca 08-09-2009 16:05:49
Nerozumiem preco vam vadi to ze Merciak krici pri gole tak ako krici. Dlhe
gooooooooooooool nemoze byt prejavom neprofesionality, ved i profesionalni hraci
sa raduju z golov roznymi, niekedy i netradicnymi sposobmi. Urcite uprednostnim
zapas komentovany p. Merciakom, ako jeho kolegami z CT, prave vdaka ktorym vzdy
prespim cely zapas, nakolko ich "profesionalny" komentar ma vzdy unudi k
smrti :-D A Bobó, suhlasim s tym co si napisal o tej Vadkertiovej a spol., to
skutocne nepatri na obrazovky, kedze su moderatorky, lenze suvis s Merciakom to
nema, pretoze on je komentator, ktoreho ulohou je glosovat, komentovat,
hodnotit, a nie nudne a monotonne popisovat, co sa deje na ploche ;-) Moderator
a komentator su dve rozdielne ulohy ;-)
Bobó 08-09-2009 12:30:09
Konečne viem, kto v upútavke na STV tak vyrevuje "góóóól" ako
nepríčetný. Nezávisle na tom, čo si myslia niektorí diskutujúci
("revanie tam patrí, on pržíva emócie"), nech je jasné: k
profesionálovi emócie nepatria, je to prejav amatérstva. Podobne ako v
spravodajstve pri nejakom úmrtí, keď zrazu Ďurianová (s obľubou to robila
Vadkerti) alebo Bartošíková zrazu vykriví ksicht takmer do plaču a
odfňuká, že niekto zomrel.
Pozri si CNN, diletanti.
Merciak
socer 08-09-2009 11:38:37
Ak som správne pochopil, tak autor chcel poukázať na, podľa mňa,
nenormálne komentovanie zápasu. A ja súhlasím ! S tým zavíjaním
góóóóóóóóóóóóóóóóóóó ól, to Merčiak poriadne prehnal.
Nebolo to ani zaujímavé, ani vtipné a o prirodzenosti sa vôbec nedá
hovoriť. Keby nebol koniec zápasu, Merčiak by kričal doteraz. Futbal sleduje
dlho, asi o ňom niečo aj vie, ale jeho komentovaniu chýba prirodzenosť.
Čím to asi bude? Podľa mňa, riťolezectvom. Snahe byť zaujímavým. Jeho a
úroveň našich komentátorov a redaktorov športu na STV, dotvára obraz
druhého komentátora, ktorý robil rozhovory. Ako sa volá neviem, a ani
vedieť nechcem. Prítomnosť Lešického? Nehodné pol slova.
V takýchto
chvíľach vzdávam vďaku za slobodu a možnosť si prepnúť napr. českých
športových komentátorov. Ich kvalita a prirodzenosť je na vysokej úrovni.
nic v zlom 2 08-09-2009 11:29:01
RO odhaluje drogovu siet v slovenskej televizii, to je chvalihodne, aj ked
Marcel Merciak je len obet tejto celej drogovej masinerie
nic v zlom 08-09-2009 11:18:59
2 (08-09-2009 10:41:40): Doteraz sa tak tvaril, ze nepozera, nechodi, irituje
ho, takze asi fakt len doma: RO v sietovanom tielku rozvaleny v kresle, v lavej
ruke corgon, v pravej ovladac od magio boxu aby si freneticky vykrik Gooool
mohol zopakovat, a este raz, a este raz. Samozrejme nie aby si vychutnaval gol,
ale aby hladal dokazy nekalych praktik. :-)
nic v zlom 2 08-09-2009 10:41:40
RO na slovensky futbal nechodi predsa, a pivko dostat v tu sobotu v meste bol
dost velky problem :-)
nic v zlom 08-09-2009 10:36:38
Fuha, to musel byt dolezity zapas, ked ho pozeral aj RO. Asi uz starne a mozno
si aj pivko otvoril, alebo bol dokonca na stadione a v sluchadlach mal
komentatora.:-)
Stratený čas
duch abum 08-09-2009 09:50:13
Čítať takýto zbytočne dlhý a úplne humoruprostý článok bolo zabíjanie
času.
Dalo sa to napísať troma vetami a aj tak by som s tým nesúhlasil.

Konečne sa našiel komentátor, ktorý rozumie tomu čo robí, dobre dávkuje
informácie, nepresadzuje sa príliš ale tak akurát, vie prejaviť emócie
tam, kde majú byť (korešponduje to s mojou náladou po strelenom góle) a vie
byť aj vtipný (šariština).
2 cistahlava
xorxee 08-09-2009 09:31:46
ktovie, ci s tym teraz, po aplikacii jazykoveho zakona, nebude musiet prestat.
picobellovi
vyzehleny puk 08-09-2009 08:54:17
Jaaaj Stefanik, jasne, mali mi napovedat tie vykrucajuce sa usta:) Ten je tiez
husty. Uz ked niekedy robi rozhovory s hracmi mi pride taky ulisne servilny, ale
uplne najviac sa to prejavi, ked je v zabere s nadriadenym. Prednedavnom robil
na stadione nejake otvorenie ci co, na ktorom nieco odovzdaval generalny
riaditel STV, to bolo jak vysielanie z obdobia totaca, keby neboli na lade a
nebal sa omrzlin, tak pred nim klaci, usta mu krivilo do grimasy, co mala
predstavovat usmev... rektalny alpinizmus v priamom prenose:)
ten prejav je hlasný lebo...
Drejon 08-09-2009 08:16:50
v zostrihoch ktoré bude vysielať STV donekonečna bude počuť iba slovo
góóóól presne tak ako tomu bolo pri hokejistoch. Inak by nekričal len tak
pre nič za nič.
Ešte že nám alternatívu vždy ponúkne niekto z Čiech.
vinco 08-09-2009 08:13:09
marcel to preziva fakt uprimne ... ale mas pravdu ze jeho vzorom su asi
brazilski komentatori ... pamatam ked sme spolu v 94-tom pozerali spolu na
intraku na mlynoch finale MS, v ktorom brazilia vyhrala na penalty, on ako velky
fanusik brazilie sa po tej poslednej penalte rozplakal od stastia a vrieskal ako
sialeny ... :-)
wow
Slavo 08-09-2009 05:54:45
perfektne... Esteze som dnes v office sam, to by si spolupracovnici mysleli, ze
na tych drogach som aj ja, jak som potrapil branicu. Marcel je podla mna
jednicka na SVK, ale prezivanie tych golov by si naozaj mohol natrenovat trochu
onakvejsim sposobom. Inak, ak by ste chceli spoznat druhu tvar M.Merciaka,
kedysi STV odvysielala jeho diplomovu, alebo inu pracu o tenise. 45 minut tak
koncentrovanej nudy, ze aj Receptar by mohol zavidiet....
teda rado
peter 08-09-2009 03:16:03
mat tvoje ego a tvoje problemy, tak svet by bol paradicka...
trosku som vsak
nepochopil podstatu tohoto clanku, co bolo jeho zamerom?
zosmiesnit
merciaka?
len preto, ze zapas preziva viac, ako je tebe mile?
no neviem, kazdy
ma na sportoveho redaktora ine naroky...a ak by som si uz mal vybrat, tak urcite
radsej jurka, ako bosaka, ten podla mna nema stavu.
čosi mlieť po východniarsky
cistahlava 08-09-2009 00:35:20
Vysvetlím.
Stano Šesták je odchovanec Tatrana Prešov. Preto po šarišsky,
po Šestákovom góle. Bol to taký osobný odkaz.

Ale vzniklo to ešte v
predchádzajúcom zápase s Českom na Letnej
(http://www.youtube.com/watch?v=GMXUOGta 1bM).

Šesták dostal loptu v
pokutovom území ... Merčiak: "Prihraj Stanko, prihraaaaj" ... a
Stanko neprihral, ale strelil gól ... góóóoóóóól ... Merčiak sa mu
následne ospravedlnil slovami "Stanko, dobre ši zrobil, dobre ši
zrobil" (titulky: Stanko, dobre si to urobil [kvôli jazykovému zákonu :)
]).

Takže tam má korene to "mletie po východniarsky" a popravde mi
to ani trochu nevadí. Je mi to sympatické (aj keď nie som šarišan).
-
miso 08-09-2009 00:30:09
clanok ma pobavil ale nesuhlasim :)) podla mna je to mile ked zareve
"goooooool" :) lebo tak robime vsetci :)) skoda ze som nemohol pocut
komentar s cr lebo som bol na tehelnom poli :))
to Maťo
PicoBello 08-09-2009 00:25:52
aj ja povazujem merciaka za celkom dobreho moderatora, ale viem ocenit aj takyto
satiricky fejtonik :)
coze?
maťo 07-09-2009 23:59:28
Nevie, čo tu všetci riešite, Merčiak je konečne dobrý komentátor, ktorý
vie, o čom hovorí a prežíva zápas, podľa mňa je super.
to vyzehleny puk
PicoBello 07-09-2009 23:18:57
guugl je mocny pan :)

nie, nie je to milos kovac, ktory umrel ale stanislav
stefanik: http://www.stv.sk/spravodajstvo/redakcia /stefanik-stanislav/

zloba
najvecsia medzi komentatormi :/
to vyzehleny puk
PicoBello 07-09-2009 23:14:34
nie, nie, toho nemyslim. ten moj je taky petdesiatnik a teraz rozmyslam ci to
nahodou nie je ten, co nie tak davno umrel. idem guuglit.
picobellovi
vyzehleny puk 07-09-2009 18:35:00
Nemyslis nahodou toho, co medzi tretinami odchyti nejakeho neboraka akoze na
rozhovor a potom skonstatuje: "Na zaciatku prvej tretiny ste sa trapili, no
potom ste vyrovnali hru so superom." vtisne mikrofon pred tvar spoteneho
hokejistu prave schadzajuceho z ladu, ktoremu sa este pari z prilby a ten povie:
"Hej." (vsak co ine na taku otazku).

Tak to je Robert Barat, podla
mna jeden z nedocenenych talentov, viac nez dostojny nastupca Ivana Ninaja a
Mareka Mryglota:) http://www.stv.sk/spravodajstvo/redakcia /barat-robert/
PicoBello 07-09-2009 15:17:51
tomasik, to bol naozaj iny exot.

mna tam teraz rozculoval extremnym sposobom
ten mladas co vyzera ako skrecok a zuby sa mu beleli ako z reklamy :/

btw,
neviete ako sa vola ten trtko s riedkym polostrapatym ucesom nabok, ktoremu tam
krivi(lo) usta a specializoval sa na hokej (moderoval aj relaciu s nasimi
majstrami sveta po MS 2002 a myslel som, ze z neho hodim tyku)?
nno
rooter 07-09-2009 14:26:51
ved staci nesledovat sport a je to.
burgundovi
vyzehleny puk 07-09-2009 13:46:03
Jasné, dík, skleróza si nevyberá, ešte toť som si vedel spomenúť a dnes
ani za nič.

Ktovie čo je s ním teraz.
radovi
breveg 07-09-2009 12:50:57
no hej, v tomto mas urcite pravdu, ale momentalne na slovensku a vo futbale je
jednotkou, mne sa zda. staci sledovat tych pricrmndavacov co sa motaju okolo,
ako napriklad toho co spovedal zemana. aj ked ten holohlavy co beha po ploche a
zbiera intelektualciny tiez je sympos. mna to ako to preziva tesi, da sa mu
verit, nie je to lacne. ale kazdopadne, velmi pekne si spracoval ten vdacny
namet :)
brevegovi
rado ondřejíček 07-09-2009 12:27:21
nuž, myslím si, že slavo jurko je lepší a bosák jednoznačne najlepší.
briliant
breveg 07-09-2009 11:59:33
opat krasa a lahoda pre oko. celkom si ma rado zmiatol, aj by ma zaujimalo co si
o jeho komentovani realne myslis. podla mna je jasna jednicka na slovensku a ja
sa z tych jeho osialov, kedze patrim k podobne postihnutym, velmi vytesujem...
vyzehlený puk
burgund 07-09-2009 11:20:57
Tomášik
vyzehleny puk 07-09-2009 10:39:43
Nepamätáte si niekto ako sa volal taký komentátor, nerobil dlho v STV,
stále mi chodí po rozume, Štefánik, Miklášik, mal taký preduchovnelý
jemný hlas , niečo podobné ako ten srandovný kňaz Hlinka a také poetické
zádery púšťal: ...lopta si šepkala s brvnom... alebo ...áno, áno aj
mamička Soňa sa prišla pozrieť na svoju ratolesť... ?

To bola podľa
mňa prvá obeť testovania drog:)
zanardi 07-09-2009 10:18:05
Aj mne sa muž zdoveril, že ten Merčiak sa mu nezdá, ale keď si prečíta
toto, tak sa nebude zdať ani on sám sebe.

Bohovské.
db 07-09-2009 09:57:14
a schvalne ci si zrata kolkokrat vyslovil, a so zjavnym potesenim, meno
Övrövö.

ja hej, bolo to 594 alebo 595x.
db 07-09-2009 09:45:38
rofl
LOOOOOOOL
xorxee 07-09-2009 09:40:42
ten opis merciaka v extaze ma skoro zabil.
pamatam si, ako po tom, co sme
vyhrali MS v hokeji, robil vstup z namestia, tusim v BB a ked dokecal a myslel,
ze uz nie je v priamom prenose, zadelil stavnate "DO PICI!", potmehud
jeden.
vyzehelny puk 07-09-2009 08:59:25
Ten odsek zacinajuci sa slovom "dovtedy" je genialny:) Hned mam lepsiu
naladu aj ked je pondelok rano.
PicoBello 07-09-2009 01:02:40
rado, rado, zase si mi radost sposobil :D

trojjedina STV :D
mryglot &
mazikova :D:D

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."