Pán Weiss, ja vám rozumiem PDF Print E-mail
User Rating: / 170
PoorBest 
Written by Rado Ondřejíček   
Tuesday, 22 June 2010 21:00

 

Slovenskí novinári vyslaní do Južnej Afriky prežívajú najšťastnejšie obdobie svojich dynamicky sa rozvíjajúcich kariér. Naši futbalisti hrajú horšie ako naši futbalisti a čo je v tom najhoršom najlepšie, tréner im, piatej či koľkátej to veľmoci, vynadal do vyjebaných buzerantov. Totálny sólokapor, tešia sa vyslaní zástupcovia médií, oči a uši miliónov pozorných slovenských čitateľov a divákov. Majú udalosť týždňa, to by snáď museli Judíniovú pristihnúť v Univerzitnej knižnici, aby sa Weiss nepredral na titulnú stranu.

A on sa veru predral, veď kvôli čomu inému by miestne médiá do Afriky svojich kovaných zástupcov vysielali, ak nie kvôli trénerovi odfrkujúcemu na tlačovke. Vzhľadom k znalostiam odrážajúcim sa v ich článkoch a reportážach, preto že sa rozumejú do futbalu, alebo že vedia výborne písať ich tam nikto poslať nemohol. Pre svoje futbalové vedomosti chodí na podobné podujatia Arséne Wenger a nie pisálkovia, ktorým je jedno či píšu o vymyslenom bratislavskom škrtičovi, ohrozenej úrode paradajok, alebo práve o futbale. Teraz keď konečne zaznelo niečo čomu aj oni rozumejú, môžu začať robiť svoju prácu – pohoršovať sa v mene svojich aristokratických predplatiteľov, ktorí nie len že majú všetci do jedného nervy zo železa, ale ešte aj vyberaným slovníkom a príkladnými mravmi vzorne reprezentujú svoju krajinu, všade kam sa s Evitou Urbaníkovou pod pazuchou a bravčovou Májkou v batohu pohnú.

Tréner, dovoľte mi oznámiť vám, že uprostred moralizujúceho Slovenska, oslavujúceho víťazstvo svojej celonárodnej skepsy a neprajnosti, ešte obonusené vašimi stratenými nervami, je minimálne jeden človek, ktorý vám napriek všetkému rozumie a chápe vás. Niežeby sme sa poznali, alebo že by som hral futbal na takej úrovni, aby sa ma nejaký škrabák vypytoval, prečo a kde som spravil chybu, ale kedysi som sa profesionálne venoval písaniu publicistiky, čo je, rovnako ako futbal, činnosť, ktorej kvalitu si ochotne trúfa posúdiť každý, kto prejde okolo. Verte tomu, že toľko čo tu máme reprezentačných trénerov tu máme aj odborníkov na iné okrajové činnosti, napríklad na to písanie.

Pamätám si to ako dnes, minimálne trikrát som si povedal, že už pre tých nevďačných zmrdov v živote nič nenapíšem a aspoň dvakrát toľko som v nejakom fóre, aj škaredšie ako vy, vynadal všetkým tým sprostým čitateľským hyenám za ich nechápavé, podceňovačné, rýpavé komentáre a vždy som si za to od tých zákerných provokatérov užil rovnakého posmechu, ako sa teraz pritrafilo vám. Pointa je samozrejme v tom, že ja aj vy sme presvedčení, že sme do svojej práce dali všetko a teda, ak ju má niekto relevantne posúdiť, sme to opäť len my dvaja, poprípade niekto, koho my sami uznávame v tej činnosti ako autoritu, ale rozhodne nikto z laickej verejnosti, čo je pochopiteľne len eufemizmus pre to hlúpučké manipulovateľné stádo, ktorému nemalo byť nikdy dovolené vymaniť sa zo starého dobrého feudálneho nevoľníctva.

Dobre viem, čo si o  novinároch myslíte, nezávisle od toho, či vás práve nekriticky chvália alebo nechvalne kritizujú. Dobre viete, že sú to len takí príštipkári, bez vedomostí, skúseností a bez názoru. Nespomínate si na žiadneho slovenského novinára, ktorý by bol aspoň takým pojmom ako Hamšík alebo váš syn a nespomínate si preto, pretože takých novinárov jednoducho nemáme a ak by ste niekedy spoznali pomery v slovenských redakciách, poprípade na fakultách žurnalistiky, aj by ste presne vedeli prečo. Za povestné ficovské gule ich drží vetchá priazeň ten najsprostatejšej Slovače, pretože to sú presne tí, čo si  kupujú bulvár, poprípade ho pozerajú v televízii. Je vám jasné, že hociktorý futbalista z vášho mužstva, áno hociktorý, ešte aj Kozák, dokázal vo futbale viac, ako ľubovoľný z tých dementov s diktafónmi kedy dokáže aspoň v tej podpriemernej novinárčine. Je vám fuk čo si o vás práve myslia, podstatné je že vo vašich očiach to nie sú relevantní partneri do debaty a nikto nemá menšie právo siahať vám do trénerského svedomia ako oni. Máte stopercentnú pravdu a ja veľmi dobre rozumiem špirále, po ktorej sa pri kontakte s nimi vytáčate. 

Ale svet nie je spravodlivý a vám neostáva nič iné, len sa naučiť pohŕdať hentakým póvlom potichu a v intimite vlastného domova. Nemôžete sa jednoducho uvoľniť a byť na svetovom šampionáte hulvátom ako by ste mohli byť doma, pretože to čo je v corgoňlige štandard, jednoducho na pomery svetovej diplomacie nestačí. To, že ide o futbal, nie je na tejto úrovni ospravedlnením, fazóna musí byť. Kým sa vaši zverenci nenaučia hrať tak, že hocikedy vyzametajú s Paraguajom, vy sa musíte naučiť byť po zápasoch lepším človekom, ako v skutočnosti možno ste. Taká je realita.

Alebo môžete zvoliť moje riešenie, prestať sa zaoberať reprezentáciou a postaviť si svoje vlastné futbalové mužstvo, ukryté pred svetom, kde vám bude futbal radosťou, kde vám budú môcť byť všetci novinári ukradnutí a tí čo sa prídu na jeho hru pozrieť sa budú môcť baviť alebo slobodne odísť.

 

 

Ale inak si myslím, že je celkom slušná šanca zlomiť vo štvrtok väz tým simulantským mantákom z Talianska, učiniť spravodlivosti zadosť a poslať ich tam kam patria, presne ako Mexičania a Južná Afrika poslali Francúzov. Potom sa budú všetci tí vyjebaní buzeranti s vami chcieť odfotiť, aby mali spomienku, že kedysi mohli byť v jednej miestnosti s človekom, ktorý ich dokázal tak presne pomenovať a ohodnotiť ich prínos pre slovenský futbal. A keď nie, tak platia dva predchádzajúce odstavce.

 

 

pošli na vybrali.sme.sk
Share on Facebook

 

Súvisiace články

 

Komentárov
Pridať Nový
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
Please input the anti-spam code that you can read in the image.
 
Dobre aj tak:::
miso 25-07-2010 20:11:37
Weis to dobre povedal,čo majú čo novinári stalá len hladať senzácie a
intrigy????? Mali ich povzbudiť a chváliť a nie vyťahovať hovadiny. Toto
bol slabučký komentár od pisateľa,veľmi slabučký urazenecký,nech píše
do bulváru a slečinkám.
Nad branu
Domased 08-07-2010 19:07:36
Do repertoaru trenera patri aj zocelenie druzstva vyvolanim pocitu, ze cely svet
je proti nim (vratane novinarov) a preto treba nechat dusu na tom poli divokom a
vysledok sa dostavi. Podla mna ked trener odpovie uz na tretiu otazku vulgarne,
niet ineho vysvetlenia ako, ze vystupuje pred ocami vlastnych futbalistov.
colodejo 27-06-2010 19:33:30
absolutne s tebou suhlasim. neviem meno ani jedneho novinara ktory by zobral
nejaku cenu aspon v ramci V4, alebo Europy, nieto este sveta. a co sa tyka
prispievatelov do diskusii, mam pocit ze ti co tak vehementne kritizuju su prave
ti co v zivote nic nedosiahli a teraz si tu frustraciu filtruju na webe
Kelovemu
rado ondřejíček 27-06-2010 18:43:42
Nie, nemá.
snapcase
Taras 27-06-2010 14:36:24
Nuž, tí futbalisti sú tam za peniaze, ktoré zarobili zväzu postupom ma
šampionát (postupom zo skupiny zarobili ďalších $8M). A ak to chceš
stavať do polohy nejakej zmluvy (vy hráte, my platíme a kritizujeme), tak by
ti iste nevadilo, ak niekto reprezentovať nepríde. Lebo mne by sa nepáčilo,
keby ma niekto nútil niekam ísť a tam mi furt pripomínal, kto mi pobyt
platí.

Pokojne kritizuj, nikto ti to právo neberie, Rado písal o tom, že
Weiss má zasa právo nebrať vážne truhlíkov a chápe jeho postoj, lebo
tým, čo v kariére dosiahol, sa celkom vymyká slovenským reáliám a stojí
asi tak kilometer nad nimi.
hmm
snapcase 27-06-2010 13:44:58
nuz, ti futbalisti su tam za nase dane a preto mame pravo kritizovat ich vykon.
mozno by sme nemali, ak by hrali len za seba a vsade nevytrubovali, ze
reprezentuju Slovensko.
rovnako ma pravo kritizovat vase publicisticke vykony
kazdy, kto si kupi platok do ktoreho pisete.
ste totalne vedla tentokrat ;-)
kelovy 27-06-2010 05:23:40
Naši futbalisti hrajú horšie ako naši futbalisti - nemá byť "ako naši
hokejisti" ?
Autorovi
Dodo 27-06-2010 00:55:13
V čom súhlasím:
Je pravda, ža na Slovensku (ale to bude asi aj inde) je
mimoriadna hustota futbalových (hokejových, politických) a iných expertov,
že by sme ich mohli predávať.
V čom nesúhlasím:
Aj posledný debil má z
hry nejaký pocit. A keďže aj tento posledný debil tých futbalistov živí
(buď na daniach alebo na vstupnom) na kritiku má nárok. Aj ten debil môže
mať pocit, že tí "naši" hrajú nejako divno. (konkrétne príklad
zápasu s Paraguajom)
Ja by som im tú možnosť kritiky nechal.

A ešte
P.S.
Autor článku píše dobre, vtipne má to grády. Ale asi nie som sám,
kto si myslí, že má niečo spoločné s kvietkom, ktorý sa volá NARCIS.
Zuzkulke
Martin 26-06-2010 21:09:37
Tiez s tebou vo vsetkom suhlasim, okrem prvej veci: Podla mna to nebolo obuvanie
sa do niekoho. Novinar sa po prehratom zapase spytal uplne logicku, normalnu,
legitimnu otazku ci Weiss vidi nejake chyby zo svojej strany. Weiss mohol
pokojne odpovedat: "Nie nevidim." Konstruktivna a logicka otazka po
prehratom zapase. Obuvanie sa by bolo, keby napriklad neprofesionalne
subjektivne formuloval otazku: "Je evidentne, ze ste urobili mnozstvo chyb,
uvedomujete si ich?"
Element
Jarda 26-06-2010 19:35:25
Pan nepochopil, darmo som tam dal dokonca dvakrat to - /a nielen/.
Narazka bola
na vsetky nepodstatne "zamestnania a povolania", pre coveka uplne
zbytocne a pre prakticky zivot nepotrebne. Paradoxne - najmenej prospesni ludia
su najvacsi krali a castokrat aj najvacsie celebrity. O par tisic rokov (mozno
par desattisic, ak vobec) nasi x-ti potomkovia nebudu chapat, ako sme mohli
(vraj homo sapiens) dopustit nenormalnost a zvratenost "hodnot", ich
obdiv, ocenovanie a odmenovanie. Vobec, cely tento system. Pri spatnom pohlade
do dnesnych casov im bude sanka padat omnoho nizsie, ako nam pri pohlade na
stredovek. Vystrajanie inkvizicie bude len nevinnou historkou, v porovnani s
tzv. vraj vysokointeligentnou a sofistikovanou terajsou dobou, v ktorej uz aj
deti velmi skoro zacinaju chapat, CO je na tomto svete prioritou. Inymi
slovami, honba za premrstenymi peniazmi prinasa cim dalej, tym viac vacsie
problemy a duchovnu prazdnotu. To, ze na rozdiel od ostatnych tvorov napredujeme
technicky pomerne zdatnejsie, nic nevypoveda o nasej "rozumnosti".
Naopak.
V sucasnej dobe by ludia UZ nemuseli kapat hladom. To na margo logiky.
gba 26-06-2010 17:19:35
suhlasim. ake typicke..ked vyhravaju tak vsetci fandia skanduju ale akonahle
niaky zapas nevyjde hned ich zvozia po ciernu zem ze nevedia hrat..otras.
To nemá chybu,presne si ich vystihol....
stefan 26-06-2010 13:24:08
...a blbá slovač si naďalej bude čítať ajtak len stupídny bulvár...
Zuzkulke
Rado ondrejicek 26-06-2010 11:39:50
Súhlas vo všetkom s tebou
hmm
zuzkulka 26-06-2010 11:11:57
tak...s tym, ze sa s nim budu chciet fotit a po uspechu je im zas dobry suhlasim
uplne aj ja. Prislo mi dost smiesne, ze najprv vsetci aky je uzasny uspech, ze
sa tam vobec dostali, a ked prehraju, co sme mohli vsetci cakat, obuju sa do
nich.

AVSAK...s tymi novinarmi, neviem neviem Rado. Sama navstevujem katedru
zurnalistiky, a potvrdit jej biednu uroven mozem na sto percent. Nic to vsak
nemeni, ze na Slovensku sa najdu aj DOBRI novinari. Mozno nie ti sportovi (ale
ruku na srdce, ktory schopny novinar ma za metu sportovu redakciu???), ale
rozhodne tu mame par, ktori by ta mohli za tieto tvoje vyroky prefackat svojimi
dosiahnutymi uspechmi.

Dalsia vec s tou kritikou tvojej
publicistiky...samozrejme, treba rozlisovat grafomanstvo, taranie a
konstruktivnu kritiku. Skor si myslim, ze v tvojom pripade to bola muzska
jesitnost, a nie banda idiotov v tomto narode.
@Rado
Martin 25-06-2010 20:22:15
Chcel si byt velky publicista a nepochopili ta Radko, ze? Uboha samoonania... a
ten reporter REUTERS, ktoremu na otazku este predtym Weiss odpovedal: "Čo
rýpeš?" (To nie je PlusJedenDen Radko)... okrem toho v J.A.R. su skor
reporteri z verejnopravnych medii a povedzme Michalech z TA3 (to je podla teba
sportovy redaktorsky amater? Zaradil si ho tymto clankom tiez do jedneho vreca)
a tych z bulvaru je tam pomenej...
MartinT 25-06-2010 19:43:51
Fantastický článok, berte ma ako minimálne druhého Slováka, ktorý Waisovi
rozumie. Aj po Zélande a Praguaji som mal pred ním aj hráčmi rešpekt. A po
Taliansku si zaslúžia doslova úctu.
Vyzývam autora aby sa to pokúsil
doručiť tímu v Afrike. Chcel by som si byť istý, že si nemyslí, že sme
všetci b....... v...... .
Element 25-06-2010 18:17:29
@Rado: Weissovi nikto neberie právo pohŕdať novinármi, neodpovedať na
ich otázky (na rozdiel od fica, ten také právo nemá, hoci sám si ho
nárokuje) atď. Ak bol článok len o tomto, potom bol zbytočný. Lebo
problém je naozaj len v tom, či a) je profesionálne rozprávať sa s niekým
ako jano slota po 4 borovičkách, b) či je vôbec legálne vyhrážať sa
niekomu rozbitím huby, c) či je otázka na chyby v totálne dosratom zápase
naozaj nelegitímna.

@Jarda: Aj keby futbal nebol, stále by ľudia kapali
hladom. A napríklad aj bez teba alebo bezo mňa by svet šľapal ďalej bez
ujmy, to len na margo tej logiky.
Janosik
Jarda 25-06-2010 16:13:17
...v zabavke zvanej fotbal...

Minimalne polovica sveta je opantana touto HROU.
Kto vie hrat futbal, je superhviezda, celebrita, boloboh. Uspesny trener detto.

Ludia kapu hladom, su tyrani, vrazdeni. Vacsinou deti a slabsi. Futbalisti (a
nielen) su na vyslni, su krali. Len preto, ze vedia lepsie kopat do lopty, ako
ti druhi. Bez futbalu (a nielen) by svet slapal dalej bez akejkolvek ujmy a
straty.
2 Zubotech
Gorthaur 25-06-2010 13:58:12
existuje kopec blbych otazok
Ja Weissovi nerozumiem vôbec.
Zubotech 25-06-2010 13:34:51
Vraví sa že neexistuje blbá otázka, iba blbá odpoveď. Weiss je na
tlačovke v práci, novinári sú jeho zákazníci. Odpovedať pár minút
slušne na akékoľvek blbiny hoci aj 1000x opakované - na to by mala
postačovať priemerná mentálna výbava a trošku prípravy.
Ak potrebuje
niekto na akúkoľvek otázku reagovať vulgárne, nehovorí to nič o tom, kto
sa pýta, ale iba o tom, kto odpovedá.
future
onlyme 25-06-2010 13:31:31
nic lepsie sa stat nemohlo:
- zapas sme vyhrali
- a trener s hracmi sa
nestrapnuju rozhovormi s nehanebnymi(ci hanebnymi?) mediami

bodaj by to tak
bolo uz navzdy! :-)
Aj ja Vam pan Weiss rozumiem a drzim Vam palce
Lastovicka 25-06-2010 12:46:26
Pan Ondrejicek, napisali ste to velmi dobre. Lepsie sa uz ani nedalo. Ale dotkli
ste sa jesitnosti slovenskych medialnych mienkotvorcov a to sa Vam zrejme
neprepaci. Ti co volali po trenerovom odstupeni, by mali okamzite odist okopavat
zemiaky, pretoze ak by lekari s takym analytickym myslenim liecili, tak mame
viac mrtvych ako zivich a kazdy lekar prokuraturu na krku. Pan Weiss, uzite si
to, mate na to, ukazali ste, ze ste velky clovek, aj ked my sme si to vsimli uz
davno a ani prehra s Talianskom by nas nepresvdecila o opaku. Bohuzial, kadzy,
komu sa trosku dari, je predmetom zavisti okolia, ale su aj ludia, co vas maju
za vsetko, co robite velmi radi a su vam za vasu skvelu robotu nekonecne vdacni.
Wou
janosik 25-06-2010 12:23:37
Vobec sa nedivim, ze u nas sa dari ludom ako Slota, Fico ci Meciar.

Vulgarizmy,
nadavky a vyhrazky ospravedlnime nejakym pseudouspechom.
Alebo vlastne ani
nemusime ospravedlnovat, ved ked sam nadavam, urazam a vyhrazam sa, preco by mi
to malo vadit pri takej "Osobnosti" ako je Weiss.
Co osobnosti, ved ten
Weiss je SuperMuz, Nadclovek co dokazal nieco nevidane ... pockat co to vlastne
dokazal? Aha v zabavke zvanej fotbal, dokazal nase muzstvo dostat na MS a
dokonca vyhrat jeden zapas.

Neskutocny uspech a pravdaze len jeho, co tam po
hracoch, to vsetko je Weissov uspech, to ze podla odbornikov, trenerov urobil
chyby, zvolil nespravne zostavy a taktiku, co inac dokazal aj zapas s Talianskom
a pri otazke na tieto chyby sa vyhraza fyzickym utokom... no a co, ved
chudacikovi ruply nervy, ved komu by aj nerupli ked sa ich ti hnusni novinari,
ktori mimochodom v historii dokazali viac ako hociktori futbalista, pretoze
stali za padmi diktatorov, riskovali svoje zivoty pri boji za slobodu slova,
odhalovani korupcie, ukazovani politikov v ich pravej tvari, ...

Podla Radka
Ondrejicka mal Weiss toho novinara, kludne aj zmlatit ... pytam sa preco nie
rovno zastrelit?
Verim tomu, ze vitzstvo nasho muzstva nad Holandskom, by mu
ospravedlnilo aj vrazdu, ci?
Ludia uz sa fakt spamatajte, to je vam futbal fakt
prednejsi ako slusnost a moralka?
Sigh
bravo!
local.sk 25-06-2010 11:52:35
Bravo, tlieskam. K tejto demaskovanej kryptokritike sa s radostou pripajam,
pretoze, bozemiodpust, to citim rovnako!
braňvo mojsejovi
rado ondřejíček 25-06-2010 11:29:31
článok je o tom, že tí slovenskí novinári sú naozaj neschopní a weissovi
v rámci svojej odbornosti nesiahajú ani po členky. označenie vyjebaní
buzeranti na nich sedí, aj keď ja byť weissom, poviem to nejako inak,
nevulgárne. obhajujem jeho právo pohŕdať tými novinármi, nie vyjadrovať
sa ako hulvát.

úlohou trénera je povedať hráčom, ako majú kopnúč do
lopty, aby sa dokotúľala do bránky. všetko ostatné je vecou jeho osobnosti
a tá pri tomto povolaní nebýva zrovna silnou stránkou, aj keď výnimky
existujú.

najlepšie to ilustruje fakt, že na FIFA sa sťažovali na weissa
dvaja z novinárov, lebo že ich to uráža. obidva robia v plus 1 deň, v
denníku ktorý je písaní kokotmi a pre kokotov a málo čo uráža slušnosť
viac. aký to paradox.
Brano Mojsej 25-06-2010 11:15:13
Cize "mate stopercentnu pravdu a su to vyjebani buzeranti, len sa musite
trochu miernit, lebo svet je nespravodlivy" vobec nie je obhajobou
buranstva. V pohode, zasa som sa daco nove dozvedel.
Ulohou trenera je teda
namiesto odpovedania na otazok riesit to, kolko toho clovek, ktory ju kladie, v
zivote dokazal. Uzasna logika.
braňovi mojsejovi
rado ondřejíček 25-06-2010 10:58:15
nie ja som mimo, to ty nevieš čítať. nič také, čo si si vydedukoval som
totiž vôbec nenapísal.
Nesuhlas
Brano Mojsej 25-06-2010 10:38:28
Jasne, na Slovensku sa vzdy najde niekto, kto obhaji aj to najhorsie
buranstvo.

Vediet zniest porazku je to najmenej, co mozeme od trenera
reprezentacie ocakavat. Ked ho tito pisalkovia, ktori nevedia o co ide, vynasali
do nebies, to mu az tak nevadilo, ze?

Uplne najhorsie je, ze takto sa u
obycajnych ludi navodi predstava, ze nadavat novinarom, bez ohladu na ich otazky
a spravanie, je uplne v poriadku. Ked to robi superpremier a supertrener, tak to
tak musi byt.

Ondrejicek, si kompletne mimo.
lol 25-06-2010 00:22:05
oh, boze
a kto vravi, ty kokot, resp. vyjebany buzerant :), ze to malo byt v
osemfinale ?
ale uz nebude, danska lahla popolom po dvoch krivych priamych
kopoch zatocenych na vychod
Pre: lol
Pepe 24-06-2010 23:49:12
Ty hlupacik lol, ty musis byt poriadny vol. Nasi hraju osemfinale s Holandsdkom.
Si rovnaky vyjebany buzerant ako ti novinari, ktori davali panovi Weissovi hlupe
otazky. Nielenze sa nedokazes radovat z uspechu nasho muzstva, ty prorokujes a
prajes zle do dalsieho zapasu. K clanku vyssie: Krasne vystihnuta realita...
lol 24-06-2010 21:28:14
pozeram akurat zapas dansko - japonsko a pevne verim, ze pri takomto nasadeni
slovenskej druziny bendtner skoruje aj do slovenskej tycky .!
Gratulujem
Tibor 24-06-2010 20:09:02
Gratulujem k vizionarskemu poslednemu odstavcu. Priznavam, že aj ja som patril
k skeptikom. A tak som si aj z druhej strany overil, že "šuster sa má
držať svojho kopyta".
Presne,
Element 24-06-2010 19:32:36
čo sa majú čo debili pýtať debilné otázky typu aké sa urobili chyby v
zápase, majú sa pýtať múdre otázky, ako napríklad prečo vám tí zlí
paraguajčania robili stále zle a nedovolili vám streliť gól.
ulu 24-06-2010 19:21:32
aky vizionarsky posledny odstavec, blagozelam k zazraku
christina 24-06-2010 18:23:26
tvoj velky omyl je prepokladat, ze k futbalu a politike sa u nas vyjadruju len
"odbornici". ako si si asi nevsimol u nas asi 99,9 % populacie tymto
tvom oblastiam rozumie natolko, ze sa k nim vyjadruje pri kazdej vhodnej
prilezitosti. pri literature a pisani je situacia umiernenejsia, ale postupne
nachadzame coraz viac odbornikov aj na tuto tematiku. treba sa zmierit s tym, ze
tomu proste nezabranis. vzdy sa budu debili pytat debilne otazky, a jedina sanca
je ich prote odignorovat.
to kuko
Alfi 24-06-2010 16:26:06
No ale keď sa nad tým zamyslím, máš pravdu, veď ktorý slušný novinár
/a ešte, ako píšeš, mladé ucho, fuj, na majstrovstvá sveta by nemal ísť
nik pod 50/ sa po prehratom zápase, v ktorom sme strelili na bránku až raz
mal toľko arogancie, že miesto povzbudenia sa opýta, či, nedajbože, nebola
niekde chyba spravená.
to spiff
kuko 24-06-2010 13:21:14
legitimna otazka "Si si vedomý nejakej chyby, ktorú si urobil v zápase s
Paraguajom?" bola polozena mladym uchom z MRK asi 3x len za ucelom
vyporovokovania, mohol byt rad, ze nedostal po hube :-)
danielovi
rado ondřejíček 24-06-2010 00:23:41
ok, môžeš byť mojim agentom a zastupovať ma pred redakciami športových
denníkov a magazínov, ale pod desať centov za znak nejdem:-)
Dobre som sa pobavil
Daniel 23-06-2010 23:10:06
Rado, myslim, ze Ti futbalove clanky velmi dobre idu - Merciakove drogy aj
Arsenal boli tiez velmi vtipne. Nechcel by si nastupit v nejakej sportovej
redakcii namiesto tych vyj.. buz..? Aspon by bolo sportove citanie o nieco
zaujimavejsie :-)
dobry clanok
huracán 23-06-2010 19:36:57
suhlas
Dost bolo futbalu na Humne!!!
Cyber 23-06-2010 18:47:06
Ked tak pozeram na tu Weissovu hlavu, podobnost s Ficom sa pri reakciach na
novinarske otazky nekonci.
no jo
xorxee 23-06-2010 18:11:23
sice sa mu nedivim a pri sportovcoch ma to tiez neprekvapuje (spomenme len na
zigove "tak som to tam jebol" alebo golonkov verbalny prejav, ked
trenoval narodne muzstvo). ale pri nom ma to prekvapuje, predtym nevyzeral byt
az taky emotivny. holt, slabe nervy su svina.
ale clanok mi nejak pripomina
reakcie igora timka na kritiku v zmysle "co oni dokazali, ze si dovolia
kritizovat". ale pobavil, to hej.
nadavka
onlyme 23-06-2010 18:04:20
tolko o jednej nadavke som nepocul a necital od cias stareho uja :-)

rozhovory
so sportovcami su vzdy trapne (mo mohli sme hrat lepsie/no mohli, super mal
lepsi team/no mal, v zavere sme to neustriehli/veru nie) tak tento bol aspon s
bulvarnym nadychom :-)

jednoducho na tlacovkach by clovek mal vystupovat
formalne, lebo su ludia ktori sa kvoli partii upotenych chlapov behajucim za
vypchatou kozenou hrackou, idu potrhat :-) tak nech ich nesklame :-)

kolega sa
rehotal na tom ze keby super nemal brankara tak by sme ten zapas ajtak prehrali
:-) no tak by som sa ani necudoval ze ma trener nervy na dranc :-)

nakoniec co
tam potom ze slovensko sklamali na nejakej tlacovke, dolezite je nesklamat na
travniku! :-)
Súhlas
Element 23-06-2010 15:16:31
s Alfi & Spiff. Po prvé, otázka bola úplne legitímna, ako provokáciu si to
mohol vyložiť iba weiss, lebo trafená hus zagága. Po druhé, ak má problém
s nervami, nech nechodí na tlačovky. Po tretie, aj keby to bola provokácia, s
takouto reakciou je pre mňa hulvát taký istý ako slota. A to som si myslel,
wow, inteligentný športovec. Už si nemyslím.
Skvele si to napísal!
Boris Burger 23-06-2010 14:37:19
.
on
Ja 23-06-2010 14:03:23
A to kto je ten Weiss ?
ondřejíčkovi
KoščejNesmrteľný 23-06-2010 13:41:14
a dostane pidizvik po hube, alebo nie? to len aby bolo jasno
Otazocka.
xps 23-06-2010 12:50:48
nie je nahodou Weiss zamestnancom statu cez SFZ, ktory dostava prispevky zo
statneho rozpoctu? A nemal by teda odpovedat obcanovi statu na otazky. Treba sa
odvolat na zakon o slobodnom pristupe k informaciam?
pidižvíkovi
rado ondřejíček 23-06-2010 12:43:46
to fakt? to som nevedel, že takto przním slovenčinu. ale ako pozerám na
slexe, máš pravdu.

ešte sa rozhodnem či toto pravidlo príjmem za svoje a
budem ho pri písaní uplatňovať. každopádne vďaka.
len tak na okraj
pidizvik 23-06-2010 12:21:01
ako člen do všetkého sa rozumejúcej sedlače si dovolím upozorniť, ze
"odstavec" je malé prasa, odstavča. Textový útvar vyjadrený týmto
čechizmom sa nazýva odsek. Snáď za to nedostanem po hube.
o sýkorkách a ľuďoch
jana 23-06-2010 11:54:38
...@Weiss: čo v Afrike nedostať lieky na nervi?

@novinári: v tomto
konkrétnom prípade s Radom síce nesúhlasím, ale v globále áno. Smutno mi
je, smutno.
to spiff
knour 23-06-2010 11:52:24
nestrielal, ani hubu nikomu nerozbije, jeho agresivita skonci len pri verbalnych
picovinach, rovnako ako repre, skutek utek :)))
Hmm
Spiff 23-06-2010 11:24:19
Otazka "Si si vedomý nejakej chyby, ktorú si urobil v zápase s
Paraguajom?" priviedla Weissa do zurivosti. Hmmm, za takuto nehoraznu otazku
si novinar zasluzil asi Spanielsku cizmu. Co si on dovoluje pytat sa na pripadne
chyby? Ved sme hrali skvele, dokonca sme mali v 92. min. aj strelu na branu.

Anglickych zurnalistov by Weiss po ich otazkach asi rovno strielal...
nic v zlom 23-06-2010 10:47:00
Tiez si myslim, ze laicka verejnost nasim futbalistom krivdi. Stacia im dve
prihravky na jeden dotyk a dostanu sa z jednej sestnastky do druhej. A ukazali
to aj proti Paraguaju, akurat od superovej branky k nasej, takze utocnikov
supnut pred Muchu, obrancov na hrot, male domov kopat prudko a po prvom polcase
budu Taliani na uterak.
?
knour 23-06-2010 10:16:51
to vyje** bu** patrilo novinarom a nie repre kadru?

btw. na majku ceskemu
turistovi nesiahaj.
liliana 23-06-2010 10:16:10
no to si si vybral partnera do diskusie a particky :D
uz vidim ako weiss stoji o
dobre rady od nejakeho dalsieho bu- pardon pisalka. alebo si myslis, ze so
svojou aroganciou ta posudi ako seberovneho, ktoreho pocuvat treba? :))
zanardi 23-06-2010 09:57:08
Toto nie.
to Alfi
digby 23-06-2010 09:47:29
...som rad ze tomu rozumies, preco publikuje na Humne, ale este radsej, ze ho
napokon aj ty citas..:-))
Autor Weissovi rozumie...
Alfi 23-06-2010 09:36:35
...ale nikto iný. Ani FIFA, ktorá to rieši tiež... holt, civilizovaný svet.


Ozaj je otázka, či nespravil dáku chybu až taká provokácia? Novinári sa
pýtali málo pokorne? Nepoklonili sa po zem? No hej, sedlač ktorých za gule
držia čitatelia novín, ako autor napísal. Pche!

Na druhej strane ja
rozumiem, prečo autor publikuje na Humne.
lol 23-06-2010 00:11:51
awesomia vuvuzelus!
blumenau
kozhka 23-06-2010 00:11:02
priemerny modervator provincneho radia strci cely nas pisuci/mluvici sportovy
syndikat aj demikat za nechet.. http://fm4.orf.at/wmjournal10
alala alala
oru 22-06-2010 23:52:43
uz len kvoli tej judiniovej v univerzitnej kniznici a urbanikovej pod pazuchou
som sa dobre pobavil, thnxx. a kedze futbal neriesim (hanba mi), hm, neriesim..

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."