"Ten Phelps ma tak strašne sere!" PDF Print E-mail
User Rating: / 478
PoorBest 
Written by Rado Ondřejíček   
Tuesday, 19 August 2008 00:35

Michaela Phelpsa poznajú všetci (brať s rezervou, nieže začnete do fóra písať, že vy ho nepoznáte). Dokonalá hračka prírody, už na prvý pohľad kombinácia človeka, žraloka, banského rýpadla a spolužiakovho brata prezývaného „Plachta". Vylejte niekam trocha vody a kým idete po vecheť, on v tom zapláva svetový rekord. Prototyp superšportovca. V čase keď druhý v poradí dohmatáva do cieľa, Phelps je už suchý, vlasy vyfénované, uši vyčistené tyčinkou. Absolútny fenomén a legenda, Chuck Norris medzi športovcami. Olympijské medaile mu balia rovno v balíčkoch po desiatich a na stupňoch víťazoch trávi viac času ako väčšina bežných ľudí v práci. Michaela Phelpsa bezhranične obdivuje celý svet, teda až na pár ľudí, ktorých musí neskutočne srať.


Predstavte si, že sa narodíte v Maďarsku a voláte sa Lászlo Cseh, čo je teda dosť nešťastné meno ešte aj na Maďara. Frustráciu sa snažíte prekonať živým záujmom o šport. Máte predpoklady na plávanie a tak plávate. Trénujete každý jeden boží deň, od detstva furt v bazéne, kožtičky na prstoch dávno zošúverené, ale vy sa ešte furt čľapkáte od jedného okraja k druhému a potom zasa nazad, jak taký nadrogovaný lachtan. Ukáže sa, že vám to plávanie ide. Preto ním strávite celú pubertu a dospievanie. Vašim jediným kamarátom je despotický tréner, a aj keď priebežne stretávate veľa žien v plavkách, od pása nahor všetky vyzerajú ako dopravná značka „daj prednosť v jazde", alebo aspoň majú non-stop zakvačený štipec na nose. Skrátka, príšerný život, ale vy sa nevzdávate, pretože jedného dňa chcete vyhrať Olympiádu. Presne to isté si poviete vždy keď začínate pochybovať, napríklad keď každý rok nájdete pod stromčekom froté uterák a gumenú kúpaciu čapicu. S príchodom prvého ochlpenia začínate vyhrávať okresné prebory, neskôr pokoríte celú župu a v čase keď sa už musíte pred každým pretekom oholiť do hydrodynamického hladka, ste najlepší v celej svojej rodnej krajine. Sen, pre ktorý ste to všetko robili, sa začína plniť. Z Majstrovstiev Európy sa vraciate v pozícii najväčšieho maďarského importéra farebných kovov a pred Olympiádou zdvojnásobíte tréningové dávky. Pricestujete do Pekingu, šupsnete do plaviek, postavíte sa na štart, z rozplavby postúpite do semifinále, zo semifinále do finále a tam ho stretnete. Stojí pri štartovacej kocke a rukami, čo by poskytli dostatočný vztlak aj trojpodlažnému Boeingu čechrá hrivy divákov sediacich v najvyššom rade hľadiska. A vtedy pochopíte, že ste sa zle narodili. Z troch finálových pokusov skončíte trikrát druhý a po návrate vynadáte rodičom, prečo vás nemohli splodiť o desať rokov neskôr. Lenže nič vám to nepomôže. Kto to mohol tušiť, že zrovna vám to vyjde na Phelpsa?

„Isten verné már meg azt a Phelps gyereket!" * zabohujete si, ale uľaví sa vám len chvíľku.


Sen o Olympijskom zlate by bol reálnejší, keby ste sa vykašľali na plávanie a absolvovali rekvalifikačný kurz na nejakú inú disciplínu. Najlepšie na takú, kde sa v štartovnom poli nemotajú produkty utajených laboratórií génového inžinierstva. A aby toto všetko platilo, nemusíte byť len nešťastný Lászlo Cseh. Môžete sa vcítiť do kože ľubovoľného plavca zo svetovej extratriedy, ktorému Michael Phelps dáva jasne najavo, že všetky obete, odriekanie, zničené kĺby a premárnené detstvo boli úplne zbytočné.

Musí to byť strašné prekliatie osudu, keď je celá jedna generácia plavcov odsúdená na napínavé súboje o druhé miesto. Možno by na to mohla Plavecká federácia a MOV nejako reagovať. Napríklad pridať nové disciplíny: „200 metrov polohové preteky bez Phelpsa" a „400 metrov motýlik bez Phelpsa". A tak ako teraz v televíznom prenose ponad plavcov beží čiara ukazujúca svetový rekord, bežala by tam ešte tri metre pred ňou čiara ukazujúca, ako by to zaplával Phelps, keby nešťastnou náhodou neostal zakaždým vymknutý v šatni. Ak by sa mu predsa len zažiadalo spoločného pobytu v bazéne s ostatnými pretekármi, mohli by ho používať rovnako, ako sa používa figurína zajaca na pretekoch afghánskych chrtov. Phelps týmto spôsobom v podstate funguje už od Olympiády v Aténach, ale aspoň by neoberal ostatných o zlaté medaile, však on ich už ani nemá kam dávať. Ešte by sa mu mohlo aj horšie stať. Napríklad sa všetci ostatní dohodnú a po výstrele štartéra ostanú namieste, však nech si ten šialenec pláva, keď ho to tak baví.

Možno teraz, keď už je najlepším olympionikom všetkých čias sa Phelps na to celé zo súcitu s kolegami vykašle aj sám. Bolo by to od neho pekné gesto, lebo aj tak ho nič lepšie  už nečaká. Už nemôže vyhrávať, môže už len splniť svoju obvyklú normu a stačí že raz zaspí pár minút na štarte, skončí tesne druhý a hneď ho budú všetci vláčiť po médiách. Dosť že ho vláčia už teraz, aby zistili, čo za drôžky to vlastne berie, že sa nedajú odhaliť. Jedného pekného dňa povie dosť, vyzlečie si svoj dokonalý ľudský preoblek a nechá sa trénerom premiestniť nazad do šíreho oceánu, kam spolu so všetkými ostatnými delfínmi patrí.

* Vďaka Ferovi za preklad.

pošli na vybrali.sme.sk
Share on Facebook

 

Súvisiace články

 

Komentárov
Pridať Nový
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
Please input the anti-spam code that you can read in the image.
 
:DD
Tomas 26-08-2010 18:34:35
Fantasticky napisane! :))
vyborne
Ex 18-01-2010 20:10:26
Som neskutocne vdacna, ze som sa dnes preklikala az sem :) vyborny clanok,
dokonala vecerna psychohygiena loooool
Rado bravo
ada 26-08-2009 14:30:58
straaasne sa tu na tom zabavam, ze na tvoju naurputnejsiu kriticku v diskusii,
Zuzlu, plati zhruba to iste co na Gasparka v palaci: Plavam zavodne, myslim
nahodne....
Ja sa vraciam k tvojim textom, a tento bol skvely. Clanok o MJ je
moja jednicka ale toto tu hla, uplne opisane pocity co mam, ked si vo vode co
len vlasy umyvam. Nadherne prehnanym oblukom si zasiahol kazdeho, kto si
neuvedomil, aky fenomen vlastne popisujes. Ja som sa bavila, strasne,
neuveritelne a je to uplne ze good.
striebro
Ihla 02-02-2009 16:58:26
pekny clanok, uz neviem preco by mala byt smola ziskat streiborne medaily v
podani Laca Cseh-a. Mozno ma L.C. popri plavani ovela pestrejsi zivot ako
Phelps. Brali by ste na olipiade pred startom striebro vo svojej
disipline?
Myslim ze vacsina ano, nezavisle od toho, ze do toho bazena pojdete
na maximum, co ak sa matrix zmylil a to zlato pojde Vam!
android 18-09-2008 11:26:19
No vies, my tenisti sme si to iste hovorili dlhy cas o Federerovi, ze aky to je
omyl narodit sa do ery Rogera... Takze sa neboj, aj delfin si raz najde svojho
Nadala...
Jane 31-08-2008 12:24:02
Fakt dobry clanok, tento ocenujem ;)
pavuk 28-08-2008 15:54:33
ad phelpsov sucit - rozhodol sa zaradit do svojho repertoaru dalsie discipliny.
kedze vylucil pretekanie v prsiarskom style a znaku, citujem "prsiari a
znakari zostanu moji priatelia", asi sa rozhodol pre dalsie vzdialenosti ;]
peto 28-08-2008 15:41:34
vola sa to nie polohe, ale polohove....:-)
Mata 28-08-2008 10:49:23
Sorry, "polohove" :-D
Mata 28-08-2008 10:48:38
Vola sa to "polohe preteky", nie "polohovacie"
laco 28-08-2008 09:31:58
iszasny clanok, a nie len tento. Kazdu zimu si precitam Vojnu a mier, asi si
tvoje postrehy zaradim tiez na zimne noci.
Mata 26-08-2008 17:23:12
Rado, vdaka za uzasne vtipny clanok, smiala som sa az mi slzy tiekli ;-)
norbi 26-08-2008 00:50:06
Nazdar, chlapci!
No sorry, ze som sa tak kriticky ozval. Nepovedal som, ze
clanok je zly stylisticky. Po literarnej stranke niet co vytknut.
Len som si
dovolil opravit jeden nazov, inac ako hovorim, po gramatickej stranke to nemalo
chybu. Nepoznam tuto Vasu seslost.
Na Vasu stranku som sa dostal cez odkaz z
inej diskusie o sporte, ktora bola vedena vo vaznejsom duchu, preto som bol aj
ja tak naladeny.
Asi na Vasej stranke davate dotaz skor na tu pohodovejsiu
stranku zivota. Uznavam, nie vsetko treba brat stale vazne, treba mat aj
nadhlad.
Mam rad humor, ale radsej taky, ktory prilis neublizuje. Hlavne po
vypocutom Cheh-ov rozhovore som mal pocit sa ho mam zastat,
lebo podla mna bol
vykresleny v dost sedivych tonoch. Bral som to nejak osobne. Podla mna takto
verejne si robit srandu na ukor
konkretnej osoby - to sa mi na Cheh-a
nehodilo. Ale pochopil som, ze ak mam radsej vaznejsi ton, necham si ho do inych
diskusii, a nie na humno.
U Vas je dolezity humor. Sem tam si ho ale aj tak
premrknem.
l port je fasa vec, kde sa obcas stavaju aj zlomeniny, ale je pri
nom kopec srandy, zabavy i ineho relaxu.
Zhrnute este raz: nie zeby som
nepochopil humor v clanku, aj sa mi vlastne pacil, ale musel trocha boliet.
Osobne mam rad aj cierny humor,
ale nie na konkretnych postavach, ale
fiktivnych.
A sorry aj za moje preklepy. So svojou stylistikou uz vela
nenarobim, je to taky moj rukopis. S gramatickymi chybami ma mozes kludne
opravit,
lebo mam to vzite, ze na chyby treba upozornovat zavcasu, aby bol cas
na ich napravu u dotycnych.
Napriek vsetkemu Vam prajem vela zdaru!
huron 25-08-2008 21:07:08
2 aaa: a to este nevies, ze do buducej olympiady sa phelps nauci veslovat usami
a bude sutazit bez capice.
terencia 25-08-2008 20:51:18
Vyborne napisane, kiez by takychto vtipnych textov bolo viac. Vdaka a len dalej
pis. Ti, co clanok citali a vlastne tento druh humoru nepochopili, by sa obcas
mohli na veci pozriet s nadhladom. Im by to pomohlo a my by sme boli usetreni
trapnych komentarov. A "norbi", ak chces kritizovat, davaj si pozor na
vlastne gramaticke chyby (o stylistike radsej pomlcim).
4ak 25-08-2008 13:27:33
aaa: tak si skus zit chvilu s prilis dlhymi rukami a prilis kratkymi nohami.
aaa 25-08-2008 11:42:06
Aj mna uz hneva ze stale pocujem Phelps - to ci ono.. a stale ze aky je super.
Ale akosi sa vravi len to A a na B sa zabuda.
e
rado ondrejicek 25-08-2008 10:47:36
presne tak, pri sporte sa da zlomit noha alebo vyke
figuurka 25-08-2008 10:28:54
to norbi:
oo, ano, spravne. o sporte sa nesranduje .-)
4ak 25-08-2008 10:04:38
norbi: .....plne suhlasim, welmi pekna reakcia :)
norbi 24-08-2008 22:55:02
Nazdar Rado Ondrejicek!

Po gramatickej stranke celkom dobry clanok (nie
polohovacie preteky, ale polohove). Len ma jednu chybu, ze sa nezaklada na
pravde. Autor chce vyvolat dojem,
ze aky je velmi trefny, ale je totalne
vedla! Nie kazdy ma jeho zmyslanie, nastasrie. Laszlo Cheh je super sportovec a
fenomenalny clovek.
Nehram sa na to, ze ho poznam tak, ako vsetci Phelps-a,
ale videl som s nim rozhovory v madarskej televizii. Tendencne naladeni madarski
sportovi zurnalisti
sa donho snazili navazat sa v duchu autora tohto clanku.
Do ust mu vkladali vety, ako musi nenavidiet Phelpsa a pod. On ale to s kludom
odmietol a bez
najmensieho znaku smutku bol spokojny so svojimi vysledkami aj
umiestneniami. Doslovne povedal, ze ho ma rad a ze vdaka nemu moze byt raz on,

Laszlo Cheh raz este lepsi. Sktatka, je prenho tou spravnou motivaciou a berie
to ako svoje obohatenie a vyhodu, ze s takymtov ynikajucim a uspesnym

sportovcom ma spolocne discipliny. Nehral sa ani na to, aki su kamarati,
poznaju sa len ako \"kolegovia z vedlajsej drahy\". Bol to
najlepsi rozhovor,
ktoty som v madarskej televizii videl za neviem kolko
rokov!
Mimochodom, pred Pekingom sme mali na pive podobnu debatu na temu
\"a la Federer\". l
iRONic™ 24-08-2008 22:38:30
Nebol som velky fanusik tvojich textov, ale toto je tusim najlepsie co si kedy z
prstov vypustil :)
Roman_K 24-08-2008 22:30:03
Phelps je eso, znacne prispieva k popularizacii tohto sportu.

Ak by som jeho
vykony mal prirovnat k atletom, znamenalo by to vyhrat 100, 200 a 400 v sprinte
(tieto dlzky mal Phelps) +este dve discipliny s inou technikou (napriklad 110
cez prekazky + mozno skok do dialky, lebo tam tiez dost zalezi na rychlosti
sprintu). Ak tomu by este bezec musel pridat dalsie 3 vyhry v stafetach (toto je
vsak samozrejme dost ovplyvnene aj krajinou za ktoru preteka).
Viete si
predstavit takeho vsestranneho atleta? Lewis bol fest dobry, ale taketo nieco by
asi tazko rozdychaval.

A k cyklistom, tam je to podla mna ako keby vyhral
TdF, bol na nej zaroven najlepsim vrcharom, spurterom, najaktivnejsim, s
najvacsim poctom etapovych vytazstiev + vyhral casovku jednotlivcov aj
druzstiev.

Ale vo vsebecnosti nemam rad dominanciu jedneho cloveka/teamu v
akomkolvek sporte.
hupo 24-08-2008 21:40:19
kto je laszlo cseh? :)
hypnose 24-08-2008 19:02:48
zdroj? hehe, so suhlasom stv
rado ondrejicek 24-08-2008 18:25:14
daniel: neviem o com je rec. clanok som napisal bez pouzitia lubovolnych
zdrojov. na co konkretne narazas?
Daniel 24-08-2008 16:58:05
A co takto uviest zdroj, z ktoreho to bolo prebrate?
kirk 23-08-2008 16:30:10
bolo to pisane peknou formou, no s obsahom nie celkom suhlasim. ved motivom
sportovca by malo byt, aby sa prekonal,. aby pokoril svetove a neviem ake
rekordy, aby ukazal svetu, ze on je naj a nie z lutosti (ze nepojde najlepsi na
start) vyhra zlato. ak by to bolo vzdy tak, ze si najlepsich vysachujeme a
sutazit budu moct len "lemri", kt chcu byt stale prve, tak sa nikam
nepohneme. a to plati nie len o sporte, ale vsade..
tak este raz, forma ok..
ale obsah nem celkom suhlas..
rado ondrejicek 23-08-2008 16:09:16
andy: to si dufam nemyslel celkom vazne. ja viem ze slovensko je zahltene webmi,
ktore nerobia nic ine len prekladaju clanky z cudzich jazykov (magmag.sk) alebo
si stavaju navstevnost na tom, ze pisu o existencii zaujimavych veci, ktore uz
ktosi publikoval niekde vonku (mediane.sk), ale moj pripad to teda zatial nie
je:-)
zaya 23-08-2008 12:15:35
P-E-R-F-E-K-T-N-E !!!
figuurka 23-08-2008 11:08:21
tu. v slovenskom. preco?
Andy 23-08-2008 08:17:41
original clanku sa nachadza kde a v akom je jazyku?:)
knour 22-08-2008 17:23:17
to by clovek neveril kolko sa v diskusii najde ludi s nudnym zivotom, heh
oxid 22-08-2008 16:59:10
uzasne napisane!
PicoBello 22-08-2008 15:35:42
ejha, niektori tu maju vyvinuty zmysel pre humor .. :) ach jaj.
Tomash 22-08-2008 15:26:27
NADHERA :o)))))))
tino 22-08-2008 13:42:22
To je vynikajuco napisane!
Dudo 22-08-2008 12:20:45
Zavist ...niekto tu neprekusol ze Laslo ma len strieborne ....zas clanok
krcmoveho fanusika co o sporte nema paru ...ak bol lepsi tak vyhral !!!
verdin 22-08-2008 11:51:23
chulostive. velmi chulostive. co vsetko sa za tymto clankom crta o samotnom
autorovi, je velmi chulostive.
fluke 22-08-2008 11:13:19
Rado vyyborneee. Opet v najlepsiej forme. Olympijskej forme. :))
Smiala som sa
jak kon.
ori 22-08-2008 02:42:58
no phelps kraluje ale kolko tych medaily ziskal zo stastim? ked si pustim
sprinty, a pozriem sa ako Usain Bolt vykluse stovku, sprta sa pritom v nose,
bije sa do prs a v zavere moze ist aj po rukach aj tak to je svetovy rekord.
tomu vravim frustracia a dehonestacia superov :P
Ivan 22-08-2008 00:49:31
Rado, konecne si odpovedal tak, ako sa patri ( to zuzla). Nie ako nicku 4ak, s
vysvetlovanim co a ako.
Okatejsie sa uz nedalo vyjadrit to, ako si to napisal
ty, ze Phelps je fenomen, aky sa rodi raz za x rokov. A este k tomu velmi vtipne
a podarene.
He, ten Laszlo Cseh ma smolu. Zivotnu smolu. Ale ktovie, nebyt
Phelpsa, mozno by si takto pisal o Csehovi. Vzdy sa najde majster nad majstra.

Vyborny clanok, nenechaj sa znechutit jednoducho uvazujucimi prispievatelmi.

Going for the One!
Maja 22-08-2008 00:18:48
musim uznat, skvele napisane a skvele podane. Neslo o zavist, prepanajana! Ako
mozete byt tak kratkozraki (vy, niektori)? Este raz - klobuk dole, toto si
napisal vynikajuco.
jaa 22-08-2008 00:15:14
vyborny clanok, riadne som sa pobavil, svkele:) A vy co tu furt nadavate na to,
nechapem, je to sranda proste tak nerieste somariny okolo toho. Zuzla tu zacne
pisat, ze nerozumieme plavaniu, lebo sme zavodne neplavali...co to s tym ma
spolocne? Proste si z toho autor spravil srandu, a to kvalitnu a dobre robil.
Vola sa to humor (resp. asi skorej satira, ale v tom sa nevyznam, to je jedno)
Tak tu netrepte kraviny...nikto tu netvrdi, ze Phelps nie je sikovny.. Vyborny
clanok!
exp 21-08-2008 23:07:08
najvtipnejsi clanok, aky som tento rok cital! tieskam!
rado ondrejicek 21-08-2008 21:55:40
zuzla: a just ho nezmazem!
zuzla 21-08-2008 21:51:02
uuplna zavist ti poviem! len nevies zniest ze niekto je taky dobry. phelps je
uzasny a ti co v zivote neplavali na plaveckych pretekoch nevedia o com je rec.
takze, ak nie si pretekarsky plavec, radsej ten clanok vymaz. dost ma nasral..
nemali by byt nahodou autori takychto clankov neutralni??? myslim ze nerozumies
plavaniu.

to KoRn: toto co si povedal mi pribadalo ako keby si povedal ze:
preco nie je v cyklistika sprint na 20metrov?. vazne to bolo strasne blbe.


NIKDY NEPOCHOPITE TO CO ROBI PHELPS AK STE NEPLAVALI ZAVODNE! ti co plavali,
to chapu!!..
mengaart 21-08-2008 18:28:03
Ja trochu od veci - po rokoch zistujem, ze Rado Ondrejicek zije! A pise! Cital
som od neho par clankov este na Inzine, vzdy to bola dobra zabava, takze odo
dnes sa sem tam pozriem aj na humno. Haleluja!
rado ondrejicek 21-08-2008 18:12:44
briliant: co mate stale s tou reklamou vsetci? a vobec snazis sa ma urazit alebo
pochvalit?:-)
briliant 21-08-2008 18:02:51
chvalabohu, ze ondrejicek nechava za chrbtom vsetkych pisatelov o kulturnych a
sportovych fenomenoch a ze sa vratil medzi zivych z reklamy. slogany citit v
kazdej vete, zvlastna choroba to je. ked ju clovek chyti, lieky na nu darmo
hlada v tomto type pisania:)))
wendy 21-08-2008 15:38:29
vyborne, len tak dalej :)
papek 21-08-2008 14:46:19
Problem je v tom, ze celu olympijsku sutaz v plavani popreskupovali tak, aby to
bolo pre Phelpsa idealne. Staci si spomenut, kolkokrat spominala Moravcova, ze
musi nejake discipliny vypustit kvoli zlym terminom. Phelps take problemy
nepozna, celu sutaz ma pekne nalinkovanu, kazde finale v case, aby ho videla
cela amerika. Takze nielen o talente, ale znovu je to hlavne o peniazoch.
mikka 21-08-2008 14:09:59
klobuk dole
Kozo 21-08-2008 12:30:06
Rehotalo sa nas viac pri citani, jednoznacne super a kompliment autorovi :)
Alkoholik 21-08-2008 11:36:38
No, kto nevie stravit trocha srandy, mal by skusit rum.
KoRn 21-08-2008 11:29:47
jednoznacne perfektny vtipny clanok, ty jednoznacne rulezzz :)))

a co sa tyka
Phelpsa... Aj mna serie a to kvalitne. Ale nie preto, ze je prvy... ked nato ma,
tak nech je prvy celu karieru. Mna skor serie fakt, ze je milion disciplin
ohladom plavania. Je jednoducho nie je fer. Preco cyklisti nemaju trate na 5km,
10km, 50km, kvazi stafetu a ja enviem, co vsetko... ved ten chlapec vyhral tolko
medaili, ze sam by sa mohol umiestnit snad aj v prvej patke v tabulke krajin.
HOWGH!!
4ak 21-08-2008 11:12:58
....nasiel, ale ten comment nebol adresovany len tebe ))))))) to skor tym ktori
pisu odkazy w style : ".....ten Phelps ma sere" a pod.
4ak 21-08-2008 11:10:36
........ale clanok sa mi napriek vsetkemu co som napisal welmi paci - po
stylistickej stranke je spracowany naozaj welmi qualitne ))))))
rado ondrejicek 21-08-2008 10:48:24
4ak: rozhodne by som nepovedal, ze sa do phelpsa navazam. ak si v texte nenasiel
kus obdivu k tomu co dokazal, tak si velmi zle cital.
4ak 21-08-2008 10:44:27
..... preco sa navazate do Phelps-a? ved ani zdaleka nie je jediny, ktory
svojich kolegov-sportovcov odsudil na suboje o druhe miesto, a to ani nemusime
chodit daleko, co taky Usain Bolt? videli ste akym stylom vyhral tu 100-ku? ved
on si tam z nich normalne urobil sparing partnerov. no a medzi inymi este
vycnievaju Michael \"Schumi\" Schumacher a Valentino
\"The Doctor\" Rossi - ktory si mimochodom dovolil napriklad aj
taku vec, ze si cielene vybral stajnu s najpomalsimi strojmi, podpisal s nimi
zmluvu a pred zacatim MotoGP vyhlasil ze to aj tak zas vyhra - a
vyhral.

.....tak uz konecne prestante zhadzovat vynimocne talenty, ved
konieckoncov - nie su to nahodou prave ludia ako Phelps, ktori najvyraznejsou
mierou prispievaju k posuvaniu hranic a tym k skvalitnovaniiu sportu ako
takeho.

kaslat na tych, ktorych to demotivuje - ked sa nedokazu zmierit s tym
ze je niekto iny lepsi, tak bud nech viac trenuju alebo idu domov, skuste sa
radsej pozerat na tie zastupy mladyc, zacinajucich sportovcov, ktorych prave
takito vynimocne talentovani sportovci (ako napr. Phelps) motivuju.
Janka 21-08-2008 09:50:19
e
Riaditel Zemegule 20-08-2008 23:52:27
danica: ohladom prekladu madarskeho textu. objavil sa v aktualnom newsletteri
pre jeho odoberatelov, takze vyvoleni uz vedia:-)
hypnose 20-08-2008 23:43:23
sam si stadion

http://archiv.station.zoznam. sk/station/
r1s0 20-08-2008 23:38:24
breveg- ake zrusenie stadionu? daj link pls
gee 20-08-2008 23:31:35
Onrejicek = Ondrejicek. Sry za skomolenie mena.
gee 20-08-2008 23:29:07
Nadhera, Onrejicek v zivotnej forme pisania. Vdaka.
garhoud 20-08-2008 22:52:50
a tusim najlepsia je z tohto ta kontext reklama pri clanku

Vaginizmus
Treatment Kit
Complete Vaginizmus Treatment Kit Practical, step-by-step,
successful
www.vaginismus.com
Garhoud 20-08-2008 22:50:54
skvele, skvele
noznicka 20-08-2008 20:58:18
hej, plavky extremne tesne, vacsina plavcov okamzite po dorazeni do ciela
poprosi niekoho blizkeho, aby mu ich rozopol. zaujimalo by ma, ci aj zenske
plavkyne to tlaci hore, lebo tie sa z toho radsej nevyzliekaju.
krajec chleba 20-08-2008 19:14:18
najviac nasere ked len oblecenie do tych plaviek trva 30 minut a nic z
toho...ked vsetko vyhra misko felps
ado 20-08-2008 19:12:44
coze phelps, ale napriklad v basketbale je to od 70tych rokov tiez iba o tom,
kto ziska druhe miesto.
russelmuscle 20-08-2008 19:05:15
hej. chudak laszlo. ma na to aby bol plavecka legenda. dal by aj niekolko
svetovych rekordov. vkusnych rekordov. i par medaili by pustil nech to je
pestre. vsetko mohlo byt v poriadku. ale nie. musi prist nejaky phelps a zobrat
vsetko. tiez ma serie.
szeretlek laszlo. u nas doma o tebe hovorime viac ako o
tom amikovi. aby si vedel.
janusha 20-08-2008 19:03:59
perfish
najlepsie su ale drozky ;)
breveg 20-08-2008 18:42:41
rado, to je tak fasa ze si spat....to aj to zrusenie station-u stalo za to, ked
to ma tieto vysledky.....
Zzeta 20-08-2008 18:10:44
Vtipne citanie :-)
duchacek 20-08-2008 18:04:54
predstavte si, ze sa narodite na slovensku a volate sa strnek krasonicek, nic
moc na to, aby ste urobili dieru v bigotnom kraji, avsak mate aspon ambicie
vypadnut z maleho mesta a dostat sa do co najvacsieho. podari sa vam to len z
casti, zapadnete do dalsej, trochu vacsej diery. v tej diere si prejdete
nabliskanymi moznostami v kulturnom prostredi, z coho vyplyva, ze sa mozete stat
dj a novinar kultury (v krize stredneho veku si uvedomite, ze aj to bol omyl) a
tak sa pustite, no kam inam, ako do advertisingovej brandze, peniaze treba a
nalesteny zivot sloganov je dobre vymenit za nieco podstatne, tak preco
nezahodit hudobne ambicie. frustracia vsak rastie... rastie... potreba spravit
nieco pre spolocnost na kulturnom poli nezadrzitelne tlaci a tak sa treba vratit
do hry. berme to tak, ze krasonicek svoj boj vyhral rovnako, ako phelps. medzi
delfinmi mu je urcite dobre:)
Valentina 20-08-2008 16:38:47
Velmi dobre, musela som to predcitat nahlas a rehoceme sa vsetci. Az mi je luto,
ze ignorujem OH...
rooter 20-08-2008 14:41:54
mrte :]]]
zanardi 20-08-2008 13:40:18
Velmi, velmi dobre.
chipfeeder 20-08-2008 13:36:31
skvela oda na phelpsa . ten moze fakt ukrutansky lutovat, ze sa nenarodil ako
slovak a nemoze si to precitat
becknett 20-08-2008 13:36:12
ohromne
a nabuduce nieco o tej jamajskej selme - Boltovi
manhoef 20-08-2008 13:15:20
pekne, az na jednu malickost. olympijske medaile su v skutocnosti olympijske
medaily :-)
potucha 20-08-2008 12:17:02
:-))))
stingo 20-08-2008 11:55:00
takme urcite sa stane cina najuspesnejsou krajinou tohtorocnej olympiady a
pokori tak v prestiznom suboji americanov. ti si zrejme svoju prehru nepripustia
a budu kricat: "My mame Phelpsa!"
Gorthaur 20-08-2008 11:35:03
vyzivne citanie :-P
lula 20-08-2008 11:27:54
super
Jagged 20-08-2008 11:21:56
buheheheeeeeee :-))))
saschia 20-08-2008 10:47:23
jo tak tomuto sa hvori LOL. Genialne.
paanda 20-08-2008 09:46:36
"napinave suboje o druhe miesto" - asi najlepsia pecka z vyborneho
clanku. holt, ubermenschovia dokazu obcas beznych ludi dobre nasrdit.
bosoriak 20-08-2008 09:37:46
Skvele! Skvele. Rado, ja som taka rada, ze zas pises.
PicoBello 20-08-2008 09:32:54
skvele rado, vlastne ako vzdy :). je ale fakt, ze kopec inych pretekarov by mu
sliapalo na pety, keby mali aj oni petstosedem disciplin .. :)
danica 20-08-2008 09:30:45
PROSBA ZO l
noznicka 20-08-2008 09:08:03
hehe :)
ja som ho videla len raz a hned mi napadlo, ze mozno odteraz sa budu aj
do plaveckeho sportu vyberat vysoke deti, ako na basketbal. ono je to totiz pri
kazdej otocke nesporna vyhoda, ked je clovek dlhsi. pheps ma navyse aj vsetky
dalsie v clanku spomenute telesne predpoklady ;)
z00m 20-08-2008 08:43:45
Hned je den krajsi, ked si clovek precita tekyto vtipny clanok ;-)
kazda.blogspot.com 20-08-2008 06:48:44
Phelps je obycajny sportovec na urovni jednej zlatej. Keby Martikanovi pridali
dalsie nezmyselne discipliny (napriklad padlovanie s lyzicami, slalom cuvanim,
obrovsky slalom, super G a zjazd slusom), tak je z neho mozno rovnaky geroj.
Smola, vodni slalomari si zaviedli malo disciplin.
Matej 20-08-2008 04:45:25
Predvcerom povedal, ze chce nabrat nove discipliny a Japonec, co v Pekingu
vyhral prsia 100 a 200, bol z toho na porazku :-)
Naozaj vtipny text, Rado.
ondro 20-08-2008 02:57:41
nenormalne som sa pobavil :D
hypnose 20-08-2008 02:35:58
jeezis, ja umrem, da sa na tomto nezasmiat? taketo by som citala od rana do
vecera

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."