Jebal pes SNS PDF Print E-mail
User Rating: / 118
PoorBest 
Written by Adam Batrflaj   
Thursday, 11 March 2010 23:00

 


Nadpis tohto článku som bohužiaľ nevymyslel ja (zmohol som sa v tejto disciplíne len na „Rafael, rafaj!“, sťaby ekvivalent „Dunčo, trhaj!“). Jebal pes SNS som videl na transparente na fotografii z demonštrácie proti vlasteneckému zákonu pred palácom toho chrapľavého egreša, čo ho z vôle mentálne zaostalej časti tohto národa máme za prezidenta.

Mrzí ma to, lebo tá veta dokonale vyjadruje všetko, čo som chcel za posledné týždne na tému SNS povedať ja sám a teda mi v celej jej jednoduchosti a literárnej elegantnosti mala napadnúť. Nejde len o to, že je tak nádherne a priamočiaro vulgárna, ako Malíkovej vypelichané boa, čo mala v stredu večer v diskusii na TA3 sťaby doplnok k účesu v štýle Piny Fantozziovej a že tá vulgárnosť presne vystihuje nulovú mieru úcty a rešpektu s akou treba k čelným predstaviteľom ale i radovým anonymným sympatizantom SNS pristupovať v každodennom živote. V prvom rade ide o jej obsah, o to že jednoznačne vraví:


"Priatelia, sme tu všetko inteligentní ľudia a sme pre túto spoločnosť oveľa dôležitejší ako nejaká banda podradných bĺch, čo sa snaží kašľať napriek očividnej absencii pľúc a teda nám z našej pozície neprislúcha sa vôbec znižovať ku komunikácii s nimi, alebo čo i len uvažovaním nad ich prízemnou blatistou realitou. Máme trpezlivo počkať do volieb a oni sa stratia, ako tie hromy v onom aktuálne veľmi populárnom šlágri s tematikou krátkodobej hydrometeorologickej predpovede pre oblasť Popradu, Tatier a okolia."



Toto všetko geniálne zhrnuté do Jebal pes SNS a nazerané mysľou obyčajného študenta, človeka z ľudu, ktorému je už dávno jasné, že kuriozity tohto formátu patria do putovných obludárií, poťažmo časopisu Bosorka, ale slušní ľudia im pozornosť jednoducho nevenujú, pretože vedia, že o nič iné, ako o tú pozornosť im nejde. Toto je bohužiaľ v príkrom rozpore s tým, že SNS sú plné média nielen v súčasnosti, ale boli ich plné médiá vždy, ešte aj vtedy, keď boli v opozícii a reálne svojimi činmi nevedeli ovplyvniť ani zakrútenie strusky odpadajúcej od hlavy sústruhu vo výrobnej hale C v  ZŤS Detva, tretieho v štvrtom rade, počítané od dverí vedúcich do bufetu.

Bohužiaľ, v spoločnosti kde jediným meradlom úspechu médií je čítanosť a sledovanosť, je o zvlášť zhovadilé kuriozity záujem. SNS na čele so Slotom je už mnoho rokov politickým ekvivalentom Hviezdnej roty a taký Jožko Džiga Džiga Suchý by vedel porozprávať, čo je to, keď sa o vás novinári všetkých razení idú potrhať. Nič nevie tak dobre ozvláštniť nezáživnú televíznu diskusiu, ako to že v nej máte samosanasierajúcu pani v rokoch, hlúpučkú jak čerstvo vyliahnutý poník, ktorá v druhej vete určite začne nadávať na Maďarov, alebo opozíciu, alebo kohokoľvek iného, využijúc pritom široký diapazón slovnej zásoby hodný zaslúžilej šľapky od Slovnaftu. Ľudská zvedavosť a túžba spoznávať hranice, kam až sú iní ľudia ochotní zájsť v rámci ponižovania samých seba je takmer nekonečná. A tak diváci neprepnú, a kliknú aj na internetové videá k téme, ba čo viac prepošlú kamarátom a potom jedno s druhým, nakoniec tu máme situáciu, keď redakcie posielajú do parlamentu svojich ľudí, nie aby analyzovali zákony na pretrase dňa, ale aby s kamerami a mikrofónmi v pohotovosti po chodbách naháňali nadrbaného Slotu a urobili sériu článkov z každej jednej vety, čo zo seba, zatnutými zubami zadržiavajúc tresku, dostane.

Niekedy, vo zvlášť absurdných prípadoch, mám pocit že esenesesáci sa takto správajú premyslene, že doma Slota číta Bhagavadgitu, ale len čo zavetrí kameru, profesionálne nahodí svoje druhé ja, odrapoce si nacvičené dissy a potom sa s pohárom oranžády v ruke vráti nazad k príhodám stovky synov slepého kráľa Dhrtaráštru. Novinári sa potešia, cestou do redakcie sa zastavia v Jednote, nakúpia maslá, švacnú si ich na hlavu a najbližšie dni dookola kreujú články, reportáže a ankety inšpirované týmto jediným stretnutím. SNS, len preto že médiám vďačne dajú toľko primitivizmu, koľko treba na zvýšenie ratingov sledovanosti a nákladu, má pokrytie o akom sa iným podobne obskúrnym politickým subjektom ani len nesníva. Je vcelku zrejmé, kým sa inšpiroval Rytmus, keď sondoval, ako preraziť.

Jebal pes SNS by sa malo stať mantrou nielen vtipných študentov, ale v prvom rade mienkotvorných médií, aby konečne pochopili, že aké monštrum tu už dosť dlho vytvárajú a ako si ho hýčkajú vo svetlách reflektorov. SNS si jednoducho stačí nevšímať – to je celé tajomstvo, milí moji synovci. Najskôr budú stupňovať a keď stále nič, roztrhne ich od jedu, čo si teda zaslúži jeden menší stĺpček, ako peknú bodku za niekým, kto sa rozhodol, že nám spraví toľko hanby, koľko pozornosti mu doprajeme.

Kým sa tak jedného krásneho dňa nestane, parafrázujuc klasika z demoštrácie, jebať na nich. Ale treba to naozaj doôsledne.

 


pošli na vybrali.sme.sk
Share on Facebook

 

Súvisiace články

 

Komentárov
Pridať Nový
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
Please input the anti-spam code that you can read in the image.
 
ankidou 20-03-2010 00:41:44
Odpovedat na debilitu debilitou je ubohe.
novy zakon z dielne SNS
azazelo 19-03-2010 13:49:49
najprv citat:

""Bola som za nimi v nemocnici. Sú pri vedomí, ale ich
zranenia sú vážne. Dozvedela som sa, že auto, ktoré čelne narazilo do ich
auta, nemalo ani brzdnú dráhu," citoval Čas.sk podpredsedníčku SNS Annu
Belousovovú."

Podla neoverenych sprav z portalu luno.sk ma pani
Belousovova v plane novelizovat dopravny zakon. Auta budu mant brzdnu drahu v
povinnej vybave spolu s lekarnickou a taznym lanom
azazelo 19-03-2010 11:10:45
nalepku ti davat nebudem, ved onalepkoval si sa sam.

len ma naozaj zaujima cim
sa zivis.
azazelovi
scien 19-03-2010 11:02:18
Predstav si takúto situáciu, ideš ráno na prvý autobus a stretneš skupinu
Rómov. Nebudú chcieť iba rozbiť ti držku, ale aj možno okradnúť a
zabiť. Alebo sa ti môže stať, že stretneš skupinu aktivistov Antifa a
budeš mať letný strih, veď je tak teplo a budú Ti chcieť rozbiť držku,
fašistovi jednému.

Ten príklad, čo si uviedol nemá nič spoločné s
chrapúnstvom. Ten je o násilí a o tom ako sa brániť násiliu. A hlavnými
nositeľmi násilia nie sú nejaký fešáci z pospolitosti. Ešte som
nezaznamenal, že by niekoho zbili, ty áno? Ale takí Rómovia, čo sa týka
násilia toho majú na rováši parádne veľa.

A teraz od teba čakám
nálepku, sem s ňou.
azazelo 19-03-2010 10:44:01
omyl, moj pristup je jediny spravny. predstav si takuto situaci:

Uberas sa
jarnym ranom na prvy autobus. na chrbte mas gitaru, na hlave dredy a rastacku
capicu, ked ta zrazu oslovia njejaki vyholeni fesaci y podpolitosti alebo HON
Nitra. Budu ti chciet rozbit drzku lebo dredy.

Mas tri moznosti:
1.)Nechas sa
zbit
2.)Zahodis gitaru a utekas.
3.)Zahodis gitaru a tych chlapcov vybijes


Co
by si urobil ty?

Mne je jasne, ze chrapuni dufaju, ze slusni ludia zvolia cislo
1. Ale mozu zabudnut. Slusni ludia vravia :"proti argumentu argument, proti
pasti past".

Jednoducho ked chrapuni pochopia ze chrapunstvo sa im
nevyplati tak prestanu chrapuncit a slusni tirz.
scien 19-03-2010 08:25:16
Keby sa zvolil tvoj prístup, tak sa začneme točiť v bludnom kruhu
celonárodného chrapúnstva.
ako na chrapunov
azazelo 18-03-2010 19:38:21
Cim to je ze chrapuni a vulgarovia vsetkych
Krajin dufaju ze slusni ludia sa ku
nim budu chovat slusne?

Na chrapuna po chrapunsky.
Domasedovi
scien 18-03-2010 16:59:38
Súhlasím, je možný aj takýto vývoj, ale zatiaľ voči ostatným stranám
nevládne ešte taká dôvera v ich zdravé vlastenectvo. Smer je na tom v tejto
oblasti najlepšie a všetok pokles preferencií SNS sa podľa mňa odráža v
preferenciách Smeru.
SNS nenahradi Kotleba
Domased 18-03-2010 16:01:11
SNS v terajsej miernej nacionalistickej forme (v porovnani so svetovou
nacionalistickou normou) dokaze nahradit odmietnutie naivneho globalizmu a
pretlacanie zdraveho vlastenectva ostatnymi stranami. SNS je raritou, lebo my
Slovaci sme raritou nasim nizkym narodnym povedomim.
azazelo 18-03-2010 14:41:15
boze scien, ja by som sa strasne rad dozvedel, co ty robis vo svojom civilnom
zivote.
Scien 18-03-2010 13:57:13
Vulgárnosť zostáva vulgárnosťou bez ohľadu na účel, ktorý sa s ňou
sleduje. Nemôžem predsa kritizovať kamaráta, že nadáva spôsobom:
„Každé druhé slovo, čo ten kokot povie je kokot“.

V čom je potom
problém. Stráca sa tým účinnosť kritiky. Nemôžu predsa demonštranti
žiadať ospravedlnenie od Slotu za to, že ich nazval feťákmi, keď
demonštrujú pod transparentom „Jebal pes SNS“. Teda aspoň v mojich
očiach.

Dobre, máte tu kopu pozitívnych ohlasov od ľudí, ktorým sa to
páči. Mne sa to nepáči, nemám z toho dobrý pocit. To je
všetko.

Chybný je podľa mňa aj váš pohľad na SNS, to zúženie jej
podpory a popularity na Slotu. Akože prestaňte si médiá všímať Slotove
výroky a popularita SNS bude padať. Myslím si, že je to práve naopak.
Popularite SNS práve Slotove výroky škodia. Bez Slotu a s iným lídrom typu
napríklad Haidera sa môže stať SNS ďaleko významnejšou politickou silou.
Ale toto je už vnútorná záležitosť SNS, ako si to bude riešiť. Pokusy
odstrániť Slotu zo SNS už boli, zatiaľ nedopadli úspešné. ako iste viete.
Myslím si, že tieto voľby rozhodnú. Ak sa Slotovi nepodarí zopakovať
volebný výsledok z minula, tak to bude padať jednoznačne na jeho a
Malíkovej hlavu. Je pravda otázne do akej miery má táto strana vnútornú
silu sa zreformovať. Netreba však zabúdať, že existencia takejto strany,
tak ako každej je podmienená spoločenskou objednávkou. A keby aj SNS vypadla
z politického spektra nahradí ju napríklad Kotleba – a to by bolo iné
kafé.
scienovi
adam batrflaj 18-03-2010 10:54:58
je zaujímavé, že sa na tomto portáli nájdu ľudia, čo sú ochotní s
vážnou tvárou tvrdiť, že nevidia rozdiel medzi vulgaritou použitou v tomto
článku a vulgaritou v rámci sns.

neverím, že to nevidíš. to čo si
napísal je len póza.
Vulgárnosť
scien 18-03-2010 09:56:35
Zaujímavé je, že ľudia, ktorí majú výhrady k Slotovej vulgárnosti sami
takúto vulgárnosť používajú a propagujú. Akože, čím sa teda líši
autor článku od Slotu? Pre mňa ničím.
...dobrý článok....
Dušan Jurík 17-03-2010 22:19:43
.až na malú technickú chybu,pretože na toto som bol vždy
háklivý...netreba si mýliť varlatá z varieté,,teda:truska pláva na
povrchu roztavenej ocele a vylieva sa na haldu,kde tuhne(tam by totiž patrila
aj tá menovaná strana)....od hlavy sústruhu odpadáva špona,po slovensky
trieska...technické otázky konzultujem bezplatne...teda pre kamarátov...
svätá pravda
Martin 16-03-2010 15:48:52
Mne sa veľmi páčil nastriekaný nápis na plote pred voľbami 1994:

HZDS -
OSRAL HO PES
Nice
Jazzman 16-03-2010 12:21:07
Velmi dobry clanok. Vdaka
bravo
manuchao 16-03-2010 10:39:26
genialne napisane a 100%suhlas s autorom:)
@keltiak
PicoBello 16-03-2010 09:05:29
mozno si si len doplietol nazov prispevku a jeho autora (autor je oznaceny
cervenou). dam ti preto este jednu sancu si precitat moje prispevky. ani v
jednom sa na adresu UMB nevyjadrujem.
Vďaka
Krcmar 15-03-2010 10:03:53
za tie krásne slová :o)))
for picobello
keltiak 15-03-2010 01:50:17
no chel by som vediet aku univerzitu studujes ty ked to vidis tak jednoducho, a
opovrhujes tu UMB, to ze je tam jedna slepica, co ich je na kazzdej skole
pozehnane, neznamena ze univerzita stoji za hovno..ale tieto reci jak tvoje maju
len ludia co tam nikdy nestudovali no..inak suhlasim s clankom..
Ďakujem veľmi pekne
Tibor 13-03-2010 10:50:44
Keď som prvý krát videl ten slogan, napadlo ma len to, že toto je presne
ono. A v tomto článku je vyjadrené to, prečo je to presne ono.
PicoBello
buddha 13-03-2010 10:26:15
problém UMB a mnohých ďalších "univerzít" je že keby som tam
prihlásil susedovho pudlíka, tak na červený diplom by to síce nebolo, ale
titul by mal určite. Tak sa može stať že nedávno v českej televízi v
súťaži AZ kvíz študent politológie na otázku aké je hlavné mesto
Albánska po úpornom premýšľaní odpovedal "Vadúz", a že
slovenská politologická fešanda nie je schopná uvažovania v širších
dimenziách než "pozametané chodníky = dobrá vláda".
@lajci
PicoBello 12-03-2010 20:30:09
jasne, ze nespapal a dokonca nizsie tvrdim prakticky to iste co aj ty (dokonca
pomerne stavnato).
Taras 12-03-2010 20:19:53
Element, má to dve vážne diery: 1. komentár Slotovi voliči beztak
nedokážu pochopiť alebo ho odignorujú 2. v slušných médiách je
spravodajstvo od komentárov oddelené, prinajmenšom čo sa týka domácej
politiky. Riešením by bol zrejme väčšinový volebný systém, ktorý
extrémy s prehľadom eliminuje, lenže ten zasa moc nekonvenuje slovenskej
politickej kultúre.
PicoBello
lajci 12-03-2010 20:13:16
,,jeho argument bol ten, ze ide o predsedu vladnej strany a tak ho uplne
ignorovat nemozu."

A ty si mu to fakt spapal? Novinari idu za Slotom jak
vcely za medom prave preto, ze ludia okamzite zbystria pozornost, a nielen ked
je v telke. Sa pozri ked vyjde v Sme akykolvek clanok o Slotovi, alebo
najlepsie, ak nieco natara a douraza vsetkych moznych aj nemoznych. Najvycsia
citanost, najrozsiahlejsie diskusie. O tom to je, nie o predsedovi koalicnej
strany. Vsimni si ako pomaly slabne Meciarova medializacia, a tiez je predsedom
vladnucej strany. Momentalne je nevyrazny, neskandalozny, tak ani neni buhvijaky
zajem.
Ak by napr. Bugar chodil do parlamentu ozraty a vsetkym naokolo stavnato
nadaval, hned by mu stupla publicita mnohonasobne vyssie, bars je aj z
opozicie.
Ved Batrflaj to aj v clanku potvrdil- "Bohužiaľ, v spoločnosti
kde jediným meradlom úspechu médií je čítanosť a sledovanosť, je o
zvlášť zhovadilé kuriozity záujem."
Len by sa ziadalo dodat, ze tym
zhovadilostam velice vydatne pomahaju prave ti novinari (baziaci po objektivnom
informovani), ci uz v telke, na nete, alebo v tlacenych novinach.
Alebo naopak
Element 12-03-2010 19:59:13
zverejňovať, ale vždy patrične okomentovať.
Taras 12-03-2010 19:32:52
Ani to tak dlho netrvalo, citát zo Šípošovho blogu Slovak press
watch:

"...jedinou televíziou a veľkým národným médiom, ktoré
obišlo Slotove vulgárnosti o Mikloškovi, bola verejnoprávna televízia. Veď
diváci verejnoprávnej televízie nepotrebujú poznať rozdiel medzi slušným
a primitívnym poslancom."

http://spw.blog.sme.sk/
c/222560/Markizacky-moderator-sa-vyzival -v-utrpeni-sportovca.html#ixzz0hz5sQun9
Gorthaur 12-03-2010 18:05:26
Valuch dal tusim aj: ...pacient Šarközy sa prebral z narközy.
janček na hrad !
middleage 12-03-2010 17:06:10
milujem autorov krátkych skvelých textov a vždy som chcel Tomáša Janovica
za prezidenta. Janček a Valúch sú podobný level. Dovolím si zacitovať
Valúcha: "Sypem škváru s uhlím, keď iného nieto, vtákom zimou
stuhlým, netešia sa tieto"
bebemu
rado ondřejíček 12-03-2010 16:22:43
boha, ešte aj toto vymyslel janček? prečo všetky dobré rýmy musí
vydzobať práve on? to je nejaká spravodlivosť toto?!
@rooter
PicoBello 12-03-2010 16:17:42
ja viem, dopyt po jeho chujovskych vyhlaseniach je vysoky. aspon v so called
serioznych mediach by vsak mali mat kusok hrdosti a sebaucty, ze ho fakt budu
ignorovat bez ohladu na tuzby plebsu.

bavil som sa o tom s kamosom zo SME -
jeho argument bol ten, ze ide o predsedu vladnej strany a tak ho uplne ignorovat
nemozu. nech ale skusia aspon trochu, kua :)
BeBe 12-03-2010 16:17:16
Autorom tohto o psovi a SNS je Vlado Jancek.
http://www.literarnyklub.sk/janc
ek-vlado/
2PicoBello
rooter 12-03-2010 15:39:00
"ako je mozne, ze ten kokot sa zjavi v nedelu na obed v nejakej, prepytujem,
diskusnej relacii..."

staci tak malo :
prstom,zamastenym nedelnej
snicle,stlacit OFF na dialkovom ovladaci.

eventualne - diskusne relacie o
politike presunut z 12:00 na 00:00.
[to je skoro ako do /dev/null]
chlastenectvo
ja 12-03-2010 15:06:55
Genialne je aj "STOP Chlastenectvu" )
johnny 12-03-2010 14:54:57
SNS by si mal vsimat hlavne niekto ini a to kriminalisti. Pretoze mi to zatial
tak vychadza ze pokial bude jedinym trestom pre tych co kradnu zo statneho
rozpoctu len to, ze bude odvolany, tak nie je dovod pre neho konat inak.
@niekto
PicoBello 12-03-2010 13:32:41
veru, studovala UMB, dialkovo, tusim v nejakom sladkovicove, hurbanove, ci kde.
@picobello
niekto 12-03-2010 12:53:01
nestudovala tu politologiu nahodou na umb? lebo tam je takych viac, stretol som
sa s nazorom budem volit stareho chuja, lebo on uz je tam dlho a vie co a ako
(3ti rocnik studia)
azazelo 12-03-2010 12:29:16
2 swarley

bohuzial mas pravdu, jano hovori tak aby mu nas lud krcmovy rozumel.
uz janko luptak vedel, ze z grafov sa nenajeme.

jedina moznost je ich dostat
vsetkych do kriminalu za nastenkovy tender, dialnice drahsie ako v Dubaji, teply
vzduch a ekonomicke zlodejiny vobec, lebo tento lud moj co ho hanit nacim bude
fickov, luptakov a meciarov so slotami a malikovymi volit az kym nas susedia
ekonomicky neprevalcuju.

ale to sa uz snsaci budu volat Szlota Janos a Anna
Feherusznino. Tak ako sa volai Tiszo Jozsef a Tuka Bela. To je taky snsacky zvyk
- kam vietor tam plast.

p.s. a to som sns dva krat volil v 90. a 92. Lebo to
bola jedina strana co hovorila ze chce samostatne Slovensko. Uz vtedy som vedel
co su to za kmini, ale podla mna to osamostatnenie za to stalo.
Dakujem Adam,
z00m 12-03-2010 12:25:52
presne toto nosim v hlave uz nejaky ten rok, len by som to nevedel tak krasne
sformulovat :-)
steff 12-03-2010 11:51:46
SNS su Mojsejovci politickej sceny... kazdy caka co za grc z nich vyjde aby sme
potom mohli na nich nadavat. A par jedincom sa zdaju velmi fajn lebo su
"taki priami a uprimni" ... :)
Taras 12-03-2010 11:47:52
Adam, máš úplnú pravdu a nerád kazím taký pekný článok kuvikaním,
ale: poviem vám, čo ste už počuli tisíckrát: nie je možné ignorovať
predsedu koaličnej strany. Už len preto nie, že ak nezverejníte, ako vynadal
maďarskej ministerke, nejaký superanalytik vydá článok o tom, že vaše
médium je prokoaličné a toho bastarda kryje. A aj tak to odvysiela
konkurencia a zničí vás - lebo ľudia ho jednoducho chcú. No a nepríde mi v
poriadku aby sa médiá korporatívne dohadovali, že nejakého politika
(stranu) budú ignorovať a zničia ho. Takže sme v začarovanom
kruhu.
-
Čiže ak šéfredaktorovi na porade poviem, že zo Slotu som nedal ani
riadok lebo je to podľa mňa chrapúň, tak ma buď nafleku odstrelí alebo od
smiechu padne na riť. A nie sme každý Jules Winnfield, aby nám to bolo
jedno.
sledovanost
swarley 12-03-2010 11:46:32
je to kvoli tej sledovanosti..
vcera som siel do krcmy na jedno.
v krcme davali
spravy. ja spravy nesledujem. ale bol som v krcme a sam tak som spravy sledoval.
vlastne, ani nie tak spravy ako reakcie okolopijucich v krcme.
vsetci
okolopijuci mali spravy v prdeli az do momentu ked slecna v spravach povedala
magicke slovne spojenie: Jan Slota. Cela krcma (do jedneho, nekecam!) sa
obratila k obrazovke a s blazenym usmevom sledovala co dnes ich hrdina povie.
Po
prejave Sloty cela krcma suhlasne prikyvla hlavou a vratila sa ku konzumacii
svojich napojov.
FidelGastro 12-03-2010 11:38:16
Radíš brať ich ako Mojsejovcov, ale oni kradnú náš majetok a zároveň
nás reprezentujú. To sa asi nedá prejsť mlčaním, alebo vyhlásením jebať
na nich. Netreba s nimi diskutovať (onehdá som videl Belousovovú a Sulíka a
k tým Mojsejovcom to naozaj malo veľmi blízko), ale treba všade dôsledne
hlásať, že sú to nechutní zmrdi s ktorými sa slušný človek nebaví.
PicoBello 12-03-2010 11:13:19
zabudol som doplnit, ze studovala politologiu, ako svoju druhu VS.

ps:
ocakavam, adam, ze sa sem za chvilu dovali nejaky mudrlant, ktory ti vyhodi na
oci, ze tymto clankom robis to co kritizujes.
PicoBello 12-03-2010 11:11:06
jes jes a jes. presne toto som odjakziva tvrdil - ako je mozne, ze na slotu a
spol media nejebu. ako je mozne, ze ten kokot sa zjavi v nedelu na obed v
nejakej, prepytujem, diskusnej relacii a nikomu to nepride obedkaziace,
kurva.

uff ..

ps: mal som onehda frajerku. mila, zlata, inteligentna, ale zo
ziliny a tak postihnuta fenomenom "ano, slota je chrapun a kradne, ale
urobil v ziline poriadok". jej veta tesne po volbach 2006 "sucasna
koalicia je to najlepsie co sa mohlo skoalicnit" mi rezonuje v hlave
dodnes.

odvtedy viem, ze som najtolerantnejsi partner ergo clovek na svete.
Tak
LAS0 12-03-2010 10:58:12
A najlepšie bude, ani v tejto diskusii sa im nevenovať...
(Ale predstava
tresky zadržiavanej TÝMI zaťatými zubami mi po raňajkách urobila mierny
problém...)
svätá pravda, rozumná reč
buddha 12-03-2010 10:42:19
pridávam sa do klubu
amen
xorxee 12-03-2010 10:14:18
.
ivanka 12-03-2010 10:12:22
nejaky cas som uvazovala nad vyjadrenim svojho postoja k SNS a im podobnym (mam
v tejto kategorii aj inych politikov, okrem nich aj napr.p.mojseja, a takmer
secky "celebrity")...Nie CO si mam o nich mysliet, ale to, ako to pre
mna najprijatelnejsie vyjadrit. A ano, robim to takto uz niekolko
rokov...j...bem na nich. dik za zverejnenie :)
zanardi 12-03-2010 09:54:46
Aleluja!!!
Gorthaur 12-03-2010 08:57:17
krasny text. may the horses fuck the carriage.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."