Noc pre Slovensko sa blíži PDF Print E-mail
User Rating: / 29
PoorBest 
Written by Marek Straka   
Sunday, 23 May 2010 21:00


 

Jedna zo zradných vecí na internete je napríklad aj to, že na ňom môžete nájsť fotografiu členky svojej rodiny s Mariánom Kotlebom a poznámkou, že im to spolu sekne. The million dollar question v tomto prípade znie, či je dotyčná osoba rasistom v tom zmysle, že nenávidí iné etniká a odpoveď znie nie, ona iba vyrastala v Rudňanoch. Pravdepodobne nemá rada zlodejov a že sú všetci jedného etnika, to je iba náhoda. Ak ste totižto v Rudňanoch niekedy boli, viete, o čom je reč. Ak ste neboli, ani nechoďte, nemáte prečo. V Rudňanoch totiž nič nie je. Boli bane, kedysi to dokonca bolo takmer aj mesto, teraz ostala len rómska komunita žijúca v zúfalých podmienkach svoje zúfalé životy. Na Spiši nič výnimočné. Toluén, incest, kriminalita a špina. Tiež na Spiši nič výnimočné.

V tomto vyrastáte, s týmto ste denno-denne konfrontovaní, potom vám do dediny naklusá Marián Kotleba aj s pobočníkmi, povie, že to všetko dá do poriadku a to by bol v tom čert, aby ste sa spolu neodfotili. Ja sa jej nečudujem. Nesúhlasím, ale nečudujem sa jej.

Iste, Pospolitosť je iba dôsledkom niečoho širšieho, zložitejšieho a najmä neriešeného, lenže ak to riešiť nebudeme (a to nebudeme), mladé dievčatká, ktoré by mali robiť hocičo iné, sa nám budú fotiť s náckami. Pravicovými extrémistami, ultranacionalistami, fašounmi, je jedno, ako ich nazveme, podstata nebude iná len preto, že sa im darí príliš otvorene neheilovať a aj to nie vždy. Pospolitosť je spolok bláznov, to bez debaty, lenže to ju z politického spektra nediskvalifikuje, naopak, zatraktívňuje ju to, najmä ak má naporúdzi riešenie na akútny problém. Nebyť problému, Pospolitosť by existovala, ale mala by o jednu významnú agendu menej, bojovala by proti niekomu, to je celkom jasné, veď v tom je jej podstata, ale nemala by žiadnu pridanú hodnotu. Teraz ju má.

Má ju, a to nie je všetko, ona sa stala legitímnou silou, s ktorou treba rátať, aha, pozrite sa na sobotňajšiu Bratislavu a transparent, na ktorom strana číslo 14 na počkanie vyrieši vaše problémy. Cigánov, teplošov a že sa to týmto nekončí, to všetci veľmi dobre vieme, veď neexistuje dôvod, prečo by Pospolitosť mala prekročiť tieň svojich ideových otcov. Mám v hlave dlhodobý scenár vývoja Slovenska a ten scenár nie je dobrý, pretože v horizonte (pár) desiatok rokov je v ňom napísaná občianska vojna. Rozdáme si to s Cigánmi, na férovku, lebo ich budeme mať po krk, teda nie všetci, len niektorí, ale práve vtedy bude Pospolitosť v prvej línii, na toto predsa čakali. Väčšina bude protestovať a nesúhlasiť, ale tak celkovo bude ticho. A možno ani nie, možno bude tú Pospolitosť podporovať. Nech je ako chce, ich popularita bude stúpať, lebo radikálne riešenia znejú dobre a bezbolestne, ak bolia niekoho iného a nie vás. S týmto sa budeme musieť vysporiadať, my ako spoločnosť, rád by som povedal, že to zvládneme, ale v skutočnosti neexistuje dôvod, prečo by som si to mal myslieť. Bude vojna a teraz si povieme o tom, že sa už zmráka.

V kontexte Gay Pride sú zaujímavé úplne iné dve veci ako samotný (akokoľvek hnusný) útok plešiek. Bod prvý, zrušenie sprievodu, lebo polícia nedokázala zabezpečiť jeho bezpečný priebeh a ja mám pocit, že si zase niekto neurobil svoju prácu, alebo ju vedome odflákol. Ono totižto na to, aby vám bolo jasné, že náckovia si túto príležitosť ujsť nenechajú, vám stačil celkom normálny zdravý rozum. Ak aj nie, nájdenie na internete informácie, že sa niečo chystá, by priemernému amatérovi (mne) zabralo zhruba päť minút. Polícia takúto informáciu nezískala, alebo aspoň nie včas a tak poďho, šup granátik  do teploša, aké prekvapenie. A niekde v pozadí sa na povrch tlačí myšlienka, hnusná, ale vieme, kde žijeme, a tá myšlienka sa pýta a čo ak to presne takto niekomu vyhovovalo? Že má priemerný člen zásahovky, priemerný minister vnútra Róbert Kaliňák a priemerná slovenská sociálnodemokratická vláda mentálne bližšie k náckom ako ku gayom, je bez debaty, tak im len ukázala, tým teplošom, nech moc nevyskakujú a urobila to rafinovane, lebo vlastne len nekonala a bolo dokonané.

Bod druhý, opozícia, inokedy sa so zúrivosťou Tomanovej psa vrhajúca na Kaliňáka, mlčí. Trochu pokritizuje, lebo celkom prejsť to nemôže nechať, ale je tri týždne pred voľbami, po tomto by mali doslova skočiť. A aj by skočili, nebyť toho, že na strane poškodených sú homosexuáli, každý imagemaker si trikrát zváži, či chce, aby mu Slota na druhý deň vykrikoval, že obhajuje teplošov. Obhajoba gayov vám percentá nenaženie, tak sa mlčí. Aj o tom je Slovensko.

A teraz si pripomeňme tú občiansku vojnu. Náckovia napadli Cigánov, lenže Cigáni nikoho nezaujímajú, napadli homosexuálov, tentokrát verejne a s neskrývanou politickou agendou,  lenže neklamme si, po gayoch sa tiež nejdeme potrhať. Na koncertoch roky mlátia punkáčov, lenže punkáči tiež smrdia, somrujú  a nikoho nezaujímajú. To všetko sú komunity na okraji spoločnosti, tá spoločnosť si ich nevšíma a nevšíma si ani násilie voči nim. Toto je pracovná metóda overená vekmi a diktatúrami, zo spoločnosti sa vždy dá podľa ľubovoľného kľúča oddeliť nejaká jej časť a vyhlásiť ju potom za nepriateľa nie je o nič zložitejšie. Za síce nesúhlasu, ale tichého, väčšiny, až kým sa raz nezobudíme do vojnového rána. Solidarita s gaymi je nutná aj pre tých, ktorí nesúhlasia, pretože na druhej strane barikády sa výstražne dvíhajú pravice. Možnosti sa zredukovali na presne dve a na tejto lodi sme všetci spolu. 

Na tej lodi sme spolu, ale to, že nás je väčšina, ešte neznamená víťazstvo. Chýba nám agresivita, oni ju majú, navyše niektorí určite prebehnú na druhú stranu a na konci prehráme. Na Urpíne, tam, kde je teraz transparent propagujúci Naše Slovensko, zaveje banner zabi Cigána, zachráň národ, v zátvorke keď sa rúbe les, lietajú triesky. Chcel by som si myslieť niečo iné, ale pri nemeniacich sa vstupných údajoch výsledok iný byť nemôže, dôkazom je napríklad aj fotka náhodou pohodená na Facebooku. Rastie nám generácia, ktorá nenávidí Cigánov. Oni prekričia nás pacifistických, oni budú kotlebovcom prikyvovať. Ešte sa len stmieva, ale noc pre Slovensko sa blíži.  


 


pošli na vybrali.sme.sk
Share on Facebook

 

Súvisiace články

 

Komentárov
Pridať Nový
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
Please input the anti-spam code that you can read in the image.
 
pre Johan
gabrix 01-06-2010 14:24:41
Preboha Johan! Ty si sa ako zjavil na strankach Humna!? Si si googlil Kotlebu a
sem ta zavialo?
Topier 01-06-2010 06:56:44
kocúr - otázka: "kto (za)definuje
'zbytocnost'institutu?" ; odpoveď:
Každý, komu prichodí ho zo svojich vlastných peňazí financovať, teda
daňovník, nesprávne povedané daňový poplatník.

Autor: "...má...
priemerný minister vnútra Róbert Kaliňák ... mentálne bližšie k náckom
ako ku gayom..." Tak to by som asi ani nepovedal. :-)))
to Marek Straka
Johan 27-05-2010 09:48:15
>...radikálne riešenia znejú dobre a bezbolestne

1. vždy je lepšie
radikálne riešenie, ako žiadne(platí všeobecne). Ak je problém
neriešený, neskôr je neriešiteľný a potom naozaj prichádza ku veľkému
konfliktu. Neraz aj vojnovému.
2. Cigánsky problém sa v doterajšej histórii
ľudstva nikdy nikde nevyriešil iným spôsobom ako - radikálnym. A vôbec
tým nemyslím na Hitlera a na II. WW


>Rastie nám generácia, ktorá
nenávidí Cigánov.

Máme ich milovať? Ak by cigáni necítili ani najmenší
odor zo strany bielych, už dávno by si z nás urobili otrokov. Aj tak sme
príliš benevolentní a laxní voči našim tmavším spoluobčanom (česť
výnimkám, tým slušnejším) a ich "aktivitám". Cigáni cítia, že
nie sme dostatočne smelí a radikálni, práve preto sú čoraz smelší,
dovoľujú si čoraz viac, napätie eskaluje.
V doterajšej histórii sme
museli vždy niekomu slúžiť, alebo na niekoho robiť. Chvalabohu aspoň za
to, že dnes už nie sme až tak milí, dobrosrdeční a poddajní lokaji, ako v
minulosti.
Ak by sme cigánom stále len v ústrety vychádzali, nechali by sme
si skákať po hlavách (čo sa vďaka mierumilovným a altruistickým pánom s
EU z veľkej časti aj deje), to by bolo zas kritiky, akí sme my Slováci blbí
a neschopní, keď sa nepoučíme z histórie a znova niekomu slúžime a znova
na niekoho zadarmo robíme bez toho, aby sme dokázali odporovať.
Napisane velmi dobre, ale...
Boris Burger 26-05-2010 12:56:58
k ochrane Pride:
Nikdy som od Novembra nevidel v Bratislave tolko
policajtov.
Neviem, ci nemali organizatori pri historicky prvom pochode, dopredu
upustit od sprievodu mestom. Vdaka tomu by sa dnes nerozoberal neuskutocneny
sprievod ako jednoznacna prehra policie. S tym predsa nemohli mat ziadnu
skusenost. Ani policajti.

Na namesti sa nedalo zabezpecit, aby neprenikli
jednotlivi extremisti a nehodili kamenom, slzakom alebo dymovnicou.

Myslim, ze
samotna akcia na Hviezdoslavovom musela stat velke financne prostriedky. Je
jasne, ze boli pouzite velmi dobre, ale je jasne tiez, ze pripadny sprievod by
si vyzadoval obklucenie vsetkych ucastnikov ozbrojencami a teraz neviem, ci by
to prinieslo zelany efekt, okrem zvysenych nakladov (niekoho by to urcite
potesilo:) a obavam sa, ze toto male vitazstvo gayov by nebolo zo strany
Bratislavcnov pozitivne prijate. Pre pripadne skody, pre konzervativnost. Podla
mojho nazoru by pri tomto prvom stetnuti vzplanuli dalsie zbytocne vasne.
knour
Element 25-05-2010 12:12:33
Rešpektovať úplne stačí, myslím si. Ale nie každý rešpektuje a možno
je to tým, že sa v podstate stretávajú s "neznámom", v tom možno
je ten zmysel. Či ten spôsob, akým to robia, je produktívny alebo kontra, je
otázne.
slightly offtopic
rooter 25-05-2010 10:37:57
Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal
sex is nice because it works on all genders
azazelo 25-05-2010 10:34:52
kocurovi

to je ako v asimovovych 3 zakonoch robotiky, otazka je ci je potrebny
aj nulty zakon
to :azazelo
kocur 25-05-2010 10:25:43
Hm, vhodnost hranateho/okruhleho kolesa ti bude jasna po prvom metri zvozu
urody. Primeranost prav homosexualov asi nie - nakoniec o tom svedcia nekonciace
debaty.
Nevidim dovod inak orientovanym upierat moznost manzelstva. Maju pravo
na city, lasku,..., ak si to chcu specatit klasickym zvazkom, preco nie? Mne to
nijako neublizuje *) a oni budu stastni; netrpia dost uz odmalicka svojou
odlisnostou, za ktoru nemozu? (Adopciu a vychovu deti z tohoto prispevku
vylucujem, v tom sam nemam jasno.)
*) Sice dvaja cicmajuci sa chlapi su mi -
jemne povedane - nie moc prijemni na pohlad, ale ved sa nemusim divat. Vyssia
priorita je na ich strane.

.
Element
knour 25-05-2010 10:09:17
pre mna nikdy nebude normalne vidiet cicmat sa chlapa s chlapom a neviem preco
by som na tom mal nieco menit, nic to vsak nemeni na tom ze ich budem
respektovat.
pokial viem neexistuje ziadny zakonny postih ak to aj robia a to
je dostacujuce.
tak co odo mna este niekto chce? myslis ze toleranciu dosiahnes
tym ze sa budu verejne predvadzat nasminkovani plamenaci za kordonom policajtov
vyplakavajuci ze ich nikto nema rad?
to je skor kontraproduktivne.
azazelo 25-05-2010 09:56:49
kocurovi

Institum manzelstva je uzitocny, lebo vytvara pravny ramec ktory
rodicom zjednodusuje vychovu deti. Institut verejneho supaca bananov je
zbytocny. Kam by si na tejto stupnici zaradil registrovane
partnerstvo?

Predpokladam ze to sice nikto nezadefinoval, ale je to tak nejak,
co ty na to? Takisto ako pred zalozenim Europskej unie nik nemusel definovat ze
koleso ma byt okruhle, ale kazdemu bola akosi jasne za na hranatom kolese tu
urodu z pola asi nezvezie,
to : azazelo
kocur 25-05-2010 09:00:51
'V momente ked fasisti naspadaju homosexualov som na strane
homosexualov, ale ak
homo-promo aktivisti chcu do pravneho systemu dostat
zbytocne instituty som
proti.'

Ano, to znie dobre. Neda mi vsak nerypnut; kto (za)definuje
'zbytocnost'institutu?

.
azazelo 25-05-2010 08:42:17
Elementovi,

To neboli analogie, to bol len pokus vysvetlit, ze su nejake
rozdiely.


>lebo normál by sme mohli zadefinovať aj napríklad tak,
že

Akonahle zacnes definovat slova ako sa ti hodi, tak ziadna debata s tebou
nema zmysel.

Slovo normalny ma celkom presny vyznam, to ze v druhom-tretom
vyzname moze popisovat dusevny stav cloveka je az druhorade. Homosexuality nie
je normalna lebo nie je bezna. Aj ked sa vyskytuje v prirode. V prirode sa
vyskytuju aj ine veci.

To ze homosexualita nie je bezna vsak neopravnuje
vytlacat homosexualov na okraj spolocnosti. Nastastie zijeme v krajine kde ich
nik nevytlaca. Homosexuali vsak maju radu poziadaviek ktore idu za ramec
pravneho poriadku a po ich presadeni by v pravnom systeme existovali instituty
vyhradne pre ich potrebu. Cize pravo by rovnako nechranilo/nezavazovalo vsetkych
obcanov.

V momente ked fasisti naspadaju homosexualov som na strane
homosexualov, ale ak homo-promo aktivisti chcu do pravneho systemu dostat
zbytocne instituty som proti.
Tujano 25-05-2010 08:31:26
Ale veď intelektuáli sú naozaj nebezpeční ....
Azazelo
Element 25-05-2010 00:31:31
Nerozumiem tvojim analógiam. To akože homosexuáli niekomu tlačia kaleráby,
že sa má pridať do spolku alebo ako si predstavuješ, že to funguje? Sa to
prenáša kvapôčkovou infekciou alebo dá natlačiť do hlavy ako kvantovka?
Ja by som tú analógiu poopravil. Je to ako keď je v dedine jedno 6ročné
dievča, ktoré ovláda kvantovku, ale nesmie to ostatným povedať, lebo by ho
zlynčovali. A navyše sa s ňou nesmú stýkať, lebo by ich vari tá
kvantovka mohla začať zaujímať (wtf? - ak sú normálne, tak jednoducho
nezačne).

Čo sa týka hľadania rozdielu, nádherne si ma zotrel, no aj malé
dieťa by z toho, čo som hovoril, rozpoznalo, že som myslel rozdiel z
hľadiska toho, či na to majú právo.

Čo sa týka nebezpečnosti, dosť
vágne a hlavne zavádzajúce prirovnanie. To, čo sa líši od
"normálu" (rozumej normálu ako vačšiny, lebo normál by sme mohli
zadefinovať aj napríklad tak, že je to všetko, čo sa vyskytuje v prírode -
v tom prípade je homosexualita normálna), nemusí byť nutne a hlavne
paušálne zlé. V opačnom prípade by sme mohli za najnebezpečnejších
označiť napríklad aj intelektuálov.
azazelo 24-05-2010 19:53:25
Elementovi?

Nevidis rozdiel? Hra na hladanie rozdieli je zalozena na tom, ze
pozorujes a vyhodnocujes. Ucia sa to uz male deti. V knizke pre male deti mas
dva obrazky, na jednej maju vsetky ovecky 4 nozicky a na druhej ma jedna z nich
5 noziciek. Uz male dieta najde rozdiel. Ty nie?

Hru na hladanie rozdielu hrali
aj v Muzoch v ciernom Agent Black (alebo Smith?) mal najst najnebezpecnejsieho
priselca z vesmiru na trenazeri. Bola nou 6 rocna dievcinka s vrkocikmi a
ucebnicou Kvantovej Mechaniky. Lebo sa najviac lisila od bezneho obrazu 6 rocnej
dievcinky s vrkocikmi. A lisila sa viac ako 5 noha ovecka od 4 nohej.

A tak je
to aj so strkanim jazyka do hrdla. Je bezne, ked ho strka chlapec dievcatu alebo
naopak. Je bezne ked to robia sami v parku, Nie je to bezne ked to robia v
restike. Zavana to lahkou opitostou, nadrzanostou, alebo chutou provokovat, ci
mladostou. Nie je bezne ked si ho do hrdla strkaju dvaja chlapci alebo dve
dievcata. Mozeme sa hrat na frikulinov a tvrdit, ze v nasej obci je bezne ze 6
rocne dievcatka studuju miesto rychlej roty kvantovku, ale nie je to prqvda. To
vsak neznamena ze budeme 6 rocne dievcatka upalovat len zato ze kvantovke
rozumeju. Ale na druhej strane, preco by som mal nechat tlacit kaleraby do hlavy
mojej dcerky od nejakej 6 rocnej kvantovej fyzicky co s nou chodi do skolky? 6
rocne dievcata maju na kvantovku casu dost, zatial nech riesia rychlu rotu,
Snehulienku, Gadget a Barbinu.
knour
Element 24-05-2010 18:42:23
S tou bezpečnosťou súhlasím, ťažko to zabezpečiť dokonale, to je bez
debaty, na druhú stranu, ruku na srdce, dalo sa aj lepšie.

Komentujem ale
hlavne to ukazovanie sa, či na to majú právo, a stále nevidím rozdiel medzi
tým, že sa ukazujú oni a tým, že si napríklad v autobuse párik strká
jazyk do krku.

A ten zmysel je celkom iný - zmysel je práve zmeniť trocha
postoj spoločnosti, aby sa títo ľudia nebáli vyjsť na ulicu trebárs
držiac sa za ruky (čo je koho do toho).
Element
knour 24-05-2010 16:12:40
mne je jedno kto co je, pokial to prezentuje sukromne sam za seba ako Horjan a
je mi to sumafuk.
Pokial by bolo gay pride na stadione, mozu sa tam aj oprcat,
neverim ze by po technickej stranke bola bezpecnost problem, ale pokial sa chce
niekto demonstrativne cicmat v strede mesta tak ta bezpecnost je problem, lebo
bezpecne by to bolo len keby si vsetkym okrem ucastnikov zakazal vstup do mesta
alebo by si ich hnal cez kontrolu ako na letisku.
ja nesuhlasim s nasilim, ale
jednoducho to technicky nie je mozne a dava to municiu tretosektorovym
darmozracom aby vyhlasovali aka sme zakomplaxovana dedina a na co vsetko
potrebuju granty.
a zmysel gay pride - pozerajte sa nas a keby ste sa nahodou
nechceli, aj tak sa budete musiet lebo budeme v strede mesta a neobidete nas co
je dost buzerantska motivacia.
knour
Element 24-05-2010 15:29:58
Nič také som nepovedal. Ale takisto je každého súkromná vec, či tú
sexuálnu orientáciu prezentuje (alebo aj po ocucávajúcich sa heteropárikoch
v parkoch hádžeš kamene a slzáky?).
azazelo 24-05-2010 14:44:21
Gorthaurovi,

ja o vojne nic nevravim, len som citoval Hlas Kotolne.

p.s.
niektori vraj neverili ze titanic sa moze potopit. vraj bol postaveny podla
vsetkych britskych predpisov.
Gorthaur 24-05-2010 14:36:14
azazelo: shit, tak to som sa teda doteraz spraval ako optimista :) najvyssi cas
dat si dole ruzove okuliare a ist na strelnicu... naah, neverim, ze bude vojna
azazelo 24-05-2010 14:24:29
Ale clanok to popisuje celkom spravne, pri konflikte s nackami sme na jednej
lodi z geymi.

Fakt, ze som proti partnerstvam a adopcii a vobec homo-promo
akciam na tom nemeni vobec nic.
azazelo 24-05-2010 14:17:44
Gorthaurovi,

hlas kotolne este niekedy v rannych 90 radil toto:

Optimista sa
uci po anglicky, pesimista po madarsky a realista sa uci strielat.

Vidim, ze
knour je realista.
Element
knour 24-05-2010 13:26:17
ak za uzkoprsost pokladas nazor ze sexualna orientacia je kazdeho sukromna vec,
potom si vskutku nekonvencny v duchu najviac vyjazdenych kolaji
nekonvencnosti.
nepochybujem ze to bolo plne osobnosti ohurujucich svet svojim
netradicnym pohladom na svet.
knour
Element 24-05-2010 12:45:56
Fakt si myslíš, že gay pride podporovali iba buzeranti? Si v hlbokom omyle.
Zabudol si na tých, čo sú za slobodu prejavu a proti úzkoprsosti.
Ešte sa len stmieva
Aro 24-05-2010 12:17:18
Dylan nam to moze za par dni zaspievat.
to gorthaur
knour 24-05-2010 11:44:54
urob si zbrojak a chod na kurz prezitia.
ide vojna, ide
Gorthaur 24-05-2010 11:33:48
povedzme, ze by som to bral doslovne. nejake tipy ako sa pripravit na neodvratnu
vojnu?
to ikosi
knour 24-05-2010 11:27:45
ehm, horjan je herec tak je asi problem aby sa neukazoval v mediach.
horjan sa
priznal, preco by mal byt buzerant ten co sa prizna a nie ten co sa neprizna,
tvari sa ako hetero a ide podporovat gay pride?
divna rovnica, osvetli.
ikosi 24-05-2010 11:18:33
nazory viktora horjana by som urcite nikdy nebrala ako bernu mincu. zrovna on sa
ma co ohanat buzerantami a homosexualmi. vyafektovana bukvica, ktora nedavno
vysla out of closet, pricom to, ze je gay by bolo jasne aj mojej 85 rocnej
senilnej starej mame. a teraz si mysli, ze moze vsetkych ostatnych kritizovat.
myslim si, ze je vacsie buzerantsvo naliceny afektovat v nejakej smotanke, ci
jak sa to vola ako ist na gay pride pochod.
riešenie problémov
Váňa 24-05-2010 10:17:01
riešenie cigánskeho problému Kotlebom by som prirovnal k situácii, keď ma
bolí zub a sadnem si do kresla prvému chlapíkovi s kombinačkami v ruke,
ktorý ma ubezpečí, že môj problém vyrieši. je to riešenie rýchle, ale
hlúpe. naozajstný problém ale vzniká vtedy, keď obehnem celé mesto a
zistím, že žiadny zubár nemá záujem. a chlapík s kombinačkami sa môže
fotiť s kým chce, lebo je hrdina.
knour 24-05-2010 09:39:24
standardny gulas.
ad vojna, aj ked bude o par desiatok rokov potom asi 100 r.
tu ziadna nebola, malokto v historii mohol zazit take bezbolestne obdobie, na to
ze pride sa netreba hrat na vsevedka.
ad gay pride.
viktor horjan mal celkom
pekny rozhovor kde rozlisuje medzi homosexualmi a buzerantmi. gay pride bola
akcia buzerantov.
ad bezpecnost
keby bola akcia na stadione aj by sa to dalo
zabebzpecit, chcem vidiet tie opatrenia v centre mesta aby tam niekto
neprepasoval kamen, v mene tolerancie zavriet kazdu holu hlavu co sa mihne 500m
od centra, ze.
ad vlada, no to jedine bolo na kratky komentar, na clanok toho
bolo malo.
ad cigani, nikto zatial neprisiel s lepsim napadom ako internatne
skoly, a kolko kriklunov z tretieho sektora reve o porusovani prav.
luigimu
Tujano 24-05-2010 08:52:06
Presné pomenovanie problému: cigáni.
Chceš sa menej paranoje ?
Presťahuj
sa do Rudňan.
Kocúrovi :
To či sa Slota alebo Kotleba
nedostanú do
parlamentu, narastaniu napätia nazabráni.
Predpoveď uvedená v článku je
vysoko
pravdepodobná.
formálne dobrý text
luigi 24-05-2010 07:46:09
ale obsahovo trochu nedotiahnutý. samé bude vojna, bude vojna..., chcelo by to
trochu menej paranoje a viac presnosti v pomenovaní problému.
kocur 24-05-2010 00:23:10
Kotlebovci su pre Slovensko pravym pozehnanim; odoberu Slotovi volicov a ani oni
ani SNS sa do parlamentu nedostanu.

Nech zhynu!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."